دانلود پلان ویلایی دوبلکس (سری 15) - سازه برتر



دانلود پلان ویلایی دوبلکس

دانلود پلان ویلایی , دانلود نقشه ویلایی , دانلود رایگان پلان ویلایی , دانلود رایگان نقشه ویلایی , دانلود نقشه ویلایی dwg , دانلود پلان معماری , دانلود نقشه معماری , دانلود پروژه معماری , دانلود معماری , دانلود پلان ویلایی دوبلکس ,

سری پانزدهم از پلان های ویلایی را در این پست از سایت سازه برتر برای شما آماده کرده ایم. این ویلا دارای یک طبقه زیر زمین و دو طبقه روی آن می باشد. مساحت هر طبقه 165 مترمربع می باشد. فضای عمومی این ویلا مربوط به طبقه همکف و فضای خصوصی هم در طبقه اول می باشد. پس از دانلود این فایل ، نقشه های پلان زیرزمین ، پلان طبقه همکف ، پلان طبقه اول ، سایت پلان ، دو برش از مقاطع طولی و عرضی و دو نما از شمال و جنوب این ویلا را در اختیار خواهید داشت.

عنوان: پلان ویلایی دوبلکس فرمت: dwg حجم: 221KB رمز: www.saze20.ir

SAZE20.IR .

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد. بیشتر نقشه های ویلایی موجود شامل پلان ، نما ، برش و دیتیل است. برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3