اجرای پروژه زیبای پل طبیعت توسط شرگت سپنتا گلس - سازه برتر



اجرای پروژه زیبای پل طبیعت توسط شرگت سپنتا گلس

کارخانه شیشه سپنتا گلس

کارخانه تولید کننده شیشه سپنتا با بیش از 30 تجربه عالی و درخشان در تولید انواع شیشه در کشور می باشد. این مجموعه با استفاده از مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات و دستگاه ها و همچنین همکاری با افراد متخصص و با تجربه، در سال بیش از 45 هزار متر مربع شیشه تولید می کند. همچنین این مجموعه در تلاش برای افزایش و بهبود سطح کیفی تولیدات شیشه های ساختمانی می باشد.

.

ارتباط با شرکت سپنتا گلس

02188102398

www.sepantaglass.com

.

اجرای نمای شیشه ای پل طبیعت با سپنتا

علاوه بر طراحی نمای شیشه ای، مهمترین نکته پیاده سازی و اجرای پروژه نما شیشه ای توسط یک مجری حرفه ای و کاربلد است. مجریان نماهای شیشه ای باید اطلاعات درست، جدید و دقیقی از نحوه پیاده سازی نماهای شیشه ای شما را عهده دار شوند. اصول اجرای نماهای شیشه ای هر روزه در حال تغییرات جدید هستند و نیاز است که برای مقابله با ایجاد هرگونه حادثه ای، مجریان نما های شیشه ای با آن ها آشنایی کامل داشته باشند و نمای شما را بر اساس اصول و مقررات ویژه ای اجرا کنند. به همین منظور بهتر است زمانی را برای یافتن بهترین و حرفه ای ترین متخصصان نماهای شیشه ای صرف کنید تا جلوی ضرر های مالی و جانی زیادی را بگیرید. پروژه اجرای نمای شیشه ای پل طبیعت یکی از بزرگترین پروژه های اجرا شده توسط کارخانه شیشه سپنتا می باشد که اکثر شهروندان با آن آشنایی دارند.

اجرای نمای شیشه ای با شیشه سکوریت

نمای اسپایدر در پل طبیعت

دلیل نامگذاری نمای اسپایدر به این نام به کارگیری یراق‌آلاتی به منظور اتصال شیشه ها با سازه ساختمانی می باشد که شباهت زیادی به عنکبوت دارند. به همین علت به این نوع نمای شیشه ای نمای اسپایدر گفته می شود. نما اسپایدر جزو زیباترین نماهای مدرن محسوب می شود، زیرا در این نوع نمای شیشه ای، اجزا و قطعات مورد استفاده کمترین مشکلی را در پیوستگی دید افراد ایجاد می کنند. شیشه در نما اسپایدر با اتصالی به صورت نقطه ای به ساختار ساختمان وصل می شود و هیچ نوع سازه عمودی و افقی در آن به کار نمی رود. نمای اسپایدر در پل طبیعت هم از این نوع نما می باشد. این نمای فوق العاده و خاص به طور کامل توسط شرکت سپنتا گلس طراحی و اجرا شده است.

.

مزایای نمای اسپایدر

از مهم ترین قسمت هایی که سبب درک درست از کیفیت و جنس نمای ساختمان ها می شود، بخش مزایای هر متریال می باشد که در این قسمت مزایای نمای اسپایدر را برای شما بیان می کنیم.

  • نسبت به دیگر نماها، وزن کمتری دارد
  • این نما از شفافیت بی نظیری برخوردار است
  • دارای نصب آسانی می باشد
  • دارای عملکرد بالا در نماهای پیچیده
  • به دلیل تنوع بالا، دارای کاربرد های زیادی هم است
  • در مقابل ارتعاشات و لرزش زلزله مقاومت بالایی دارد

شیشه نشکن و شیشه دوجداره

.

اهمیت استفاده از شیشه نشکن در پل طبیعت

در حقیقت هیچ شیشه ای وجود ندارد که به هرگز قابل شکستن نباشد. در تولید شیشه تنها با اعمال تغییرات بر روی ضخامت ، مقاومت آن در مقابل ضربه افزایش داده می شود و یا اینکه با استفاده از لایه های PVB می توان چند لایه شیشه نشکن یا شیشه سکوریت را لمینت کرد. در این صورت زمانی که شیشه ها با ضربه های بسیار شدید و محکم می شکنند، وجود خاصیت کشسانی سبب می شود که خورده های شیشه در محیط پخش نشود و این خاصیت سطح ایمنی را افزایش می دهد. بنابراین شیشه نشکن هم خواهد شکست ولی به شکل کاملا ایمن. این شیشه های نشکن در مقایسه با شیشه های خام تقریبا 6 برابر ضربه پذیرتر هستند. از تنها ضعف این نوع شیشه های نشکن می توان به کناره ها و گوشه های آن اشاره کرد.

از نظر حرارتی، شیشه های سپنتا می توانند تا 300 درجه حرارت را تحمل کنند و همچنین پایداری این شیشه نشکن در مقایسه با شیشه های عادی 3 برابر بیشتر می باشد. شیشه نشکن از دو یا چندین لایه شیشه تشکیل می شود. لایه های مختلف در این نوع شیشه ها با استفاده از ورقه هایی از نایلون شفاف تحت فشار و حرارتی خاص به یکدیگر متصل می گردند. همچنین در بعضی از نوع شیشه هایی که در آنها طلق به کار می رود، از آن ها به عنوان عایق جذب کننده حرارت و عایق صوتی به کار می رود. زمانی که این شیشه ها شکسته می شوند با خاصیت کشسانی نایلونی خود مانند سایر شیشه ها فروپاشیده نمی شوند و با ثابت نگه داشتن فرم ظاهری خود مانع از پراکندگی ذرات شیشه می شود.

کارخانه تولید کننده شیشه سکوریت و شیشه نشکن

بهره گیری از این نوع شیشه ها در ویترین فروشگاه ها، مغازه ها و یا ماشین هایی که دارای اشیاء گران قیمت و با ارزش هستند، کاربرد دارد. از دیگر موارد که از شیشه های نشکن استفاده می گردد در سازه های ساختمانی می باشد؛ سازه هایی مانند پل طبیعت در تهران که توسط کارخانه شیشه سپنتا ساخته و اجرا شده است. علاوه بر ایجاد زیبایی کم نظیر و عالی در فضای شهری، از استحکام، مقاومت و ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. در انواع شیشه دوجداره و شیشه نشکن سپنتا با آزمایش های حرارتی و استفاده از مواد و ترکیبات خاص در این شیشه ها موجب جلوگیری از شکسته شدن ناگهانی در آن ها می شود.