آموزش کامل پروژه VillaT (قسمت اول:نورپردازی شب) - سازه برتر



 width=

درود به علاقمندان تری دی مکس در معماری. اینبار با یک پروژه آموزشی کامل در خدمت شما هستیم. پروژه آموزشی VILLA T که در طول سه قسمت مجزا با مباحث جداگانه، شبیه سازی کامل یک ویلای زیبا در شب را به ما آموزش می دهد. مباحث کلی این سه قسمت عبارتند از: 1_ نورپردازی برای حالت شب 2_ تکسچرینگ و متریال دهی 3_ تنظیمات نهایی رندر + پست پروداکشن فتوشاپ.

در این پست قسمت اول آنرا آماده کرده ایم که مربوط به موضوع نورپردازی است،در این قسمت ابتدا به تحلیل ویژگی های نور می پردازیم، سپس شرایط ترکیب نورهای مختلف را بررسی می کنیم، در نهایت با استفاده از Vray به نورپردازی اصولی برای حالت شب می پردازیم. با ما همراه باشید.

  عنوان: فیلم آموزش کامل پروژه  VillaT (قسمت اول:نورپردازی شب) فرمت: mp4 حجم: 30 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR :: برای مشاهده فیلم آموزش کامل پروژه VillaT (قسمت دوم:متریال دهی) اینجا کلیک کنید :: :: برای مشاهده فیلم آموزش کامل پروژه VillaT (قسمت سوم:ساخت چمن،رندر و پست پروداکشن) کلیک کنید :: .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. ثمین

    چجوری میشه فایل تمرین این فیلم رو هم پیدا کرد؟ آخه خیلی به فایلش نیاز دارم

    1. علی غفوری تبار

      با سلام.فایل های این آموزش حدود 200 مگابایت حجم دارند.همین حجم بالا باعث شد که فایل ها را در آموزش قرار ندهیم.با اینحال اگر مایل به دریافت فایل های پروژه می باشید از قسمت پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.