چطور از آموزش نرم افزارهای معماری و عمران کسب درآمد کنیم؟ - سازه برتر



چطور از آموزش نرم افزارهای معماری و عمران کسب درآمد کنیم؟

درآمد آنلاین با آموزش نرم افزار و تدریس دروس تخصصی یکی از جذابترین روش های کسب درآمد هم برای مهندسین و هم دانشجویان معماری و عمران محسوب می شود. این امر دلایل متعددی دارد که هر کدام به تنهایی می تواند یک دانشجو یا یک مدرس را متقاعد کند تا وارد فضای کسب و کار آنلاین شده و درآمد قابل توجهی را کسب کند.

در ادامه این پست از سازه برتر  5 دلیل مهم در رابطه با کسب درآمد از آموزش برای مدرسین، مهندسین و دانشجویان عمران و معماری را با هم مرور می کنیم و در انتهای این مطلب یک راهکار برای رسیدن به درآمد از آموزش را معرفی خواهیم کرد.

.

1- بدون هیچ سرمایه ای شروع کنید

کسب درآمد از آموزش اینترنتی بدون هیچ سرمایه اولیه

برای کسب درآمد از آموزش آنلاین به هیچ سرمایه اولیه ای نیاز ندارید و بدون هیچ هزینه ای می توانید کسب و کار خودتان را در این حوزه شروع کنید. شما می توانید با یک گوشی و یک لپ تاپ یا کامپیوتر تولید و ساخت محصولات آموزشی خود را شروع کنید و معمولا تمام مهندسین و دانشجویان عمران و معماری این تجهیزات اولیه را دارند.

حتی نیازی به داشتن سایت اختصاصی ندارید و می توانید از سایت های همکاری در فروش فایل مانند درآمد برتر و فایل ناب برای فروش محصولات آموزشی خودتان استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق اینستاگرام و وبلاگ های رایگان، مخاطبین علاقمند به موضوع فعالیتتان را جذب کنید.

در کل همانگونه که متوجه شدید، می توانید بدون هیچ سرمایه اولیه ای از آموزش دادن درآمد کسب کنید.

.

2- یک بار آموزش یک عمر درآمد

هر آموزش را یکبار برای همیشه آماده کنید و بفروشید

تفاوت اساسی آموزش آنلاین با آموزش های سنتی در این قسمت بطور محسوسی قابل مشاهده است. در روش سنتی در بهترین حالت شما می توانستید در یک کلاس با ظرفیت محدود به تعداد محدودی از دانشجویان آموزش دهید و برای آموزش در کلاس بعدی، باید تمام نکات را از ابتدا برای دانشجویان جدید آموزش دهید.

اما در آموزش آنلاین کافیست شما یک بار آموزش دهید و در اختیار تعداد نامحدودی از دانشجویان علاقمند به آن موضوع قرار دهید. در واقع کافیست که در زمان تولید آموزش، از آن یک ویدئو تهیه کنید یا فایل صوتی آن را آماده کنید و یا اینکه فایل pdf آن را آماده کنید و برای دانشجویان خود ارسال کنید.

.

3- دسترسی به بازار گسترده و وسیع

بازاری به گستردگی علاقمندان آموزش های شما در تمام جهان

همانطور که اشاره شد، در روش سنتی آموزش تعداد افرادی که می توانستند از آموزش شما استفاده کنند، فقط به تعداد ظرفیت کلاس محدود می شد و برای دانشجویان بعدی باید مجدد آموزش داده میشد. ولی در آموزش آنلاین هر کسی از هر نقطه از ایران و حتی خارج از ایران، می تواند فایل آموزش شما را تهیه کند و از آن استفاده کند.

در واقع در این حالت بازار مشتریان شما نه تنها محدود به یک کلاس و یک شهر نیست، بلکه به یک کشور هم محدود نمی شود و این موضوع می تواند در میزان درآمد شما از این روش تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

.

4- عدم محدودیت مکانی

در هر جایی هستید می توانید درآمد آنلاین خود را شروع کنید

از دیگر مزایای کسب درآمد از آموزش اینترنتی این است که درآمد شما وابسته به فعالیت در یک مکان خاص ندارد و می توانید در هر جایی که هستید (حتی در منزل یا در سفر) محصولات آموزشی خود را تولید کنید و همچنین از فروش آنها درآمد داشته باشید.

عدم محدودیت مکانی به شما این امتیاز را ارائه می کند که هزینه های رهن و اجاره محیط کار و همچنین تجهیزات آن را حذف کنید و همینطور که مشتریان شما می توانند از هر جایی محصولات شما را خریداری کنند، شما هم می توانید در هر جایی که هستید از فروش آموزش های خودتان درآمد کسب کنید.

.

5- عدم محدودیت زمانی

از وقت های آزادتان به بهترین شکل بهره برداری کنید

اگر در حال حاظر به کاری مشغول هستید و زمان آزاد زیادی دارید که می خواهید بخشی از این زمان آزاد را به منبعی برای کسب درآمد تبدیل کنید، یکی از سریعترین و پردرآمدترین روش های برای این کار تدریس و آموزش آنلاین خواهد بود.

در واقع شما می توانید از این وقت های آزاد برای تولید محصولات آموزشی خود استفاده کنید و حتی اگر یک محصول آموزشی طولانی مدت را در دست ساخت دارید، می توانید هر بخش از آن را در یکی از این زمان های آزادتان آماده کنید و در نهایت تمام این آموزش ها را یکپارچه کرده و برای فروش ثبت کنید.

ضمنا درآمد شما هم به ساعات کاری محدود نیست و در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل محصولات شما خریداری می شود و به همان نسبت درآمد شما نیز افزایش می یابد.

.

.

آموزش آنلاین یکی از مهمترین منابع درآمدی معماری و عمران

با توجه به مواردی که گفته شد می توان تدریس و آموزش اینترنتی را بعنوان یکی از اصلی ترین منابع درآمدی هر مدرس و دانشجوی معماری و عمران در نظر داشت که نمی شود از آن چشم پوشی کرد، زیرا درآمد بسیار خوبی را می توان از آموزش اینترنتی کسب کرد و غفلت از آن فقط فرصت سوزی و هدر دادن زمان خواهد بود.

.

.

تفاوت های اساسی بین آموزش اینترنتی و آموزش حضوری

شاید در ابتدای کار تفاوت زیادی بین مدرسین آنلاین و سایرین وجود نداشته باشد اما به مرور زمان تفاوت های اساسی بروز و ظهور پیدا می کند و شخصی که از آموزش اینترنتی در حال کسب درآمد است با افزایش چند برابری مشتریان و رشد صعودی درآمد مواجه خواهد بود و یک مدرس حضوری و غیرآنلاین با همان ظرفیت محدود گذشته در حال کسب درآمد است.

.

.

چطور از آموزش آنلاین درآمد کسب کنیم؟

حالا که با مزایای آموزش آنلاین آشنا شدیم برای شروع تدریس اینترنتی نیازمند یادگیری اصول و قواعدی هستیم که بتوانیم در این کار موفقتر عمل کنیم و نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

در این رابطه آموزش های متعددی در دسترس قرار دارند اما مشکل اساسی اینجاست که این آموزش ها بصورت یکپارچه و گام به گام در اختیار ما قرار نمی گیرد و از طرفی برای شروع مسیر آموزش آنلاین و ادامه آن و در نهایت رسیدن به موفقیت در کسب و کار آموزش آنلاین، برنامه عملی دقیقی وجود ندارد و همین موضوع باعث هدر رفتن زمان زیادی می شود.

.

.

من از زمانی که سایت سازه برتر را تاسیس کرده ام، بصورت مکرر آموزش ها و مقالاتی را در این زمینه مطالعه کرده ام و پس از تست های زیاد، اصول ساخت محصولات آموزشی را شناسایی کرده و در آموزش های خودم از آنها بهره برده ام.

و در دوره تبدیل دانش به ثروت تمام نکاتی که برای کسب درآمد از تدریس اینترنتی به آن نیاز دارید را بصورت کامل آموزش داده ام و می توانید با گذراندن این دوره، تخصص و مهارت خود را بصورت آموزش های حرفه ای آماده کنید و با تکنیک هایی که در این دوره یاد می گیرید، می توانید محصولات آموزشی خود را به مخاطبان بسیاری بفروشید و درآمد مطلوبی کسب کنید.

پس از گذراندن این دوره شما می توانید کتاب های الکترونیکی ارزشمند تولید کنید، با کمترین امکانات آموزش های صوتی در حد استدیو بسازید و همچنین آموزش های ویدئوی پرفروش تولید کنید و از تمام این موارد درآمد کسب کنید.

یکی از ضعف های اساسی در بیشتر دوره های آموزشی این است که فقط نحوه طراحی و تولید محصولات یا کار با نرم افزارها را آموزش می دهند اما اینکه چطور برای این مهارت ها مشتری جذب کنید تا به درآمد برسید را آموزش نمی دهند. اما در دوره تبدیل دانش به ثروت، اصول فروش محصولات آموزشی را نیز خواهید آموخت و با روش های اصلی تبلیغات اینترنتی آشنا خواهید شد و می توانید خودتان با انجام کارهای ساده اما حرفه ای، تمام محصولاتتان را به بخش زیادی از مخاطبانتان بفروشید.

یکی دیگر از جذابیت های این دوره این است که شما بدون هیچ سرمایه اولیه ای می توانید کسب و کار آموزش آنلاین خود را شروع کنید، حتی نیاز به سایت نخواهید داشت و یک سایت فروشگاهی حرفه ای با امکانات فراوان و البته بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود و می توانید فایل های آموزشی خود را در این فروشگاه ثبت کنید و بفروشید.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت اینجا کلیک کنید.

.

البته پیشنهاد می کنم که حتما قبل از شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت، ویدئوی وبینار ساخت سریع محصولات آموزشی را مشاهده نمایید.

در این ویدئو گام های ساخت محصولات آموزشی از جستجو و جمع آوری محتوا گرفته تا ویرایش محتوا و ساخت آموزش های صوتی و ویدئویی، بررسی و آموزش داده شده است.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دریافت ویدئوی ساخت سریع محصولات آموزشی اینجا کلیک کنید.

.

اگر به دنبال کسب درآمد از مهارت ها و تخصص خود هستید و می خواهید نرم افزارها و یا دروس تخصصی را بصورت آموزش های آنلاین در اختیار دیگران قرار دهید و در کنار آن درآمد آنلاین هم کسب کنید این ویدئو و همچنین دوره تبدیل دانش به ثروت می تواند کمک ارزشمندی برای شما باشد تا با کمترین ریسک، کسب و کار آموزش آنلاین خود را شروع کنید و در زمان کوتاهی نتایج مطلوبی کسب کنید.

. [mpbutton url="https://daramadebartar.ir/landing-idea-cash" newtab="yes" style="primary" size="]دوره تبدیل دانش به ثروت[/mpbutton] . [mpbutton url="https://daramadebartar.ir/landing-fast-training" newtab="yes" style="primary" size="]ویدئوی ساخت سریع محصولات آموزشی[/mpbutton]

.

. . . .