آموزش افزودن پرسوناژ، ایجاد سایه و انعکاس مجازی در فتوشاپ - سازه برتر



[caption id="attachment_6550" align="alignnone" width="500"]آموزش رایگان پست پروداکشن فتوشاپ , آموزش ویدئویی پست پروداکشن , آموزش پست پروداکشن , دانلود آموزش پست پروداکشن , دانلود رایگان پست پروداکشن , پست پروداکشن  , پست پروداکشن فتوشاپ , پست پروداکشن معماری آموزش افزودن پرسوناژ، ایجاد سایه و انعکاس مجازی در فتوشاپ[/caption]

با سلام خدمت دوستداران سایت سازه برتر. در خدمت شما هستیم با یک آموزش بسیار زیبا و کاربردی در مورد تکنیک های پست پروداکشن. این آموزش مربوط به افزودن پرسوناژ انسان به صحنه است که خود شامل سه بخش می باشد:

1_ در بخش اول یاد می گیریم که چگونه پرسوناژ را به صحنه ای با متریال کف نیمه براق مانند سرامیک اضافه کنیم و برای آن انعکاس مجازی درست کنیم.

2_ در بخش دوم یاد میگیریم که به پرسوناژهای افزوده شده حالت متحرک و پویا بدهیم، بطوریکه حس راه رفتن و حرکت را در صحنه القاء کنند.

3_ و در بخش سوم یاد می گیریم که چگونه پرسوناژ را با نورهای صحنه هماهنگ کنیم و برای آن در سطح صاف و سطوح شکسته پله ها، سایه مجازی بسازیم.

با ما همراه باشید.

عنوان: فیلم آموزش افزودن پرسوناژ، ایجاد سایه و انعکاس مجازی در فتوشاپ

فرمت: mp4

حجم:  MB 12

منبع: سازه برتر

پسورد فایل فشرده: www.saze20.ir

SAZE20.IR

 width=

sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.