جذب مدرس برای آموزش نرم افزارهای مهندسی عمران و معماری - سازه برتر



 

آنچه در این مقاله می خوانید: (برای مشاهده توضیحات هر کدام، روی عنوان مورد نظر کلیک کنید.)

جذب مدرس برای آموزش نرم افزارهای مهندسی عمران و معماری

همکاری با آموزشگاه ها و سایت های آموزشی

لیست نرم افزارهای کاربردی مهندسی عمران و معماری

نحوه همکاری با مدرسین معماری و عمران

فرایند همکاری مدرسین با سازه برتر

نحوه محاسبه درآمد طرفین در صورت همکاری مشارکتی

شرایط و کیفیت فیلم های آموزشی ضبط شده

چرا با سایت سازه برتر همکاری کنیم؟

راهنمایی و مشاوره برای ساخت دوره های آموزشی

ارتباط با ما

 

جذب مدرس برای آموزش نرم افزارهای مهندسی عمران و معماری

سایت سازه برتر برای تکمیل بخش آموزش های تخصصی عمران و معماری خود، از مدرسین نرم افزارها و دروس مرتبط با رشته های عمران و معماری برای همکاری دعوت به عمل می آورد.

در صورتی که حداقل به یکی از نرم افزارهای مهندسی عمران و ساختمان و همچنین نرم افزارهای معماری تسلط دارید و می توانید نرم افزار مربوطه را تدریس کنید، از شما دعوت می کنیم که با سایت سازه برتر همکاری نمایید.

همچنین در صورتی که توانایی تدریس دروس تخصصی معماری و عمران را دارید و می توانید این دروس را بصورت غیرحضوری تدریس کنید و فیلم تدریس را ضبط کنید و بصورت دوره آموزشی تهیه کنید، می توانید دوره های آموزشی خود را نیز در سایت سازه برتر ثبت کنید و بصورت همکاری در فروش، از فروش این دوره های آموزشی هم کسب درآمد کنید.

 

همکاری با آموزشگاه ها و سایت های آموزشی

ضمنا آموزشگاه ها و سایت های آموزشی مرتبط با دروس و نرم افزارهای عمران و معماری نیز می توانند برای فروش دوره های آموزشی خود و جذب دانشجو برای دوره های آموزشی خودشان با سایت سازه برتر همکاری نمایند.

در ادامه توضحیات تکمیلی و نحوه همکاری را شرح داده ایم و همچنین در انتهای صفحه نیز راه های ارتباطی را قرار داده ایم تا بتوانید برای شروع همکاری و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

 

جذب مدرس مهندسی عمران و معماری

لیست نرم افزارهای کاربردی مهندسی عمران و معماری

در این بخش لیستی از نرم افزارهای پرکاربرد در رشته های عمران و معماری را مشاهده می کنید و در صورتی که در کار کردن با هر کدام از این نرم افزارها تسلط دارید، می توانید برای تدریس این نرم افزار و کسب درآمد از آموزش این نرم افزارها با سایت سازه برتر همکاری داشته باشید.

نرم افزار اتوکد (AutoCAD)

نرم افزار تری دی مکس (3D Max)

نرم افزار ویری (V-Ray)

نرم افزار اکسل (Microsoft Excel)

نرم افزار سیویل تری دی (AutoCAD Civil 3D)

نرم افزار ایتبس (ETABS)

نرم افزار SAFE

نرم افزار SAP

نرم افزار آباکوس (ABAQUS)

نرم افزار اسکچاپ (SketchUp)

نرم افزار فتوشاپ (Photoshop)

نرم افزار ایندیزاین (InDesign)

نرم افزار لومیون (Lumion)

نرم افزار Opensees

نرم افزار Tekla Structures

نرم افزار ArcGIS

نرم افزار Revit

نرم افزار ورد (Microsoft Word)

نرم افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint)

نرم افزار Microsoft Project

نرم افزار Microsoft Access

نرم افزار ETABS MATE

 

 

نحوه همکاری با مدرسین معماری و عمران

مدرسین گرامی می توانند توضیحات کامل و سرفصل های هر دوره آموزشی را برای ما ارسال نمایند تا در سایت سازه برتر یک صفحه اختصاصی برای دوره مورد نظر ایجاد کنیم و همچنین فایل های آموزش را در سایت ثبت می کنیم.

محتوای فایل های آموزشی فقط زمانی برای خریداران در دسترس خواهد بود که هزینه استفاده از آموزش را پرداخت کرده باشند.

ضمنا قیمت گذاری برای دوره های آموزشی و درس هایی که منتشر می کنید به عهده خود مدرسین و آموزشگاه ها می باشد. البته در صورت نیاز به راهنمایی برای قیمت گذاری روی دوره های آموزشی شما، می توانیم همکاری های لازم را با شما ها داشته باشیم تا با رعایت انصاف، میزان فروش این محصولات آموزشی را افزایش دهیم.

تا زمانی که آموزش به فروش می رسد، مدرس سهم خود را از فروش دوره آموزشی دریافت خواهد کرد. درآمد مدرسین با توافق طرفین بصورت هفتگی یا ماهیانه به حساب آنها واریز خواهد شد.

 

 

جذب مدرس معماری و عمران

فرایند همکاری مدرسین با سازه برتر

۱- هماهنگی اولیه

ارتباط با سازه برتر و هماهنگی اولیه برای شروع همکاری

۲- ارسال سرفصل و توضیحات

ارسال سرفصل ها و توضیحات دوره آموزشی توسط مدرس

۳- انعقاد قرارداد و شروع ضبط

تکمیل فرم قرارداد و شروع به ضبط دوره آموزشی توسط مدرس + ایجاد صفحه مربوط به دوره و شروع پیش ثبت نام

۴- اتمام ضبط و آپلود فیلم های آموزشی در سایت

اتمام ضبط توسط مدرس و ارسال فیلم های آموزشی  جهت آپلود در سایت

5- فروش دوره و پرداخت درآمد

تبلیغات و فروش دوره توسط سایت سازه برتر و پرداخت درآمد مدرس بصورت هفتگی یا ماهانه (با توافق طرفین)

 

 

نحوه محاسبه درآمد طرفین در صورت همکاری مشارکتی

کارمزد خدمات سایت فقط در زمان فروش هر کدام از آموزش های شما محاسبه می شود و در واقع تا قبل از فروش آموزش هایتان هیچ کارمزدی پرداخت نمی کنید و بصورت رایگان از امکانات سایت استفاده خواهید کرد.

ما فروش شما را تضمین می کنیم و فقط در صورتی که آموزش ها و دوره های شما به فروش برسد، کارمزد خدمات خود را دریافت خواهیم کرد.

کارمزد خدمات سایت سازه برتر معادل 30 درصد از هر فروش خواهد بود و همکاری ما با مدرسین و آموزشگاه ها بصورت پروژه ای و پورسانتی خواهد بود و فقط به ازای فروش دوره های آموزشی شما، پورسانت دریافت می کنیم و در صورتی که دوره ای فروش نداشته باشد، آن مدرس یا آموزشگاه، هیچ هزینه ای بابت انتشار و تبلیغات دوره مورد نظر به ما پرداخت نمی کند.

در واقع همکاری با ما برای مدرسین و آموزشگاه ها تضمین شده و بدون ریسک است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که دوره های آموزشی شما را تبلیغ کنیم و فروش مناسبی برای آنها ایجاد کنیم.

کسب درآمد از آموزش نرم افزار معماری

 

 

شرایط و کیفیت فیلم های آموزشی ضبط شده

کیفیت تصویر

کیفیت و اندازه تصویر در ویدئوی آموزشی باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به راحتی جزئیات تصویر را مشاهده و آموزش را دنبال کند. پیشنهاد ما کیفیت تصویر HD (با ابعاد 1280×720) و نسبت تصویر 16:9 است.

ترجیحا از بزرگنمایی تصاویر بی کیفیت خودداری نمایید زیرا تصویر را پیکسلی نشان خواهد داد و برای کاربران و خریداران تجربه مناسبی ایجاد نمی کند.

 

محتوای آموزش

سازه برتر محتوای آموزشی را به نام خود شما در سایت منتشر می کند، بنابراین نیازی نیست که درون محتوای آموزشی برای خودتان تبلیغات کنید، یا چهره خودتان را در فیلم قرار بدهید یا زیرنویس و واترمارک در آموزش بگذارید.

البته این به معنای آن نیست که نیازی به معرفی خودتان نیست و می توانید در ابتدای هر دوره آموزشی، معرفی کوتاهی درباره خودتان و رزومه کاریتان داشته باشید

 

کیفیت صدا

صدای رسا و با کیفیت یکی از مهمترین ویژگی های فیلم های آموزشی است. کاربران دوست دارند صدایی که می شوند بدون نویز باشد و نسبت به صدای بی کیفیت واکنش منفی نشان می دهند. برای صدای خوب، الزاما نیازی به میکروفون گران قیمت ندارید، بلکه برای مطمئن شدن از کیفیت صدا، حتما قبل از ضبط، با سیستم ها و میکروفون های مختلف صدای خود را تست کنید.

ضمنا پیشنهاد می شود که در محتوای آموزش های خودتان از موسیقی استفاده نکنید و در صورت استفاده از موزیک حتما به این نکته توجه کنید که صدای موزیک مانع شنیده شدن صدای شما نشود و همچنین موزیک انتخابی متناسب با موضوع و شیوه ارائه شما باشد.

 

نحوه بیان

پیشنهاد می شود که حتما قبل از ضبط، چند بار تمرین کنید تا بتوانید مطالب را به خوبی و بدون تپق زدن توضیح بدهید و به کاربران نشان دهید که به عنوان مدرس، کاملا به مبحث مسلط هستید.

تلفظ صحیح کلمات فارسی و انگلیسی نیز در بیان تاثیر مستقیم داشته و در انتقال مناسب و صحیح محتوا به کاربران نقش مهمی دارد. برای اینکه کاربران بیشتر با شما و محتوای ارتباط برقرار کنند، بهتر است که با انرژی صحبت کنید.

یکی از ویژگی های مهم ویدئوهای آموزشی خوب این است که مدرس، اطلاعات را بدون وقفه و بدون حاشیه پردازی، به مخاطب منتقل کند. به عنوان مثال بهتر است مواردی که قرار است در آموزش به آنها اشاره کنید را از قبل آماده کرده باشید و در حین آموزش، برای پیدا کردن آنها زمان تلف نشود.

از صحبت زیاد و بدون حرکت در یک اسلاید خودداری کنید چرا که یکی از وجوه تمایز ویدئو و کتاب، انتقال مفاهیم از طریق حافظه بصری است.

نیازی به ساخت موشن گرافیک و جلوه های بصری خاصی نیست و می توان با استفاده از انیمیشن های پاورپوینت و حتی نشان دادن تصاویر مربوطه، مفاهیم را بهتر انتقال داد.

از آنجا که محتوای شما در سایت سازه برتر به نام خودتان منتشر می شود، بنابراین محتوا تأثیر مستقیم در برندینگ شما و معرفیتان به دیگران دارد و در نتیجه محتوای باکیفیت از فروش بهتری برخوردار خواهد شد.

 

ویدیوی معرفی دوره

ویدئوی معرفی مناسب برای هر دوره آموزشی، به کاربران کمک می‌کند تا با اعتماد بیشتری محتوای شما را برای یادگیری انتخاب نمایند.

ویدئوی معرفی شامل توضیحاتی در مورد اطلاعاتی است که در این دوره به کاربران انتقال داده می‌شود. برای ترغیب کاربران به مشاهده ویدئوی معرفی شما، توصیه می‌کنیم ویدئوی معرفی شما بین 3 تا 5 دقیقه باشد.

موضوعاتی که بهتر است در ویدئوی معرفی دوره، به آنها اشاره کنید شامل موارد زیر می شود:

      • معرفی مدرس
      • سابقه مدرس (در صورت تمایل)
      • عنوان دوره و مباحثی که در دوره به آنها اشاره خواهد شد
      • این دوره برای چه کسانی مناسب است
      • پیش نیاز دوره چیست
      • در انتها کاربران چه چیزی را یاد می‌گیرند

 

بخش بندی آموزش

مخاطبان و کاربران، ویدئوهای کوتاه و گام به گام را راحتتر دنبال می کنند و میزان یادگیری نکات در آموزش های کوتاه، بسیار بیشتر از آموزش های طولانی است.. بنابراین جهت انتقال بهتر مفاهیم و یادگیری بهتر کاربران، توصیه می شود دوره آموزشی خود را به انتخاب خودتان، به بخش‌های کوچک چند دقیقه ای (ترجیحا بین 10 دقیقه تا حداکثر 20 دقیقه) تقسیم کنید. بهترین زمان برای هر ویدیو کمتر از ۷ دقیقه است، مگر آنکه مبحث در این زمان نگنجد. اگر ویدیوی شما بلندتر از این زمان شد سعی کنید ریتم آن را حفظ کنید تا کسل کننده نشود و حواس یادگیرنده پرت نشود. ویدئوهای کوتاه، تأثیر زیادی در سهولت یادگیری و حفظ توجه و تمرکز کاربر دارد و مسیر آموزش را به روشنی برای کاربران مشخص می کند.

مزیت دیگر تقسیم آموزش به قسمت های کوتاه این است که باعث می شود موضوعات در ویدئوهای مجزا قرار بگیرد و این موضوع به کاربران کمک می کند که موضوعی که دنبالش هستند را راحتتر و سریعتر پیدا کنند. همین کار یادگیری کاربر را راحتتر می‌کند.

 

 

چرا با سایت سازه برتر همکاری کنیم؟

سایت سازه برتر از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از قدیمی ترین سایت های تخصصی عمران و معماری است و بسیاری از مطالبی که در سایت سازه برتر منتشر شده، در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارند و روزانه علاقمندان زیادی از طریق گوگل وارد سایت سازه برتر می شوند.

در واقع سایت سازه برتر به یک نمایشگاه آنلاین عمران و معماری تبدیل شده که علاقمندان به صورت دائمی از آن بازدید می کنند و اطلاعات، خدمات و محصولات مورد نظر خود را از این سایت دریافت می کنند.

ضمن اینکه مجموعه ما دارای تیم تخصصی سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل است که می تواند صفحات دوره های آموزشی شما را نیز به نتایج برتر گوگل برساند تا افراد علاقمند به دوره های آموزشی شما که در گوگل عبارات مرتبط را جستجو می کنند، صفحه دوره شما را مشاهده کنند و وارد سایت شده و اقدام به خرید و استفاده از آن کنند.

حال این فرصت برای مدرسین و آموزشگاه ها فراهم شده که بتوانند دوره های آموزشی خود را در این سایت برای فروش منتشر کنند و با کمک سایت سازه برتر به کسب درآمد بپردازند. و شما هم این امکان را خواهید داشت که به عنوان همکاران ما در این سایت فعالیت داشته باشید و به کسب درآمد از فروش دوره های آموزشی خودتان بپردازید.

 

 

راهنمایی و مشاوره برای ساخت دوره های آموزشی

در صورتی که برای ساخت دوره های آموزشی خود نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید با ما در ارتباط باشید تا نکات لازم برای تولید هر چه بهتر دوره های آموزشی را با شما در میان بگذاریم و حتی از ابتدا تا انتهای ساخت دوره آموزشی را در کنار شما باشیم.

 

 

ارتباط با ما

برای شروع همکاری و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با روش های زیر با ما در تماس باشید.

صفحه تماس با سازه برتر

ایمیل سازه برتر:   saze20.ir@gmail.com

شماره تماس، پیامک و واتساپ:   09192682620