سفال یونولیت دار کجا تولید می شود - سازه برتر



سفال یونولیت دار کجا تولید می شود

بلوک سفالی به عنوان پر مصرف ترین نوع مصالح در دیوارهای ساختمانی متشکل از خاک شیل و آب که به صورت قالب‌های سوراخدار در ابعاد مختلف تولید می‌شود. بلوک‌های سفالی همان آجر‌های رسی هستند که در بخش‌های غیر باربر ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. سطح بلوک‌های سفالی معمولاً شیاردار است تا میزان چسبندگی آنها با بتن افزایش یابد. در بلوک سفالی فوم دار از یک لایه فوم به عنوان عایق استفاده می‌شود.

آجر سفالی فوم دار چیست ؟

سفال فوم دار اصفهان

سفال فوم دار 

آجر سفالی فوم دار چیست ؟

آجرسفال فوم دار (تیغه فوم دار, آجرسفال عایق و یا تیغه سفال یونولیت دار اصفهان) بلوک دیواری بهینه سازی شده ای می باشد که به تازگی جایگاه خود را در بین انواع آجر و بلوک سفالی متداول دیگر بدست آورده و تهیه شده از مرغوبترین نوع تیغه سفالی (درجه یک ممتاز ) بوده و فوم (یونولیت یا پلاستافوم) استفاده شده در تولید این محصول ویژه از نوع کندسوز و با دانسیته (چگالی) مورد تایید سازمان نظام مهندسی می‌باشد.

 سفال فوم دار از نظر ضخامت فوم به دو دسته تقسیم می شود.

  • سفال فوم دار با فوم 3 سانتیمتر با ابعاد (18×19×13) سانتیمتر
  • سفال فوم دار با فوم 5 سانتیمتر با ابعاد (18×36×13) سانتیمتر

از لحاظ ترکیب ساختاری نیز به دو دسته سفال فوم دار با خاک رس و سفال فوم دار با خاک شیل تقسیم بندی می شوند.

لازم به ذکر است که سفال فوم دار 5 سانتیمتر چون از لحاظ طولی ابعاد بزرگتری دارد بهتر است با خاک شیل تولید شود تا از ترک خوردن آن جلوگیری شود. به خاطر این موضوع خریدار حتمن باید به این موضوع توجه داشته باشد، چون احتمال ترکیب خاک شیل و خاک رس وجود دارد که باعث بی کیفیت شدن آن می شود .و بعد از به کاربردن در ساختمان مشکلات زیادی به وجود می آید .

.

عایق بودن بلوک سفالی فوم دار

میزان عایق بودن این نوع آجر به میزان دانسیته فوم و یونولیت مصرفی در آن بستگی دارد.هرچه دانسیته یونولیت موجود درآجر بیشتر باشد ،میزان عایق بودن آجر سفال فوم دار بیشتر است . با بکارگیری این تیغه عایق شده در نهایت و پس از اتمام کار جداره ای از جنس یونولیت دربخش میانی دیوار خواهیم داشت که این جداره یونولیتی مقدار قابل ملاحظه ایی از هدر رفت انرژی جلوگیری مینماید و همچنین به عنوان عایق صوتی یکپارچه و حائلی غیرقابل نفوذ از نفوذ اصوات از محیط بیرون ساختمان به فضای داخلی و بالعکس جلوگیری کرده و در نهایت فضای داخل ساختمان شما را به فضایی ایده ال و مطابق با معیارهای روز ساختمان سازی مدرن تبدیل خواهد نمود.

.

بهترین عایق صدا و حرارت

حال سوال اینجاست که جهت عایق نمودن دیواره های بیرونی ساختمانها بهترین عایق چیست؟

در شرایطی خاص، اگر بتوان هوا را حدفاصل دو جداره مجزا از هم قرار داد، خود هوا می تواند بهترین عایق صوتی و حرارتی در ساختمانها باشد. در دیوارهای سفالی، خود آجر سفال دارای شبکه هایی است که از آن شبکه ها هوا در جریان است. هنگامی که این سفالها پشت سر هم قرار می گیرند، و دیوار بالا می رود این شیارها مقابل همدیگر قرار گرفته و حالتی از خلاء را ما بین دیوار به وجود خواهند آورد، که این خلاء خود بهترین عایق خواهد بود. در طرح های پیشنهادی بعضا گفته می شود که اگر داخل سفال را از یونالیت پر کنیم و اصطلاحا از سفال عایق دار استفاده نماییم، آن دیوار از عایق بهتری نسبت به وضعیت قبل برخورداراست.

شرکت سپهر سفالین نیرومند تولید کننده انواع آجر سفال فوم دار ،آجر لفتون ، نما ، تیغه و ... می باشد جهت خرید و مشاوره رایگان آجر سفال دیواری فوم دار با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

images 1  آدرس مرکز فروش : اتوبان معلم ( اصفهان - شاهین شهر ) بعد از پل هوایی گز به سمت اصفهان اولین فرعی

         مدیرعامل : 09133128506 - 09140326803  ( آقای نیرومند )

             تلفن کارخانه : 03145711350

آجرسفال فوم دار (تیغه فوم دار, آجرسفال عایق و یا تیغه سفال یونولیت دار اصفهان) بلوک دیواری بهینه سازی شده ای می باشد که به تازگی جایگاه خود را در بین انواع آجر و بلوک سفالی