آموزش مدلسازی نیمکت مدرن ارگانیک (قسمت اول) - سازه برتر



[caption id="attachment_6362" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , 3dsmax آموزش مدلسازی نیمکت مدرن ارگانیک (قسمت اول)[/caption]

سلامی دوباره خدمت دوستداران تری دی مکس در معماری. در کنار شما هستیم با یک آموزش دیگر از سری آموزشهای تری دی مکس در معماری. آموزش امروز مربوط می شود به مدلسازی نیمکت مدرن و زیبای ONYX طراحی شده توسط لابراتوار پژو.

این نیمکت زیبا که تلفیقی از فرمهای ارگانیک و مدرن می باشد، از دو قسمت سنگ آتشفشانی طبیعی و فیبر کربن ساخته شده است که در این آموزش در طول 20 دقیقه به مدلسازی آن در تری دی مکس خواهیم پرداخت، البته مدلسازی آن تا حدودی پیچیده است و با چالش هایی روبرو خواهد شد. استفاده از موضوعاتی نظیر Boolean و اعمال مکرر برخی دستورات جزئی از روند طراحی این نیمکت می باشد. ویدئوی امروز قسمت اول این آموزش میباشد. با سازه برتر همراه باشید.

عنوان: فیلم آموزش مدلسازی یک نیمکت مدرن (قسمت اول) فرمت: mp4 حجم: 32 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR برای دانلود فیلم آموزش مدلسازی یک نیمکت مدرن (قسمت دوم) .  width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.