آموزش نورپردازی داخلی در روز (قسمت اول) - سازه برتر



[caption id="attachment_6349" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , 3dsmax آموزش نورپردازی داخلی در روز (قسمت اول)[/caption]

با سلام خدمت دوستداران سایت سازه برتر. در خدمت شما هستیم با آموزشی دیگر از آموزشهای رایگان تری دی مکس در معماری. در این آموزش که قسمت اول میباشد اصول و نحوه نورپردازی داخلی توسط نور روز را فرا خواهیم گرفت. ابتدای کار، موتور رندر ویری (VRay) را انتخاب و تنظیمات رندر تست را تنظیم خواهیم کرد و سپس وارد مباحث نورپردازی خواهیم شد.

فرا میگیریم که چگونه با استفاده از VRAY SUN و نورهای VRAY LIGHT و گزینه SKYLIGHT PORTAL بصورت کاملا طبیعی نور روز را در فضای داخلی شبیه سازی کنیم. همچنین یاد میگیریم که چگونه متریال transparent برای پرده ها بسازیم، متریالی که شفاف باشد و نور را از خود عبور دهد. با ما همراه باشید.

عنوان: فیلم آموزش نورپردازی داخلی در روز (قسمت اول) فرمت: mp4 حجم: 27 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR برای دانلود فیلم آموزش نورپردازی داخلی در روز (قسمت دوم) کلیک کنید برای دانلود فیلم آموزش نورپردازی داخلی در روز (قسمت سوم) کلیک کنید .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.