تولید محتوای تخصصی برای سایت های ساختمانی و معماری - سازه برتر



آنچه در این مقاله می خوانید: (برای مشاهده توضیحات هر کدام، روی عنوان مورد نظر کلیک کنید.)

تولید محتوای سایت ساختمانی و معماری

تولید محتوا برای هر کسب و کار اینترنتی حیاتی است و کسب و کارهای عمرانی و ساختمانی نیز از این مهم مستثنی نیستند.

گوگل در گزارش های خود اعلام کرده است که محتوا یکی از سه فاکتور مهم برای گوگل است که از آن برای رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو استفاده می کند. و هرچقدر محتوای خوب و حرفه ای تری در سایت خود منتشر کرده باشید، شانس بیشتری برای حضور در نتایج برتر گوگل خواهید داشت.

تولید محتوا از جهات مختلف دارای اهمیت مهم و استراتژیکی است و در نهایت منجر به برتری کسب و کارها نسبت به رقبایشان خواهد شد و کسب و کارهایی که محتوای قویتری تولید و منتشر کرده باشند، می توانند توجه مخاطبان هدف با به خود جلب کنند و در مرکز توجه آنها قرار بگیرند و به این ترتیب می توانند درآمد خود را نیز افزایش دهند.

 

 

۷ دلیل اهمیت تولید محتوا در شرکت های ساختمانی و معماری

قبل از توضیح درباره نحوه ارائه خدمات سازه برتر در بحث تولید محتوا برای سایت های مهندسی عمرانی و معماری، به بررسی دلایل اهمیت تولید محتوا می پردازیم.

 

1- معرفی هویت کسب و کار شرکت شما

برای اینکه بتوانید هویت شرکت و کسب و کارتان را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید، لازم است که محتوا تولید کنید و در سایتتان منتشر کنید. امروزه اکثر افراد و حتی شرکت های همکار، از گوگل برای یافتن پاسخ سوالات خود و همچنین برای کسب اطلاع از کسب و کارهای مورد نظرشان استفاده می کنند و شما می توانید با تولید محتوای اصولی، هویت شرکت و فعالیت های خودتان را به مخاطبان معرفی کنید.

 

۲- معرفی خدمات و محصولات به مخاطبان

همانطور که در بخش قبلی گفته شد، دسترسی آسان به اینترنت باعث شده که افراد خدمات و محصولات مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنند و حتی اگر قصد خرید آنلاین نداشته باشند، باز هم برای کسب اطلاعات کامل در مورد خدمات و محصولات مورد نظرشان، از محتواهایی که در سایت های مختلف منتشر شده، استفاده می کنند.

در چنین شرایطی کسب و کارها برای معرفی هرچه بهتر خدمات و محصولات خود به مخاطبانشان، اقدام به تولید محتوای حرفه ای می کنند تا محصولات و خدماتش را به افراد بیشتری معرفی کنند و بازار بزرگتری را در اختیار داشته باشند.

 

۳- افزایش ترافیک و بازدید سایت شما

از توضیحاتی که در بخش های قبلی ارائه شد، می توان به این نتیجه رسید که تولید محتوا باعث افزایش بازدید سایت شما می شود و منجر به ورود افراد زیادی از طریق گوگل به سایت شما می شود.

همین افزایش بازدید سایت شما به برندسازی و افزایش اعتبار شرکت شما کمک بزرگی خواهد داشت که خودتان نیز پس از مدتی به این موضوع پی می برید و شاهد این خواهید بود که افراد بسیاری، بدون اینکه خدمات یا محصولات شما را در گوگل جستجو کنند، مستقیما وارد سایت شما می شوند و به این ترتیب به راحتی رقبای شما از دید مخاطبان حذف می شوند و شرکت شما به تنها انتخاب مخاطبان و مشتریانتان تبدیل می شود.

 

۴- افزایش اعتماد مشتریان

یکی دیگر از تاثیرات مهمی که تولید محتوا برای سایت های عمرانی و ساختمانی به ارمغان می آورد، افزایش اعتماد مشتریان به این شرکت هاست. در واقع شما می توانید با انتشار مطالب و محتوای آموزشی، تاثیر زیادی در افزایش سطح آگاهی مخاطبان خود داشته باشید و به این ترتیب اعتماد آنها را به خودتان جلب کنید.

 

۵- ایجاد فرصت مشاوره‌ به مشتریان

اما یکی دیگر از دلایلی که در خصوص اهمیت تولید محتوا می توان گفت، این است که شما می توانید با انتشار محتوای آموزشی در سایت خود، این فرصت را ایجاد می کنید که مشتریان، مشاوره های قبل از خریدشان را از شما دریافت کنند. و هر چقدر تعداد افراد بیشتری برای دریافت مشاوره با شما ارتباط بگیرند، احتمال فروش به مشتریان بیشتر برای شما فراهم می شود.

در حقیقت شما با انتشار محتوای آموزشی رایگان، اعتماد مخاطبان را جلب می کنید و برای ارائه اطلاعات تخصصی تر به این افراد، مشاوره خصوصی می دهید و طبعا کسانی نیاز به مشاوره تخصصی تر دارند که احتمال خریدشان بسیار بالاست.

 

۶- بازاریابی ارزان و با بازدهی بالا

همه ما از هزینه های بسیار بالای تبلیغات تلویزیونی و رادیویی آگاه هستیم و همچنین می دانیم که تبلیغات محیطی نظیر بیلبورد و تراکت و روزنامه هم هزینه بیشتری نسبت به بازدهیشان دارند و از همه مهمتر اینکه در هیچکدام از این موارد، نمی توانید اطلاعات کامل و همراه با جزییات را به مخاطب ارائه کنید و در مجموع می توان گفت که در عصر اینترنت، بازاریابی به روش های سنتی هزینه های بالایی را به شرکت ها تحمیل می کند.

اما تولید محتوا و بهینه سازی سایت برای گوگل که به اختصار به آن سئو گفته می شود، هزینه بسیار کمتری را برای کسب و کارها بخصوص شرکت های عمرانی و ساختمانی به همراه دارد و مساله مهم اینجاست که بازدهی این نوع بازاریابی، بسیار بیشتر از روش های سنتی است. ضمن اینکه با تولید محتوا برای سایتتان، می توانید توضیحات کامل و جزء به جزء خصوصیات محصول یا خدماتتان را به مخاطبان ارائه کنید.

با این توضیحات، کاملا مشخص است که تولید محتوا برای سایت های مهندسی یک روش بازاریابی بسیار ارزان و به صرفه است که می تواند نقش بسیار پررنگی در رشد این شرکت ها داشته باشد.

 

۷- افزایش فروش شرکت ها با تولید محتوا (مثل دیجی کالا)

مهمترین مساله برای رشد و موفقیت هر شرکت و هر کسب و کاری، میزان فروش آن شرکت می باشد. در واقع هیچ کسب و کاری بدون فروش و بدون داشتن درآمد، نمی تواند به فعالیت خود ادامه بدهد.

در نهایت می توان گفت که مهمترین تاثیری که تولید محتوای اصولی بر کسب و کار شما خواهد داشت، افزایش فروش و درآمد شما خواهد بود.

با نگاهی به سایت دیجی کالا متوجه می شوید که تولید محتوا و البته سئو، چه تاثیری در میزان درآمد این سایت دارد. در حالی که دیجی کالا تبلیغات سنتی چندانی ندارد و اصل درآمد این سایت از نتیجه محتواسازی و بهینه سازی این سایت به دست می آید.

پس چرا شما از این فرصت برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر استفاده نکنید؟!!

 

 

تولید محتوای عمران و ساختمان

تولید محتوای تخصصی برای سایت های ساختمانی و معماری

سایت سازه برتر با داشتن یک تیم تولید محتوای حرفه ای که در موضوعات مرتبط با عمران و ساختمان فعالیت می کنند، این فرصت را برای سایر کسب و کارها و سایت های عمرانی و ساختمانی فراهم کرده که از تخصص این مجموعه برای تولید محتوای سایت های خودشان استفاده کنند.

ما می توانیم محتوای تخصصی مرتبط با کسب و کار شما را تولید کرده و نکات مهم تولید محتوا برای رسیدن به نتایج برتر جستجوی گوگل را در آن رعایت کنیم.

همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید می توانیم خودمان محتوای تولید شده را در سایت شما ثبت و منتشر کنیم و تصاویر مرتبط و همچنین تیترگذاری و تگ گذاری های داخل محتوا را با رعایت اصول محتوا نویسی در آن ثبت کنیم.

 

 

نکاتی برای تولید محتوای معماری و ساختمانی بهتر و جذابتر

بازاریابی محتوا و تولید محتوا معماری برای شرکت های معماری یک روش بسیار پربازده جهت جلب اعتماد مشتریان و وفاداری آنهاست. در حالی که تبلیغات بنری در سایت ها و یا تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر دیگر به چشم مخاطبان نمی آیند و بازدهی چندانی ندارند،  تولید محتوای معماری با کیفیت بالا، در کنار ارائه اطلاعات ارزشمند، می تواند توجه مخاطب شما را جلب کند.

تمام کسب و کارها بخصوص شرکت های معماری و ساختمانی می توانند با تولید محتوا در بخش های مختلف حوزه کاری خود، با تمام گروه های مشتریان در ارتباط باشند و توجه مشتریان جدید را جلب کرده و همچنین وفاداری مشتریان فعلی را حفظ کنند.

 علاوه بر این می توانید با تولید محتوا و انتشار در سایت خود، افراد و شرکت هایی را جذب کنید که برای شروع همکاری آماده هستند و کسانی که در حوزه شما فعالیت می کنند را درگیر فضای کاری خود کنید. پس می توان گفت که تولید محتوای معماری به شرکت های معماری کمک می کند تا سفارشات بیشتری جذب کنند و موفقیت کسب و کار خود را افزایش دهند.

در خصوص اهمیت تولید محتوای معماری خوب است بدانید که بازاریابی محتوا ۳ برابر روش های بازاریابی سنتی منجر به جذب مشتریان می شود و در عین حال ۶۲٪ هم هزینه کمتری دارد. یعنی شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمتر درآمد بیشتری داشته باشید.

در ادامه چند نکته برای تولید محتوای معماری و ساختمانی بهتر و جذابتر را با هم مرور می کنیم که می توانید در زمان تولید محتوا برای سایت خود این نکات را در نظر داشته باشید.

 

مخاطب خود را بشناسید

برای اینکه اطمینان داشته باشید که محتوای تولیدی، شما را به هدف خود می رساند، شناخت دقیق مخاطب بسیار مهم است. برای انجام این کار باید اطلاعات و خصوصیات مربوط به مشتریان خود را جمع آوری کرده و آنها را سازماندهی کنید. پس از آن لازم است که تمام اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید و آنها را خلاصه کنید و در نهایت یک تصویر کلی از مشتریان ایده آل خود ایجاد کنید.

 

بر اساس نیاز مخاطب تولید محتوا معماری انجام دهید

حال که ویژگی های مخاطب خود را مشخص کردید، مرحله بعدی در بازاریابی محتوا و تولید محتوا برای معماران این است که بفهمید مخاطبان شما به دنبال چه چشم اندازهایی هستند و چه نوع اطلاعاتی برای آنها جالب است؟ برای این منظور در نظر گرفتن این نکته مهم است که مشتریان احتمالی سطح آگاهی متفاوتی در مورد خدمات معماری دارند.

در واقع بعضی از مخاطبان شما هیچ شناختی از خدمات و محصولات شما ندارند که برای این مخاطبان باید محتوای معرفی خدمات و محصولات تولید کنید. بعضی دیگر در خصوص خدمات و محصولات شما اطلاعات دارند، اما هنوز اعتمادشان به شما کافی نیست و لازم است برای آنها محتوای اعتمادسازی تولید کنید. و بعضی دیگر از مخاطبان شما هم اطلاعات کافی از خدمات و محصولات شما دارند و هم به شما اعتماد دارند و چه بسا با شما همکاری کرده و جزو مشتریان شما محسوب می شوند که برای این دسته از مخاطبان و مشتریان نیز باید محتوای وفادارسازی تولید کنید.

 

کانال هایی را برای تبلیغ و بازاریابی محتوا انتخاب کنید

با توجه به شناختی که از مخاطب خود کسب کرده اید و در مورد محل حضور آنها اطلاعاتی را کسب کرده اید، حالا به منظور جذب مشتریان جدید، لازم است که محتوای تبلیغاتی و برندسازی تولید کنید و در فضایی که مخاطبان هدف شما قرار دارند، این محتوای تبلیغاتی را منتشر کنید. به عنوان مثال سایت سازه برتر یکی از فضاهایی است که مخاطبان آن را مهندسان و دانشجویان معماری و عمران و همچنین فعالین و علاقمندان به این موضوعات تشکیل می دهند و شما می توانید با انتشار تبلیغات خود در این سایت، مخاطبان و مشتریان جدیدی را جذب کنید و درآمد شرکت خود را افزایش دهید.

ضمنا در سایت سازه برتر یک روش تبلیغات ویژه برای شما فراهم کرده ایم که می توانید یک صفحه از سایت سازه برتر را بصورت دائمی در اختیار داشته باشید و محتوای تبلیغاتی خود (اعم از متن، تصویر و ویدیو) را در این صفحه منتشر کنید و فقط یک بار برای این تبلیغ هزینه بپردازید و پس از آن، تبلیغ شما بصورت دائمی در سایت سازه برتر نمایش داده خواهد شد و در معرض دید مخاطبان سایت قرار دارد و به این ترتیب می توانید با کمترین هزینه (یا بهتر بگوییم، با هزینه نزدیک به صفر) بازدهی بسیار خوبی از این تبلیغات داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نوع از تبلیغات سازه برتر روی عبارت زیر کلیک کنید:

تبلیغات صنعت ساختمان و معماری

 

 

روش های تولید محتوا و هزینه آن

بطور کلی تولید محتوا در سه سطح نگارش، ترجمه و ویرایش انجام می شود و البته این امکان نیز فراهم است که برای فروش محصولات و خدمات شما، محتوای تبلیغ نویسی شده تولید کنیم تا این کار به افزایش فروش سایت شما منجر شود.

هزینه تولید محتوا در هر کدام از این سطح ها متفاوت می باشد و اگر بخواهیم نسبت هزینه هر کدام را مشخص کنیم، می توانیم بگوییم که محتوای تبلیغ نویسی شده بیشترین هزینه را دارد و پس از آن نگارش محتوا و ترجمه و ویرایش در رده های بعدی قرار می گیرند.

البته برای مشخص شدن هزینه دقیق تولید محتوا، باید علاوه بر اینکه نوع آن مشخص می شود، بایستی موضوع و تعداد کلمات هر محتوا نیز مشخص باشد. زیرا تولید محتوا در بعضی از موضوعات ساده تر است و در بعضی از موضوعات نیز تولید محتوا سخت تر است که دلیل آن هم کمبود اطلاعات در موضوع مورد نظر است. در حقیقت در بعضی از موضوعات هنوز اطلاعات جامع و کافی منتشر نشده و این موضوع باعث می شود که برای تولید محتوا در آن موضوع، نیاز به تحقیقات بیشتری وجود داشته باشد و به همین دلیل، هزینه تولید محتوا در آن موضوع نیز بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم که موضوع و نوع محتوای درخواستی خود را با در میان بگذارید تا هزینه آن را برآورد کرده و به شما اطلاع دهیم. برای ارتباط با ما می توانید از مسیرهای ارتباطی که در بخش بعدی قرار داده شده، استفاده کنید.

 

در ادامه چند نمونه محتوای تولید شده توسط مجموعه سازه برتر را قرار داده ایم که می توانید با کلیک بر روی هر لینک، وارد صفحه مورد نظر شده و محتوای آن صفحه را مشاهده نمایید:

طراحی سایت شرکت ساختمانی

تبلیغات صنعت ساختمان

خرید بک لینک مرتبط با عمران و معماری

 

 

نحوه سفارش تولید محتوا برای سایت ها

برای سفارش تولید محتوای تخصصی عمران و ساختمان، کافیست عنوان مورد خود را به همراه 3 عبارت مهم و کلیدی برای ما ارسال کنید و بفرمایید که می خواهید برای هر محتوا، چند کلمه نوشته شود و نحوه تولید محتوا از چه روشی باشد.

برای درخواست تولید محتوا در زمینه عمران، ساختمان و معماری این اطلاعات را برای ما ارسال نمایید:

1- عنوان مطلب + 3 عبارت مهم و کلیدی

2- تعداد کلمات مورد نظر

3- نحوه تولید محتوا (تبلیغ نویسی شده، نگارش، ترجمه، ویرایش شده)

 

 

راه های ارتباط با تیم تولید محتوای سازه برتر

این اطلاعات را می توانید از طریق یکی از روش های زیر برای ما ارسال کنید:

صفحه تماس با سازه برتر

ایمیل:    saze20.ir@gmail.com

تماس، پیامک و واتساپ:    09192682620

 

 

تولید محتوای عمران و ساختمان

تعیین استراتژی تولید محتوای سایت ساختمانی و معماری

تعیین استراتژی در هر کسب و کاری، یک دید جامع از اهداف و برنامه های آن کسب و کار را نشان می دهد و در صورتی که برای تولید محتوای سایتتان استراتژی داشته باشید، می توانید یک برنامه مدون داشته باشید و بدانید در هر زمانی چه کاری را باید انجام دهید.

این نکته بسیار مهم است که تولید محتوای سایت خود را براساس استراتژی های دقیق انجام دهیم و تقویم محتوایی داشته باشیم تا بدانیم در هر زمانی چه مطلب و محتوایی را در سایت منتشر کنیم.

اگر بخواهیم از مطالبی که در سایت ساختمانی خود منتشر می کنیم بیشترین بهره را ببریم، باید سلسله مراتب را در تولید محتوا رعایت کنیم و یک هدف کاملا مشخص داشته باشیم و تمام مطالبی که در سایت منتشر می کنیم، در راستای رسیدن به این هدف قرار داشته باشند.

نمی توانیم با انتشار مطالب پراکنده که هر کدام موضوع متفاوتی با بقیه مطالب سایت دارند، انتظار این را داشته باشیم که نتیجه خوبی بگیریم. همچنین نمی توانیم مطالب در بازه های زمانی مختلف در سایت ساختمانی یا معماری خود منتشر کنیم و رشد خوبی را برای سایتمان مشاهده کنیم. بلکه باید برای تولید محتوای سایت خود برنامه داشته باشیم و این برنامه باید در راستای هدف اصلی سایت باشد. طبیعتا انتشار منظم مطالب در سایت، آن هم با یک موضوع مشخص و دارای هدف مشخص، می تواند خیلی زودتر سایت ما را به اهداف مورد نظرش برساند.

در صورتی که برای تولید محتوای سایت خود قصد برنامه ریزی و تدوین استراتژی دارید، باید ابتدا هدف سایت خود را مشخص کنید و سپس با توجه به اهدافی که برای سایت خود مشخص کرده اید، کلمات کلیدی مرتبط با آنها را مشخص کنید و بررسی کنید که برای چه کلماتی باید مطلب مجزا تولید کنید و کدام گروه از کلمات را می توانید در قالب یک مطلب بکار بگیرید.

البته این کار نیاز به تخصص و تجربه دارد و می توانید  از همکاری مجموعه سازه برتر برای تدوین استراتژی محتوایی سایت خود استفاده کنید تا نیاز به تست و تکرار نداشته باشید و زمان خود را برای تست مطالب مختلف از دست ندهید. در صورتی که مایل باشید، می توانیم براساس اهداف و خواسته های شما، استراتژی تولید محتوا برای سایتتان را تدوین کنیم و موضوع تک تک مطالبی که قرار است در تاریخ های مختلف در سایتتان منتشر شود را از قبل مشخص کنیم تا یک مسیر روشن و هدفمند برای رسیدن به اهدافتان داشته باشید.

قطعا در این برنامه، موضوعاتی برای تولید محتوا در نظر گرفته می شوند که نیاز مخاطبان شما باشند و این مطالب بازدیدکنندگان و علاقمندان زیادی داشته باشند و تحقق این امر نیاز به شناخت اهداف شما و همچنین شناسایی نیاز مخاطبان شما دارد و در نهایت باید پل ارتباطی بین اهداف شما و نیاز مخاطبانتان از طریق تولید این مطالب، ایجاد شود.

برای دریافت مشاوره می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی که در بخش قبلی ذکر شد، با ما در ارتباط باشید.

 

 

تحلیل داده های سرچ کنسول و بهینه سازی محتوای سایت شما

تحلیل داده های بخش سرچ کنسول گوگل نیاز به تخصص دارد و ما می توانیم در این زمینه نیز همراه شما باشیم و براساس اطلاعاتی که در بخش سرچ کنسول سایت شما ثبت شده، مطالب قدیمی و قبلی شما را بروزرسانی کنیم تا به بهبود جایگاه صفحات سایت شما در گوگل منجر شود و افراد بیشتری از گوگل به سایت شما مراجعه کنند.

برای بروزرسانی محتوای مطالب قبلی سایت شما نیز می توانیم پس از بررسی، مشاوره های لازم را به شما ارائه کنیم و یا در صورتی که مایل باشید، می توانیم تمام فرایند بروزرسانی مطالب شما را خودمان انجام دهیم.

در صورتی که مایل به همکاری و دریافت مشاوره دارید، می توانید درخواست خود را از طریق فرم تماس با ما و یا شماره 09192682620 در واتساپ برای ما ارسال نمایید.