نردبان تزیینی، 5 ایده برای یک دکوراسیون شیک! - سازه برتر



نردبان تزیینی، 5 ایده برای یک دکوراسیون شیک

نردبان تزیینی، 5 ایده برای یک دکوراسیون شیک!

یکی از مهم ترین عوامل در رسیدن به یک دکوراسیون زیبا و جالب داشتن خلاقیت است. طراحان حرفه ای نیز همیشه در کنار رعایت اصول و استانداردهای طراحی، خلاقیت خود را به کار می گیرند تا بتوانند اثری متفاوت خلق نمایند. در این مطلب می خواهم وسیله بسیار ساده ای را به شما معرفی نمایم که به کمک آن می توانید جلوه های جذابی را در خانه تان به وجود آورید. نردبان تزیینی به راحتی می تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در دکوراسیون شما عمل کرده و تنوع زیادی در تزیین را برای شما به همراه بیاورد.

.

نگهدارنده وسایل آشپزخانه

این ایده بیش تر مناسب آشپزخانه های کوچک بوده که فضای کافی برای ذخیره سازی و جا دادن وسایل را در اختیار افراد خانه قرار نمی دهند. به کمک یک نردبان می توانید یک فضای ذخیره سازی عمودی و زیبا داشته باشید و همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، قابلمه ها، ماهی تابه ها، سبدها و خیلی از ظروف دیگر را از آن آویزان نمایید. در واقع شما می توانید با تکیه دادن این نردبان به دیوار آشپزخانه، وسایل مورد نیاز و پرکاربرد را آویزان کرده و به راحتی از آن ها استفاده نمایید.

.

نگهدارنده مجله و روزنامه

این روش همزمان دو ایده عالی را برای شما به وجود می آورد. با قرار دادن نردبان در کنار یک مبل تک نفره و قرار دادن مجله ها بر روی آن، علاوه بر به دست آوردن فضای مناسب برای آن ها یک فضای مطالعه دنج نیز به وجود می آید. علاوه بر این با قرار دادن یک چراغ بر روی نردبان، همه چیز برای مطالعه راحت فراهم خواهد شد.

.

نمایش گیاهان بر روی نردبان تزیینی

همیشه روش های زیادی برای چیدمان گیاهان و گلدان ها در خانه وجود دارد. به طور مثال استندهای گل نیز ایده ای شبیه به همین نردبان تزیینی را نشان می دهند که البته تفاوت هایی جزیی بینشان حاکم است. در این روش شما باید از گلدان های قابل آویزان کردن استفاده کرده و آن ها از طبقات مختلف نردبان آویزان نمایید. این کار به راحتی با قلاب هایی انجام می شود و فقط کافی است گلدان شما این قابلیت را داشته باشد. اگر پنجره و نور کافی در خانه تان وجود ندارد به راحتی می توانید با نصب یک لامپ بر روی نردبان، نور لازم برای کیاهان را نیز تامین نمایید.

.

نمایش ریسه ها و روشنایی

نردبان تزیینی به راحتی در گوشه ای قرار گرفته و به وسیله ریسه های نوری، گوشه خاص و جذابی را به وجود می آورد. این ایده می تواند بیش تر برای فضای اتاق خواب و نشیمن مورد استفاده قرار بگیرد، اما باز هم هیچ محدودیتی برای به کار بردن آن وجود ندارد.

.

تزیین فضای شومینه

استفاده از یک نردبان در کنار شومینه یا بخاری و آویزان کردن پتوهای گرم و نرم یک ایده سنتی است که امروزه در خانه های مدرن و معاصر دوباره مورد استفاده قرار گرفته است. شما با این کار علاوه بر ایجاد یک دکوراسیون زمستانی، می توانید به واسطه پتوها و پارچه ها، نقش و رنگ و بافت را وارد فضای خود نماید. تصویر بالا نمونه اجرا شده این ایده را به خوبی به شما نمایش می دهد.

.

نردبان تزیینی، 5 ایده برای یک دکوراسیون شیک!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی