6 مدل از جذاب ترین انواع درب استیل + قیمت و تصاویر محصولات - سازه برتر

6 مدل از جذاب ترین انواع درب استیل + قیمت و تصاویر محصولات

  • شناسه : 22796
  • برچسب ها :


6 مدل از جذاب ترین انواع درب استیل + قیمت و تصاویر محصولات

از درب استیل، یکی از انواع درب ورودی ساختمان می باشد که دارای مقاومت و ظاهری جذاب است. این درب ها به دلیل نوع متریال مورد استفاده برای ساخت آن ها بسیار مقاوم بوده و از مدل های پرفروش بازار به شمار می روند. شرکت های متعددی اقدام به تولید درب های استیل نموده اند که از این میان می توان به اتحاد درب، راشا درب، راسان درب و درب امن اشاره نمود. اگر به دنبال خرید بهترین و مقاوم ترین مدل های درب استیل هستید، توصیه می نماییم از محصولات این فروشگاه ها دیدن بفرمایید.

قیمت درب استیل

قیمت درب استیل

مهم ترین فاکتور در هنگام خرید هر محصولی، قیمت آن می باشد. درب استیل نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. همان طور که می دانید هزینه ای که برای خرید یک محصول در نظر می گیرید با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد. ممکن است یک درب را در ابتدا با قیمت ارزان خریداری نمایید ولی بعد از مدتی استفاده شما را دچار دردسر نماید و به سرویس و تعمیر احتیاج پیدا کند. شاید هزینه این تعمیرات از هزینه خرید یک درب باکیفیت هم بیشتر شود. قیمت درب استیل از سایر درب های ساختمانی گران تر است، اما مساله مهم در این درب ها این است که به دلیل استفاده از متریال مقاوم و باکیفیت در ساخت این مدل از درب ورودی در دراز مدت نیاز به تعمیر و سرویس آن ها پیدا نخواهید نمود. بنابراین قیمت این درب ها در دراز مدت کاملا صرفه اقتصادی دارد. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت درب ورودی استیل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • تعداد لت های باز شو و یا ثابت درب
  • نوع یراق آلات مورد استفاده در درب استیل
  • ابعاد درب
  • نوع آلیاژ استیل مورد استفاده در تولید
  • نوع شیشه و چوبی که برای تزیین و تکمیل درب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نوع طراحی درب
  • نوع کاربرد درب (معمولا از درهای استیل در ورودی ساختمان ها و مراکز تجاری، پارکینیگ ها، ویلاها، مغازه ها، سردخانه، آزمایشگاه و… استفاده می شود. که هر یک به طراحی خاص نیاز دارند که موجب اختلاف قیمت در این محصولات می شود.)

بهتر است بدانید شما می توانید انواع درب ورودی استیل را به صورت کاملا سفارشی تهیه نمایید. به گونه ای که این محصول فقط برای شما طراحی و ساخته شود و نمونه آن را در هیچ جای دیگر نخواهید دید. قیمت این درب های سفارشی گران تر می باشد. همچنین قیمت درب استیل طلایی از سایر مدل ها گران تر است.

درب ورودی استیل طلایی

کاربری های متفاوت درب های استیل

شما می توانید درب استیل را علاوه بر درب ورودی درقسمت های مختلف ساختمان نصب نمایید. در ادامه شما را با انواع کاربرد درب استیل آشنا خواهیم ساخت:

  • درب ضد سرقت استیل
  • درب لابی
  • درب مغازه و فروشگاه
  • درب ورودی ساختمان(درب حیاط، پارکینگ و ..)
  • درب راهرو ورودی

درب استیل شیشه ای از مرسوم ترین مدل های درب ساختمانی می باشند که برای نصب به عنوان درب ورودی مغازه ها، بانک ها و موسسات مالی، درب لابی ساختمان مسکونی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

.

مزایای درب های استیل

این محصولات دارای مزایای بسیاری هستند که موجب می شود افراد در مقابل قیمت گران باز هم ترجیح دهند این درب ها را برای ساختمان خود تهیه نمایند. از جمله این مزایا می توان به این موارد اشاره نمود:

  • استفاده از استیل ضد زنگ برای تولید این درب ها و در نتیجه مقاومت بالای آن در برابر زنگ زدگی
  • طراحی شیک و زیبا
  • مقاومت بسیار بالا
  • امکان استفاده از شیشه و چوب برای ساخت درب های استیل که موجب افزایش زیبایی درب می شود.
  • درب های ضد سرقت استیل کاملا ضد گلوله و ضد ضربه هستند.
  • شیشه های به کار رفته دراین درب ها را می توان از انواع ضد گلوله انتخاب نمود.
  • طول عمر بالای درب و عدم نیاز به نگهداری و سرویس

و اما تنها موردی که شاید بتوان به عنوان نقطه ضعف و عیب این درب ها بیان نمود قیمت بالاتر آن ها نسبت به سایر درب های ساختمانی می باشد.

.

در استیل ورودی مغازه

اگر به دنبال خرید درب مغازه از جنس استیل هستید باید بدانید متراژ تاثیر بسیار زیادی در انتخاب نوع طرح دارد. مثلا برای متراژ های زیاد بهتر است از طراحی های پیچیده استفاده شود و زیاد استفاده از طرح های ساده مناسب نمی باشد. درب های استیل یک محصول شیک و لوکس برای مغازه های به شمار می روند که اخیرا استفاده از این درب ها بسیار رواج پیدا کرده است. جنس درب های استیل ضد زنگ بوده و به راحتی می توانید این درب ها را با دکوراسیون داخلی و خارجی مغازه هماهنگ نمایید. درب های استیل فروشگاهی از لوله و قوطی های استیل ساخته شده اند و برای زیباتر نمودن این محصولات می توان آن ها را خش دار و یا مات نمود. این محصولات به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارند از ورود غیر مجاز افراد به داخل مغازه جلوگیری می نمایند. شما اغلب درب های استیل را در صرافی ها و طلا فروشی ها مشاهده نموده اید که نشان از امنیت بالای این درب ها است. همچنین ما می توانید در ساخت این درب ها از شیشه های ضد گلوله برای امنیت بیشتر استفاده نماییم که البته موجب افزایش قیمت درب نیز می شود.

قیمت درب استیل مغازه

محبوب ترین مدل درب استیل

از میان انواع درب استیل مورد استفاده در ساختمان ها، درب استیل طلایی از شیک ترین و محبوب ترین محصولات به شمار می رود. قیمت این محصولات نیز از سایر مدل های درب استیل گران تر می باشد. شما می توانید انواع درب استیل طلایی و سیلور را به فروشگاه های اتحاد درب و راشا درب سفارش دهید و از امنیت حاصل لذت ببرید. همان طور که از نام درب های استیل طلایی مشخص است در ساخت این درب ها از ورقه های استیل طلایی استفاده می شود. این درب ها را می توان به عنوان درب لابی، درب ویلایی و درب فروشگاهی مورد استفاده قرار دهید. شما با استفاده از نمای ظاهری ساختمان خود می توانید انواع درب های استیل کروم براق و مات، طلایی و مسی را برای ساختمان خود تهیه نمایید. این درب ها ضد خش بوده و تمیز و براق نمودن آن ها بسیار ساده است.

.

درب ضد سرقت استیل

درب ضد سرقت یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که برای ایجاد امنیت در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها از جنس های مختلف تولید می شوند حال اگر از استیل در ساخت این درب ها استفاده شود مقاومت آن ها بسیار افزایش می یابد. درب های ضد سرقت استیل مشابه سایر محصولات در استیل می باشند، با این تفاوت که از شاسی و دیواره های آهنی مقاوم به همراه قفل های ضد سرقت در این درب ها استفاده می شود. درب های استیل ضد سرقت در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم بوده و به طور کامل امنیت را برای شما فراهم می آورند.

با مدل های درب ضد سرقت لوکس آشنا شوید.

.

نمایندگی فروش درب استیل در ایران

اگر به دنبال خرید مقاوم ترین مدل های درب ورودی استیل هستید می توانید با فروشگاه راشا درب، اتحاد درب و درب امن تماس بگیرید. همچنین این تولید کننده های درب استیل، امکان فروش اینترنتی محصولات را برای مشتریان خود فراهم نموده اند، بنابراین شما می توانید از همه شهرهای ایران اقدام به سفارش محصولات نمایید. مسلما قیمت درب های استیل در نمایندگی ها و مراکز تولید این درب ها بسیار مناسب تر و ارزان تر می باشد. برای مشاهده محصولات و خرید به سایت اینترنتی این فروشگاه ها مراجعه بفرمایید.

.

درهای استیل زیبایی بخش ظاهر ساختمان شما

نما یکی از قسمت های مهم هر ساختمان می باشد و یکی از بخش های مهم در نما، درب و پنجره های ساختمان است. فلز استیل به دلیل مقاومت بالا و زیبایی که دارد در این روزها برای درب ورودی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. ترکیب استیل با چوب و شیشه محصولات بسیار شیک و لاکچری را خلق می نماید که توام با زیبایی امنیت را نیز فراهم آورده و موجب آرامش خاطر ساکنین ساختمان ها می شود. همچنین می توان از درب های استیل برای درب بالکن ساختمان ها نیز استفاده نمود. شاید هزینه تمام شده برای خرید درب های استیل گران تر از سایر درب های ساختمانی باشد اما در مقابل هزینه نگهداری این درب ها تقریبا صفر است و می توانید سال ها بدون کم شدن کارایی و کیفیت درب و یا تغییر در ظاهر درب، از آن ها استفاده نمایید.