اجرای ترمووود به صورت تخصصی توسط مجموعه رهاوود - سازه برتر



اجرای ترمووود به صورت تخصصی توسط مجموعه رهاوود

با توسعه پیدا کردن معماری و حرفه ای تر شدن طراحی نمای ساختمان ها، استفاده از عناصر و المان های جدید و اجرای ترمووود رواج زیادی پیدا کرده است. چوب هم همواره یکی از محبوب ترین متریال ها در طراحی ساختمان ها بوده است. استفاده از چوب هم نوعی احساس طبیعی و نوستالژیک را زنده می کند و هم در زیبایی یک ساختمان نقش زیادی دارد.

چوب به خودی خود معایب زیادی دارد. متریال های چوبی در معرض رطوبت، هوا و نفوذکننده های دیگر به سرعت خراب می شوند و استحکام خود را از دست می دهند. چوب متریالی است که ممکن است پوسیده شود یا توسط حشرات دچار خوردگی گردد. به همین دلیل با انجام تغییراتی آن را برای نمای ساختمان ها مناسب و ایدئال می کنند.

 width=

تاثیر حرارت دادن در چوب

حرارت دادن چوب نوعی استحکام و مقاومت در برابر این عوامل را ایجاد می کند که به نام ترمووود شناخته می شود. ترمووود همه زیبایی و بافت چوب معمولی را دارد اما در برابر خراب شدن، پوسیدگی و عوامل این چنینی مقاومت بسیار بالایی دارد. در صورت اجرای ترمووود به صورت اصولی و صحیح، این ماده از سایر متریال های مرسوم نیز مقاوم تر عمل می کند.

آن چه در متریال ساختمان های چوبی و ترمووودی اهمیت زیادی دارد، اجرای ترمووود است. این ماده با سایر عناصر طراحی ساختمانی تفاوت های مشخصی دارد و به همین دلیل در اجرای ترمووود باید نکات بخصوصی را مورد توجه قرار داد. نصب و اجرای ترمووود فرآیندی تخصصی و نیازمند دقت و به کار بردن تجربه و الزامات نصب این متریال است.

مجموعه رهاوود این خدمات را به صورت حرفه ای برای شما انجام می دهد. رهاوود مجموعه ای با تجربه و سابقه درخشان در زمینه نصب و اجرای ترمووود در کاربری های مختلف است. با دریافت خدمات اجرای ترمووود از این مجموعه شما می توانید از کیفیت کار و اصولی بودن نصب و اجرا کاملاً آسوده خاطر باشید.

 width=

نحوه نصب و اجرای ترمووود چگونه است؟

ترمووود درست مثل هر المان ساختمانی دیگری نیاز به زیرسازی و پردازش نما دارد. فرقی نمی کند که ترمووود قرار است به عنوان نمای اصلی به کار رود یا قرار است در بخش خاصی از دیزاین از آن استفاده شود، در هر حالت فضای زیرین این نما باید قبل از اجرای ترمووود زیرسازی و آماده شود. برای زیرسازی اقدامات خاصی نیاز است که توسط متخصصان این حوزه انجام می شود.

نصب ترمووود به صورت مستقیم بر روی آهن، سنگ یا تیرآهن غیرمجاز و غیراصولی است. این موضوع ممکن است در دراز مدت باعث کج شدن، انحراف و بروز مشکلات مشابه شود. به همین دلیل نصابان و متخصصان اجرای ترمووود قبل از هرکاری از زیرسازی اصولی این فضا اطمینان حاصل می کنند.

ترمووود به صورت قطعات کوچکی که به نام شاخه شناخته می شوند، عرضه می شود. در اجرای ترمووود این شاخه ها به صورت اصولی و با استفاده از قطعات متصل کننده مناسب به یکدیگر وصل می شوند. این شاخه ها در صورتی که به صورت مناسب به هم متصل شوند، سطحی یک پارچه را ایجاد می کنند که هم زیبا و هم مستحکم است.

 width=

رهاوود نمایندگی رسمی لوناوود در ایران

در حوزه ترمووود نیز استاندارد هایی وجود دارد تا هم خریدار و هم ساکنان یک ساختمان از کیفیت و دوام نمای اجرا شده آسوده خاطر باشند. به این ترتیب محصولات ترمووود بر پایه چوبی که از این استاندارد ها برخوردار باشد، کیفیت بالاتری را نمایان می کنند. لوناوود یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ترمووود در جهان است که محصولات چوبی بسیار با کیفیتی را با مشخصاتی مطابق با بالاترین سطوح استاندارد عرضه می کند.

اکنون خرید محصولات لوناوود در ایران نیز فراهم شده است. رهاوود نمایندگی رسمی لوناوود در ایران است. به این ترتیب با خرید ترمووود از رهاوود می توانید از کیفیتی آسوده خاطر باشید که نماینده محصولات بی نظیر لوناوود است. لوناوود طیف گسترده ای از محصولات ترمووود را ارائه می دهد که تنوع بسیار زیادی را پیش روی مشتری قرار می دهد.

رهاوود تنوع بسیار بالایی دارد. شما می توانید برای انتخاب ترمووود رنگ های مختلف و طرح های چوب متنوعی را پیش روی خود داشته باشید. به این ترتیب می توانید مدل و رنگی را انتخاب کند که بیشترین سنخیت را با طراحی و معماری و همچنین کاربری شما دارد. از سوی دیگر با اجرای ترمووود اصولی توسط متخصصان نصب رهاووود از کیفیت خروجی کار صد در صد مطمئن خواهید بود.
.

تولید و اجرای انواع ترمووود درب پارکینگ

یکی از اصلی ترین کاربرد های ترمووود، درب پارکینگ است و امروزه ترمووود درب پارکینگ به یکی از اصلی ترین نما ها و دکوراسیون های ساختمان تبدیل شده است. در پارکینگ شدیدا در معرض دید است و انتخاب متریالی زیبا و شکیل برای این مکان اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر هنگام انتخاب متریال درب پارکینگ لازم است به ملاحظاتی توجه ویژه داشت.

درب پارکینگ یک بخش متحرک است. به همین دلیل متریالی که برای آن انتخاب می شود باید در عین زیبایی و شکیل بودن، سبک و مقاوم نیز باشد. به همین دلایل ترمووود انتخابی بی نظیر برای درب پارکینگ است. هر چند در صورتی که قرار است این متریال استفاده شود باید در اجرای ترمووود درب پارکینگ دقت ویژه ای به خرج داد.

 width=

اجرای انواع نمای چوبی فروشگاه ها و مغازه ها

مغازه ها و ساختمان های تجاری نیز یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از ترمووود هستند. نمای ساختمان های تجاری، فروشگاه ها و مغازه ها باید به شکلی زیبا انتخاب شود. به این ترتیب در نگاه اول مشتری را به سمت خود جلب می کند. رهاووود خدمات اجرای ترمووود برای کاربری های مختلفی از جمله فروشگاه ها و مغازه ها را نیز انجام می دهد.

اگر شما هم می خواهید برای نمای فروشگاه یا مغازه خود از ترمووود باکیفیت و مرغوب استفاده کنید، می توانید محصولات نمایندگی لوناوود را با نصب و اجرای اصولی از رهاوود بخواهید.