آموزش کامل پروژه VillaT (قسمت سوم:ساخت چمن،رندر و پست پروداکشن) - سازه برتر



 width=

با سلام به همراهان سایت سازه برتر. با قسمت سوم و در واقع قسمت آخر آموزش پروژه VILLA T در خدمت شما هستیم. در این قسمت نیز مباحث متفاوتی را فرا خواهیم گرفت. در ابتدای آموزش به ساخت چمن برای محوطه با ابزار VRayFur خواهیم پرداخت، سپس تنظیمات رندر را بهینه کرده با استفاده از کانال Alpha و رندر المنت VRayWireColor رندر را تهیه نموده و وارد فتوشاپ می شویم. قابل ذکر است که کانال Alpha برای افزودن تصویر آسمان و رندر المنت VRayWireColor برای انتخاب بخش های مختلف اجزای صحنه در فتوشاپ، کاربرد دارند. در مبحث پست پروداکشن در فتوشاپ تغییرات زیادی اعمال می کنیم که قسمتی از آن شامل: افزودن تصویر پشت زمینه، اصلاح رنگ و نور صحنه، افزودن نور درخشان برای لامپ ها می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

عنوان: فیلم آموزش کامل پروژه VillaT (قسمت سوم:ساخت چمن،رندر و پست پروداکشن) فرمت: mp4 حجم: 25 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR :: برای مشاهده فیلم آموزش کامل پروژه  VillaT (قسمت اول:نورپردازی شب) کلیک کنید :: :: برای مشاهده فیلم آموزش کامل پروژه VillaT (قسمت دوم:متریال دهی) کلیک کنید :: .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.