خرید توری پرسی و توری مش از فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف - سازه برتر



خرید توری پرسی و توری مش از فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف

یکی از محصولات مفتولی که کاربردهای بسیار زیادی در صنعت دارد، توری پرسی است. اگر بخواهیم توری پرسی را از لحاظ ظاهر مورد بررسی قرار دهیم، باید بگویم که این توری دارای چشمه های مربعی و مستطیلی شکل است و از لحاظ ظاهر شباهتی به توری مش دارد. در ادامه این مقاله سعی دارید اطلاعات بیشتری در مورد توری پرسی به شما بدهیم.

 ویژگی های منحصر به فرد توری پرسی 

 جالب است بدانید که نوع بافت توری پرسی آهن تخفیف به حالتی است که باعث ثبات بسیار زیاد، استحکام و انعطاف پذیری توری می شود. توری فلزی معمولا از جنس های مختلفی اعم از فلز، آهن و یا حتی گالوانیزه ساخته می شود. به این صورت که این فلز ها در هم تنیده می‌شوند و در نهایت یک شبکه توری را به وجود می‌آورند که کاربردهای مختلفی دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی های توری پرسی مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه، فشار، سرما و گرمای بیش از حد است. به طور کلی مفتول هایی در تولید توری پرسی مورد استفاده قرار می گیرند که سایز آنها از ۲ تا ۶ میلی‌متر متغیر است و از لحاظ شکل ظاهری هم منعطف و دارای سطح صاف هستند. این محصول دارای طرح های بسیار متنوعی است و از این رو از آن در هنر معماری استفاده می شود.

توری پرسی آهن تخفیف

 بررسی فرآیند تولید توری پرسی   

 دستگاهی به نام دستگاه توری پرسی در تولید این محصول به کار گرفته می شود. یکی از ویژگی‌های این دستگاه این است که به کنار یکدیگر قرار گرفتن بافت مفتول ها کمک می کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه که آن را نسبت به دستگاه های دیگر متمایز کرده است این است که توری پرسی را با عرض های مختلفی تولید می کند. در واقع هر یک از این دستگاه ها می توانند مفتول های مشخصی را تولید کنند. این در حالی است که بعضی از دستگاه ها ممکن است تنها مفتول آهنی و یا فولادی را تولید کنند. روش های دیگری هم برای تولید توری پرسی وجود دارد، یکی از این روشها، روش غوطه وری است. در طی این فرایند یک وان مذاب با دمای ۴۵۰ درجه سانتیگراد ایجاد می شود و قطعه داخل این وان به آرامی ذوب می شود. بعد از این مرحله، قطعه از داخل وان خارج می شود و در معرض واکنش با کربن و اکسیژن قرار می گیرد و در نهایت یک لایه مقاومت بسیار خوب در برابر زنگ زدگی و هر نوع خوردگی بر روی آن ایجاد می‌شود.

.

 اصلی ترین مزیت های استفاده از توری پرسی

  • مقاومت بسیار خوب و مناسب در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • سبک تر بودن آن نسبت به ورق فلز و دارا بودن مقاومت بیشتر
  • حذف و نصب بسیار راحت و آسان
  • سطح ضد لغزش
  • قیمت بسیار خوب و مناسب

.

 کاربرد اصلی توری پرسی

 همانطور که توضیح داده ایم این محصول  استحکام و بافت بسیار خوبی دارد که در موارد مختلفی قابل استفاده است. در ادامه به بررسی مهمترین کاربرد های توری پرسی در صنعت می پردازیم.

  • حفاظ در و پنجره
  • نصب سیستم های گرمایشی
  • برای ساخت قفس حیوانات
  • قابل استفاده در صنایعی اعم از صنایع نفت، صنایع پزشکی، شیمیایی و متالوژی
  • قابل استفاده برای حصار کشی زمین های کشاورزی و مزارع

توجه داشته باشید که توری پرسی به علت بافتی که دارد به سه دسته موج دار عادی، موج دار حصیری و موج دار هلندی تقسیم بندی می شود. جالب است بدانید که این محصول با توجه به ویژگی ها و کاربردهایی که دارد، یک توری همه‌کاره به حساب می آید و در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب واقع شده است.

تولید توری پرسی

 اطلاعاتی در مورد قیمت توری پرسی

 باید بدانید که قیمت دقیقی نمی توان برای توری پرسی در نظر گرفت زیرا این محصول با توجه به نوع مفتول و جنس آن می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. همانطور که قبلاً هم اشاره کرده ایم جنس مفتول به کار رفته در توری پرسی بسیار اهمیت دارد و نشان دهنده استحکام و کیفیت آن است. به طور کلی عوامل مختلفی وجود دارند که در تعیین قیمت توری پرسی تاثیر گذار هستند. اما برای آگاهی از قیمت دقیق این محصول می توان از سایت های معتبر و با سابقه استعلام گرفت.

.

توری مش چیست؟

یک نوع دیگر از توری های تولید شده با میلگرد ساده و آجدار که به صورت توری مشبک فلزی هستند را توری مش می گویند که در دسته های مختلف به کار برده می شود. توری مش به این صورت است که یک شبکه میلگردی به صورت قرار گرفتن میله ها بر روی هم ایجاد شده است و این میله ها به یکدیگر جوش خورده اند و در نهایت چشمه هایی به حالت مربعی شکل ایجاد می شود. این نوع توری نسبت به توری های دیگر مانند توری حصاری و توری های مرغی و ...متفاوت است. در توری های دیگر سیم مفتول به یکدیگر بافته و تابیده می شوند، این در حالی است که در این نوع توری مشی تمامی میلگردها به حالت نقطه به نقطه به یکدیگر جوش داده می‌شوند. در واقع این موضوع باعث شده است تا به توری مشی، توری جوشی هم گفته شود. در حال حاضر در بازار فروش توری مش به دو حالت برگی و یا رولی موجود است. توجه داشته باشید که ابعاد این محصول با توجه به نیاز مشتری قابل سفارش است.

.

مهمترین مزایای توری مش

یکی از دلایل استفاده از توری مش این است که عملیات جاگذاری آن نسبت به توری های دیگر، سرعت بسیار بالایی دارد. عوامل دیگری اعم از صرفه جویی در مصالح ، کاهش هزینه های نصب، وزن بسیار پایین، مقاومت بالای شبکه ها، تسهیل در حمل و نقل، صرفه جویی در زمان و ... از مزیت های استفاده از توری مش هستند .

تولید توری مش

ساخت توری های مختلف مفتولی در آهن تخفیف

همانطور که توضیح داده ایم، ساخت و تولید این نوع توری ها بسیار اهمیت دارد. هر کدام از این  محصولات در صنعت های مختلفی به کار برده می شوند. جنس و نحوه تولید این نوع توری ها در عملکرد آنها بسیار تاثیر گذار است، به همین علت بهتر است تولید و نصب آنها را به افراد متخصص و کاربلد بسپارید. سایت آهن تخفیف، یکی از سایت های بسیار معتبر و باسابقه در زمینه تولید توری پرسی، توری مشی و ... است.  برای کسب هر نوع اطلاعات بیشتری وارد سایت آهن تخفیف به نشانی www.ahantakhfif.com شوید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

.

   سخن پایانی

در واقع هر کدام از طوری ها اعم از توری مش، توری پرسی و ... همگی کاربردهای مهم و متفاوتی در صنایع مختلف دارند. توجه داشته باشید که توری پرسی یک محصول همه کاره است که در صنعت های مختلف اعم از ساختمان سازی کاربرد دارد. باید بدانید که که نصب توری پرسی کاری تخصصی است و حتماً باید توسط یک فرد خبره و باتجربه انجام شود. در واقع جای نصب توری ها باید به طور کامل و دقیق اندازه گیری شود و سپس اقدام به نصب آن شود. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوب و مفیدی در مورد کاربرد توری پرسی، توری مش به دست آورده باشید.