دانلود پلان ویلایی دوبلکس (سری 13) - سازه برتر



دانلود پلان ویلایی دوبلکس (سری 13)

دانلود پلان ویلایی با جزییات,دانلود نقشه ویلایی,دانلود رایگان پلان ویلایی,دانلود رایگان نقشه ویلایی,دانلود نقشه ویلایی dwg,دانلود پلان معماری,دانلود نقشه معماری,دانلود پروژه معماری,دانلود معماری,دانلود پلان ویلایی دوبلکس,دانلود رایگان پلان ویلایی دوبلکس,دانلود رایگان,پروژه معماری,دانلود پلان ویلایی دوبلکس با جزییات,دانلود رایگان پلان ویلایی دوبلکس با جزییات,معماری,عمران,پلان,نقشه,

در این پست سری 13 از پلان های ویلایی را برای شما آماده کرده ایم. این ویلا دارای یک طبقه زیر زمین برای پارکینگ و دو طبقه روی آن می باشد. مساحت هر طبقه 210 مترمربع بوده که هر طبقه شامل چهار اتاق خواب ، دو حمام ، دو توالت ، هال خصوصی ، هال و پذیرایی ، آشپزخانه و سرویس پله می باشد.

نقشه های موجود در این فایل عبارتند از سایت پلان ، پلان اندازه گذاری پارکینگ ، پلان اندازه گذاری طبقه اول ، پلان اندازه گذاری طبقه دوم ، پلان معماری پارکینگ ، پلان معماری طبقه اول ، پلان معماری طبقه دوم ، پلان بام ، نمای شمالی ، نمای جنوبی و مقطع ب - ب می باشد. در ادامه می توانید این پلان ویلایی زیبا را از سایت سازه برتر دانلود کنید.

عنوان: پلان ویلایی فرمت: dwg حجم: 383KB

رمز: www.saze20.ir

 width=

.

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد. بیشتر نقشه های ویلایی موجود شامل پلان ، نما ، برش و دیتیل است. برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3


  1. نازنین

    عالی بود سایتتون ازتون تشکر میکنم موفق باشید