معرفی شرکت مدرن سقف تولید کننده سقف کشسان - سازه برتر



معرفی شرکت مدرن سقف

معرفی شرکت مدرن سقف تولید کننده سقف کشسان

.

معرفی سقف کشسان

سقف کشسان یک فناوری جدید در پوشش های داخلی ساختمان است امروزه در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران به عنوان یک راهکار بسیار عالی اقتصادی برای پوشش های داخلی ساختمان به کار می رود .

سقف کشسان درواقع یکی ازانواع سقف های کاذب است. البته این نوع پوشش فقط در سقف اجرا نمیشود و میتوان آن را روی دیوار یا به عنوان پوشش برای اشیاء یا لوازم سه بعددی  هم  اجرا کرد.اما چون بیشترین کاربرد را درسقف دارد به آن سقف کشسان می گویند.

.

مشخصات سقف کشسان

سقف کشسان دارای ضخامت ۰.۸ تا ۱ میلی متر است که در هر متر مربع حدود نیم کیلو گرم وزن دارد اما میتواند وزنی  تا ۲۰۰ کیلو گرم را تحمل کند.پارچه به کار رفته در این پوشش کاملا ایمن و ضدحریق است و قابلیت چاپ طرح های مختلف روی آن وجود دارد. سقف های کشسان تنها نوع سقف کاذب هستند که امکان استفاده برای فضاهای مسکونی ،تجاری ،صنعتی ،نمایشگاهی و تجاری را دارد.مواد تشکیل دهنده این پوشش ۹۰ درصد ازPVC  و ۱۰ درصد پلاستیک استایلر است.

.

.

معرفی شرکت مدرن سقف اسپادانا

شرکت مدرن سقف اسپادانا به عنوان اولین تولیدکننده سقف کشسان  در ایران ، فعالیت خود را در زمینه سازه­ پارچه­ ای نیز گسترش داده است و تاکنون موفق به اجرای پروژه های مختلف  در داخل و خارج از کشور بوده است. این شرکت درتلاش  است که با تلفیق علم و هنر بستری برای آسایش و آرامش و زیبایی فراهم آورد.

شرکت مدرن سقف در سال 1391 پس از گذراندن تجربه در زمینه سازه های پارچه ای (چادری) فعالیت خود را شروع و با استفاده از تجارب کارشناسان اروپایی نرم افزارو ماشین آلات و مواد اولیه ساخت اروپا و با برخورداری از کارشناسان خبره عمران و صنعت اصفهانی در زمینه سازه فلزی اقدام به اجرای پروژه های مختلف در این زمینه نمود.

.

از جمله ساخت 24عدد آلاچیق در کاروانسرای عباسی (مادر شاه ) واقع در جاده اصفهان تهران، پروژه سازه های پارچه ای رستوران تالار مشاهیر و ده ها پروژه کوچک و بزرگ در اقصی نقاط ایران.

مدرن سقف همچنین در راستای تعهد به خدمتی که ارائه میدهد علاوه بر گارانتی 10 ساله محصول و خدمات تا 6 ماه کلیه تعمیرات و نگهداری و نظافت را به صورت رایگان ارائه خواهد داد.

.

انواع سقف کشسان

.

انواع سقف کشسان

  1. شفاف

این نوع سقف کشسان که شفافیت بسیار بالایی دارد توانایی بالایی در عبور دادن نور طبیعی و مصنوعی  دارد و به همین دلیل در فضاهایی که نیاز به نور طبیعی است مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.

.

  1. براق

این نوع سقف‌ کشسان قابلیت عبور بیشترین مقدار نور را از خود دارد و به همین دلیل در فضاهایی که نورگیر خوبی ندارند بسیار مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.

.

  1. مات

این نوع سقف کشسان در مقایسه با نوع براق نور کمتری از خود عبور میدهد.و از این سقف برای طراحی‌های ساده و فضاهایی که نورگیر خوبی دارند استفاده میشود.

.

  1. ساتن

این نوع از سقف‌های کشسان استفاده بسیار زیادی دارند و درواقع حد واسط بین مات و براق هستند.

.

  1. چاپی

روی این نوع از سقف‌های کشسان می‌توان هر طرح دلخواهی چاپ کرد.بنابراین کاربردهای بسیاری دارند و می‌توانند طیف گسترده‌‌ای از سلیقه‌ها را پوشش دهند. حالت‌های حجمی و سه‌بعدی از محبوب‌ترین این نوع از سقف‌های کشسان هستند.

.

  1. آینه‌ای

این نوع از سقف‌های کشسان با انعکاس نور و تصویر‌های مختلف مانند یک آینه عمل‌ می‌کنند. از این نوع سقف در فضاهای کوچک برای بزرگ ‌تر جلوه دادن فضا استفاده‌ می‌شود.

.

.

معرفی پروژه های مدرن سقف :

ازجمله پروژه های بزرگ مدرن سقف میتوان به : سلمان طوس ، آرمان توس و آفتاب در شهر مقدس مشهد و سایر نقاط از جمله تهران، بندر عباس، کرمانشاه ،گیلان، مازندران ، سازه پارچه ای رستوران مشاهیر ، سازه پارچه ای ایران خودرو (ایساکو) ، سازه پارچه ای کاروانسرای عباسی ، سازه پارچه ای فست فود کندیک ،

سقف پارچه ای متحرک برقی وزارت ارتباطات و... اشاره  کرد.

.

انواع پارچه سقف کشسان .

انواع پارچه سقف کشسان

پارچه سقف های کشسان انواع مختلفی دارد که می توان به: ساتن، ترنسپرنت، گلکسی، کلودز، مات، برلیانت، لاکر(آینه ایی) اشاره کرد. از بین این پارچه ها لاکر با بیش از صد وپنجاه رنگ دارای  بیشترین تنوع رنگی است .

.

.

کاربرد سقف های کشسان

میتوان گفت استفاده از سقف کشسان هیچ محدودیتی ندارد واین سقف  ها به دلیل مزایای بسیاری که دارند علاوه برکاربرد در منازل، کاربردهای فراوان دیگری نیزدارند.ازجمله کاربردهای آن میتوان به : نصب در سالن های ورزشی ، بیمارستان ها، فرودگاه ها ، رستوران ها،کافی شاپ ها، موزه ها، دفاتر تجاری ، نمایشگاه های اتومبیل، شهربازی های سرپوشیده، استخرها، سالنهای زیبایی، مراکز خرید و ... اشاره کرد.

.

.

مزایای سقف های کسشان:

  1. زیبایی منحصر به فرد
  2. انعطاف پذیری بالا
  3. طول عمر بالا
  4. ضد گرد و غبار
  5. دارای خاصیت آنتی باکتری
  6. قابلیت جا به جایی
  7. نصب سریع وبدون نیاز به زیر سازی
  8. ضد رطوبت وآب و قابل استفاده در سرویس های بهداشتی و استخر ها
  9. پوشاندن لوله کشی، سیم کشی و خرابی های موجود در سقف
  10. وزن بسیار کم
  11. تحمل وزن بالا و مقاوم در برابر ریزش بار احتمالی
  12. قابل شست وشو
  13. عایق صدا است
  14. قابلیت چاپ طرح دلخواه
  15. قابلیت بزرگنمایی و بازتاب تصاویر محیط
  16. امکان نورپردازی درآن

.

.

نورپردازی در سقف کشسان

نورپردازی یکی از ویژگی های مهم و جذاب سقف کشسان است. نورپردازی از پشت این قابلیت را به سقف کشسان می دهد که نور یکدست و یکنواختی را درفضا منتشر کند. میزان عبور نور مصنوعی یا طبیعی از سقف کشسان بسته به نوع پارچه ای که استفاده می شود ( مات یا براق ) قابل تنظیم است. همچنین امکان نصب نورهای بیرونی از نوع LED یا هر نوع دیگری لامپ سقفی روی آن وجود دارد.

.

.

نحوه نصب و ایجاد سقف های کشسان

سقف های کشان رامیتوان درهر ابعاد و مساحتی نصب کرد بنابراین به سادگی و خوبی می توانند هر نوع تاسیسات را در پشت خود پنهان کنند بدون این که نیاز باشد نگهدارنده خاصی در سقف برای آن تعبیه گردد.

در اطراف محیط سازه که یا دیوار است یا لبه های کناف و گچبری، ریلهایی نصب می شود، روی این ریلها به فواصل مشخصی گیره های نگهدارنده قرار می گیرد و پارچه را از طرفین می کشد. تقریبا تمام انواع پوشش های کششی که بر روی دیوار یا سقف نصب می شوند با این روش نصب میشوند اما برای نصب طرح های آزاد و سه بعدی نیاز به اسکلت یا نگهدارنده های متفاوتی می باشد.

برای مشاهده جدیدترین مدل های سقف کسشان در شرکت مدرن سقف و اطلاع از قیمت های جدید این محصول سقف کشسان مدرن سقف را در گوگل سرچ کنید .