بهترین برند تولیدی آجر کشور کدام هستند - سازه برتر



بهترین برند تولیدی آجر کشور کدام هستند

از جمله مصالح ساختمانی که در انواع و اقسام برند وجود دارد، آجر است. حتماً می‌دانید که آجرها به شکل منظم و البته مکعبی هستند که در اکثر موارد از خاک رس تولید می‌شوند. در ایران کارخانه‌های متعددی راه‌اندازی شده است‌ که دارای خط تولید انواع آجر بوده و به تهیه این نوع مصالح مشغول هستند. هر کدام از این خط تولیدها آجرهایی با کیفیت‌های گوناگون تولید می‌کنند که در نتیجه در قیمت آجر اثرگذار خواهد بود. گفتنی است که استفاده از آجر در درجه اول به دلیل افزایش مقاومت فشاری و سایشی یک سازه انجام می‌شود، با این حال نوع آجر بکارگیری شده نیز می‌تواند در این امر مؤثر باشد.

ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر قیمت آجر درباره‌ی برندهای برتر این محصول در ایران صحبت کنیم تا اگر در حال حاضر نیاز به این نوع مصالح داشتید، با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کنید.

.

آجر سفال

این نوع آجر جزو پرکاربردترین آجرهای ساختمانی به حساب می‌آید که اکثراً در بخش تیغه‌های سازه‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مزیت‌های این نوع آجر اصفهان می‌توان به کاهش هزینه‌های ساختمانی اشاره کرد. ضمن این که قیمت این نوع آجر بر اساس کیفیت درجه یک و دو در نظر گرفته می‌شود که توصیه می‌کنیم که اگر در مناطق شمالی کشور زندگی می‌کنید، از نوع درجه دو این آجر استفاده نکنید.

.

آجر فشاری

از قدیمی‌ترین آجرهای مورد استفاده در ساختمان‌ها، آجرهای فشاری هستند که برندهای مختلفی دارند و به جهت کاربردهای گوناگون در نظر گرفته می‌شوند. از این نوع آجر برای دیوار چینی طبقات، طاق ضربتی، دیوارهای باربر و مواردی از این دست استفاده می‌شود. قیمت آجر فشاری نیز به خصوصیات و مقاومت آن بستگی دارد. بهترین برند این نوع آجر نیز برای دو شهر اصفهان و ملارد است.

.

آجر لعابی

آجرهای لعابی از دیگر آجرهایی هستند که در سازه‌هایی مانند مسجد و ایجاد فضاهای سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. استحکام و ماندگاری این نوع آجر از مزیت‌های بکارگیری از آن محسوب می‌شود. همچنین گفتنی است که از شهر تبریز می‌توان به عنوان یکی از برندهای آجر لعابی نام برد.

.

آجر لفتون

این نوع آجر به نوع ده سوراخ مشهور است و اصلی‌ترین استفاده از آن در تیغه‌های جدا کننده ساختمان‌هاست. همچنین این آجر از لحاظ کیفیت به سه شکل ممتاز، درجه یک و درجه دو دسته‌بندی می‌شود و با توجه به این که خاک رس این آجر باید از بهترین خاک باشد، معمولاً آن را از اصفهان تهیه و در کارخانه مهدیه تولید می‌کنند. پر واضح است که قیمت آجر لفتون بر اساس کیفیت و نوع درجه بندی آن محاسبه می‌شود.

.

آجر نسوز

آجرهای نسوز رنگ‌بندی‌های مختلفی دارند و دارای برندهای متفاوتی نیز هستند. در حال حاضر کارخانه‌های اصفهان و قم در ایران از برترین تولیدی آجر نسوز بوده که با کیفیت‌های ایده‌آل اقدام به ارائه این‌گونه محصولات می‌کنند. در صورت نیاز به این نوع از آجر می‌توانید بر اساس اندازه و نوع کاربرد آن اقدام به خرید کنید. البته آجرهای نسوز شامل انواع گوناگون است که می‌توان به مواردی مانند، آنتیک، پلاک، رستیک و کف اشاره کرد.

.

آجر نما

این نوع از آجر برای زیباسازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع و اقسام از آجر نما نیز وجود دارد که می‌توان در صورت نیاز از هر کدام که مایل هستید، بکار بگیرید. آجر نما شیل، آجر نما رسی، آجر نما سنتی قزاقی و انواع آجر نما نسوز هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربفرد هستند که استفاده از آنها را بیش از پیش جذاب کرده است. کارخانه زیادی برای خرید انواع آجر نما وجود دارند که توصیه می‌کنیم قبل از هر گونه اقدامی به استعلام قیمت آجر نما مورد نیازتان بپردازید.

.

آجر ماسه آهکی

این نوع آجر از سیلیکات کلسیم تولید شده و بیشترین استفاده از آن در پی‌ریزی سازه‌ها است. از ویژگی‌های آجر ماسه آهکی نیز می‌توان به مقاومت فشاری آن اشاره کرد. ضمن این که میزان پرتی این نوع آجر بسیار کم بوده و از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا است. تهیه این نوع مصالح از کارخانه‌های مختلف ایران با کیفیت‌های مناسب قابل انجام است.

.

آجر چارک

از نام این آجر مشخص است که سایز آن به اندازه یک چهارم یک آجر است. این نوع آجر در پیوند کله راسته دیوار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به طور کلی موقعیت بکارگیری از این نوع آجر به آن صورت پیش نخواهد آمد. از لحاظ قیمت آجر نیز می‌توان گفت که آجر چارک جزو آجرها با قیمت متوسط است که آن را می‌توان از کارخانه‌های اصفهان تهیه کرد.

.

بهترین برندهای تولیدی آجر

در ایران کارخانه‌های مختلفی برای تولید آجر وجود دارد که شاید بهترین‌ آنها در اصفهان قرار داده باشند. موارد زیر به عنوان بهترین کارخانه‌ها و برندهای تولیدی آجر شناخته می‌شوند:

  • کارخانه نسوز نوید.
  • کارخانه آجر اصفهان در جاده تهران.
  • کارخانه صائب یک در جاده دولت.
  • کارخانه ملیکا در جاده حبیب آباد.
  • کارخانه آتی مروارید پردیس.
  • کارخانه فرآورده نسوز آذر در جاده شهرکرد.

دقت کنید که قیمت آجر در کارخانه‌های اعلام شده بسته به نوع و کیفیت آجر دارد که قبل از هر گونه اقدامی باید آن را مورد بررسی قرار دهید. حال اجازه دهید شما را با یک شرکت معتبر به جهت خرید بی‌دغدغه‌ی آجر آشنا کنیم.

.

خرید آجر از فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی سنگاج

در این مقاله سعی کردیم که به انواع آجرهای مورد استفاده در ساختمان‌سازی اشاره کنیم. اما موضوع با اهمیت‌تر چگونگی تهیه انواع آجر است که احتمالاً به یکی از دغدغه‌هایتان تبدیل شده است. به طور کلی شما به یک تیم تخصصی به جهت معرفی‌ معتبرترین برندها برای خرید انواع مصالح ساختمانی مخصوصاً آجر نیاز دارید که برای این منظور استفاده از شرکت سنگاج می‌تواند به شما کمک کند.

از خدمات این تیم تخصصی می‌توان به استعلام قیمت آجر از کارخانه‌های معتبر اشاره کرد. ضمن این که توجه به نیازهای کلیه‌ی پیمانکاران بخش ساختمانی و تهیه محصولات مختلف مانند آجر برای اجرای طرح‌های مختلف، از دیگر برنامه‌های شرکت سنگاج است که تاکنون در انجام آن بهترین عملکرد را داشته است. حال اگر نیاز به انواع آجرهای ساختمانی دارید، فقط کافی است که با استفاده از راه‌های قرار داده شده در انتهای مطلب با پشتیانی تیم تخصصی سنگاج تماس بگیرید تا در شرایط کاملاً ایده‌آل به راهنمایی شما عزیزان پرداخته شود.

.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://sangaj.com مراجعه نمایید.

.