آموزش متریال پرکاربرد VrayBlendMtl در ویری و تری دی مکس - سازه برتر



 width=

با یکی از آموزشهای تری دی مکس در معماری همراه دوستان هستیم. این آموزش در مورد متریال VrayBlendMtl یکی از پرکاربردترین و مهمترین متریال های ویری در زمینه معماری می باشد. در واقع متریال VrayBlendMtl یک متریال ترکیبی است که بصورت لایه ای کار می کند، بدین ترتیب که از یک متریال پایه و چندین متریال لایه ای که اصطلاحا coat material نامیده می شوند تشکیل شده است، که مقدار ترکیب آنها هم بصورت مقادیر درصدی و هم بصورت لایه های ماسک امکانپذیر است. از این متریال بیشتر در قسمتهایی نظیر: ساخت متریال های کهنه و قدیمی، متریال های تخریب شده، و متریال هایی که شکل فیزیکی آنها تغییر کرده است (مثلا چکه آب باران از لبه های سطوح) استفاده می شود. در این آموزش نیز خانه ای را شبیه سازی می کنیم که قسمتی از نمای دیوار آن تخریب شده و مصالح زیر آن دیده میشود. با سازه برتر در ادامه این فیلم آموزشی همراه باشید.

عنوان: فیلم آموزش متریال پرکاربرد VrayBlendMtl در ویری و تری دی مکس فرمت: mp4 حجم: 20 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR . .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.