آموزش کامل پروژه VillaT (قسمت دوم:متریال دهی) - سازه برتر



 width=

با سلام. در این بخش از سازه برتر با قسمت دوم آموزش پروژه VILLA T همراه شما هستیم. در قسمت قبل نورپردازی ویلا را با VRay فرا گرفتیم، حال در این قسمت به طول 20 دقیقه وارد مبحث تکسچرینگ (متریال دهی) می شویم. نخست به بررسی روش های مختلف متریال دهی با نتیجه یکسان می پردازیم، سپس نحوه کار با متریال پرکاربرد Multi sub-object را فرا می گیریم، متریالی که به ما امکان می دهد به یک موضوع یکپارچه تعداد چندین متریال اعمال کنیم. همچنین با مدیفایر UVW mapping آشنا می شویم. مدیفایری که وظیفه تطبیق و تنظیم اندازه و موقعیت قرار گیری متریال بر روی موضوع سه بعدی را دارد. همچنین با متریال های VRayCompTex و VRayColor آشنا می شویم، متریال هایی که قابلیت ترکیب دو متریال و افزودن رنگ به تکسچر را دارند. و در نهایت 3 روش ایجاد کنتراست بیشتر در تکسچرها را یاد می گیریم و بالاخره تکسچرینگ ویلا را به اتمام می رسانیم. با آموزش های تری دی مکس در معماری ما همراه باشید.

عنوان: فیلم آموزش کامل پروژه VillaT (قسمت دوم:متریال دهی) فرمت: mp4 حجم: 34 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR :: برای مشاهده فیلم آموزش کامل پروژه  VillaT (قسمت اول:نورپردازی شب) کلیک کنید :: :: برای مشاهده فیلم آموزش کامل پروژه VillaT (قسمت سوم:ساخت چمن،رندر و پست پروداکشن) کلیک کنید :: .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. مهسا

    با سلام فایل extract نمی شه .مشکل از کجاست ؟

    1. علی غفوری تبار

      سالم به شما.برای extract احتیاج به پسورد دارید.پسورد فایل فشرده در بالای دکمه دانلود ذکر شده است

  2. مهتاب

    واقعا عالی بود........خیلی ممنون از سایت خوبتون.

  3. shadman

    سلام چرا صدا نداره؟