آبجکت های اتوکد وسایل بازی برای پارک و مهد کودک - سازه برتر



آبجکت های اتوکد وسایل بازی برای پارک و مهد کودک

آبجکت هایی که در این فایل قرار گرفته است مناسب برای مبلمان مهدکودک و پارک می باشد که در فایل اتوکد در این مطلب برای همراهان سازه برتر قرار گرفته است.آبجکت های اتوکد وسایل بازی برای پارک و مهد کودک

تعدادی از آجکت های مناسب برای پارک و مهدکودک در این مطلب از سازه برتر برای شما همراهان محترم قرار گرفته است.برای دانلود این مجموعه به ادامه همین مطلب مراجعه فرمائید.

در مبلمان کردن فایل ها و پلان های اتوکد همواره نبودن آبجکت مناسب پلان بسیاری از افراد را دچار مشکل می کند. در واقع بدون آجکت، فضاهای پلان مشخص نمی شود و یا حداقل به سختی قابل فهم می گردد. به عبارت دیگر می توان گفت پلان بدون مبلمان معنا و مفهومی ندارد.

آبجکت ها اشیاء آماده ای هستند که درمقیاس کوچک و به منظور مبلمان نمودن پلان های مختلف با کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه استفاده از فایل های آبجکت در اتوکد:

ابتدا فایل مورد نظر را به حالت انتخاب در آورید.

در این مرحله باید فایل مورد نظر را کپی کنید البته این کار با کلید Ctrl + C هم انجام می شود. بعد از انجام این عمل باید به صفحه ای که پلان را در آن ترسیم کردید بروید. در این قسمت از کار فایل یا همان سمپل مورد نظر را در مکانی از پلان خود که از قبل تعیین کرده اید Paste کنید. این عمل با کلید های Ctrl + V هم انجام می شود.

برای دانلود فایل آبجکت های وسائل بازی پارک و مهدکودک اینجا کلیک کنید.