آموزش مدلسازی میز مدرن (قسمت دوم) - سازه برتر



[caption id="attachment_6378" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , 3dsmax آموزش مدلسازی میز مدرن (قسمت دوم)[/caption]

با سلام به همراهان همیشگی سایت سازه برتر. در این پست قسمت دوم و آخر آموزش مدلسازی این میز زیبا را آماده کرده ایم که در ادامه می توانید آن را دانلود کنید. در عین سادگی این طرح اما چیزهای جدیدی نیز فرا خواهید گرفت. قاعدتا دوستان زیادی داریم که علاقمند به نرم افزارهای سه بعدی همانند تری دی مکس هستند و در این زمینه فعالیت می کنند یا تمایل دارند تا وارد شوند.

بی شک مدلسازی طرح هایی که در نظر دارند یکی از مهمترین بخشهای کار و همچنین اولین بخش است. کاربران باید قادر باشند تا هر طرحی را مدلسازی کنند و لازمه این کار، تمرین و تسلط بر ابزار مدلسازی است. بنابراین مدلسازی هر موضوع مرتبط یا غیر مرتبط با معماری مهارت شما را در این زمینه بالا خواهد برد و مطمئن باشید با مدلسازی هر موضوعی تازه، با روش جدیدی نیز آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

عنوان: آموزش مدلسازی میز مدرن (قسمت دوم)

فرمت: MP4

حجم:  MB 12

منبع: سازه برتر

پسورد فایل فشرده: www.saze20.ir

تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش رایگان تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , مدلسازی , آموزش مدلسازی , مدلسازی سنتی , آموزش مدلسازی معماری سنتی , مدلسازی مسجد در تری دی مکس , مدلسازی معماری سنتی , فیلم آموزش مدلسازی مسجد , آموزش ویدئویی مدلسازی سنتی در تری دی مکس , مدلسازی بنای سنتی در تری دی مکس , مدلسازی مسجد , آموزش مدلسازی مسجد , 3dsmax , آموزش 3dsmax , آموزش مدلسازی بنای سنتی مسجد در 3dsmax , modeling mosque in 3dsmax

 برای دانلود آموزش مدلسازی میز مدرن (قسمت اول) کلیک کنید

 width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.