نقشه های معماری بانک شماره 2 - سازه برتر



نقشه های معماری بانک

نقشه های معماری بانک شماره 2

در لغت نامه دهخدا واژه بانک را (از ریشه لغت فرانسوی Banque و ایتالیایی Banca به معنی میزی که روی آن چیزهایی فروشند) سازمان و دستگاهی که محل ذخیره پول مردم است و بدان داد و ستد کنند یا داد و ستد آنجا انجام گیرد، معنی نموده، در تعریف دیگری که در کتاب بانک و بانکداری در ایران منیژه ربیعی رودسری آمده چنین بیان می‌دارد:

«بانک مشتق از بانکا Banco است که واژه‌ای لاتینی و به معنای پیشخوان و نیمکتی است که صرافان ایتالیایی قرون وسطی در پشت آن به معامله و مبادله پول می‌پرداختند. برخی نیز معتقدند که بانک از واژه آلمانی Banca آن به معنای شرکت اخذ شده است. امروزه بانک به معنای مکانی برای عملیات پولی و اعتباری است که در آن به نقل و انتقال وجوه، صدور برات، نگاهداری سرمایه اشخاص و موسسه‌ها می‌پردازند، و این سرمایه‌ها با اعطای وام و اعتبار در امور اقتصادی، به جریان می‌افتد.» (ربیعی رودسری، ۱۳۸۰، ۱۳)

[۱] – «برات به معنای برگه حواله پرداخت قرض و زمان ادای دین و نیز چک از ابداعات موسسه‌های صرافی دوره ساسانی است.» (گیرشمن، ۱۳۶۴، ۴۰۸)

.

 ۲-۴-۱ انواع ساختمان بانک‌ها

بانک‌ها عموما دارای دو گونه ساختمان می‌باشند: گونه اول ساختمان‌هایی با کاربری اداری که شامل ادارات مرکزی و مدیریت‌ها یا سرپرستی شعب بانک در استان‌ها می‌باشند و دسته دوم ساختمان شعب بانک‌ها که مراجعه‌کنندگان بیشتری داشته و تعداد و پراکندگی بیشتری نسبت به ساختمان‌های ستادی دارند. البته بانک‌ها دارای ساختمان‌های دیگری با کاربری آموزشی، رفاهی و غیره نیز دارند، اما از آنجاییکه هدف پایان نامه موضوع ساختمان‌های با کاربری تجاری و اداری می‌باشند، همچنین بسیاری از ساختمان‌های رفاهی و آموزشی بانک‌ها در غالب یک مجتمع و در جوار ساختمان‌های اصلی می‌باشند، از پرداختن به اینگونه ساختمان‌ها صرفنظر می‌گردد.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های معماری بانک را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 /> <a href= نقشه های معماری بانک

 />  رمز فایل فشرده: <a style=www.saze20.ir

 /><a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 1.08 MB</span></p>
<p style=عنوان:

نقشه های معماری بانک شماره 2

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت معماری شهرمردگان مصر

پاورپوینت معماری دیکانستراکشن

پاورپوینت ‍پایداری حافظه سالوادور دالی

پاورپوینت موزه هنر آتلانتا

پاورپوینت باغ مفاخر قزوین

————————————————————