ویرایش تصاویر HDRI برای ایجاد سایه های شارپ و تند - سازه برتر



 width=

با یکی از سری آموزشهای تری دی مکس در معماری در خدمت دوستان هستیم. قطعا برای اکثر دوستانی که با تری دی مکس کار می کنند پیش آمده است که برای نورپردازی خارجی از تصاویر  HDRI استفاده کنند اما سایه های ایجاد شده کاملا مات و محو می باشد، این حالت برای صحنه هایی که هوای ابری مد نظر باشد مطلوب است اما اکثر اوقات هدف ما نورپردازی در روز روشن با نور مناسب است، اما حتی با بیشتر کردن شدت نور در تنظیمات تصویر HDRI، قسمتی از صحنه با نور شدید سفید می شود ولی همچنان سایه های ایجاد شده محو می باشند. در این آموزش با چندین تکینک برای ایجاد سایه هایی شارپ و تند آشنا می شویم. یکی از این روشها استفاده از دو نور Vray Dome  می باشد اما مهمترین روش، انتقال تصویر HDRI به فتوشاپ و ویرایش آن است. با ما همراه باشید.

عنوان: فیلم آموزشی ویرایش تصاویر HDRI برای ایجاد سایه های شارپ و تند فرمت: mp4 حجم: 11 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR . .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.