خانه دو خوابه 90 متری، یک دکوراسیون بدون تلویزیون! - سازه برتر



خانه دو خوابه 90 متری، یک دکوراسیون بدون تلویزیون

خانه دو خوابه 90 متری، یک دکوراسیون بدون تلویزیون!

آپارتمان 90 متری در یک نگاه

چه کسی در این جا زندگی می کند: یک زن و شوهر و دختر نوجوان آن ها محل سکونت: بمبئی، هند مساحت : حدود 90 متر، دو خواب و دو حمام

.

این آپارتمان نوساز که در سال 2017 به اتمان رسیده، به شکل پلان باز طراحی شده است. معمار پروژه در طراحی بسیاری از قسمت های آن از سبک مینیمال الهام گرفته که درعین حال شاهد وجود جزییات زیادی نیز در همین طراحی هستیم. همان طور که در مقدمه نیز اشاره شد، ساکنان تمایلی به داشتن تلویزیون نداشته و ترجیح می دهند وقت و زمان خود را با دورهم بودن و انجام کارهای مفیدتر پر نمایند.

دکوراسیون اتاق نشیمن در آپارتمان 90 متری

در اتاق نشیمن شاهد یک کاناپه بزرگ طوسی رنگ هستیم که کوسن های جذاب و اکسسوری های روی میز جلومبلی دیزاین آن را تکمیل کرده اند. در کنار همین نشیمن، بک بالکن بسیار زیبا به همراه گیاهانش همه توجهات را به خود جلب می نماید. این بالکن که تاثیر بسیار زیادی در بزرگ تر و دلبازتر دیده شدن نشیمن دارد، با یک نیمکت چوبی فضای نشستن خوبی را نیز به وجود آورده است.

.

طرف دیگر اتاق نشیمن تبدیل به یک فضای ناهار خوری شده است.این فضا شامل یک میزغذاخوری سه نفره به همراه صندلی های مدرنش می شود اما قبل از همه این ها، چوب استفاده شده در طراحی دیوار و سقف این قسمت را به یک نقطه کانونی در خانه تبدیل کرده و محدوده آن را به خوبی تعریف می کند. مجسمه دیواری فلزی و چراغ آویز نامتقارن، در عین سادگی و پرهیز از شلوغی توانسته اند فضا را از یکنواختی و بی روح بودن خارج نمایند.

.


خانه دو خوابه 90 متری، یک دکوراسیون بدون تلویزیون

.


دکوراسیون آشپزخانه در خانه 90 متری

سادگی و مدرن بودن در آشپزخانه خانه نیز به خوبی به چشم می خورد. در کنار کابینت های چوبی، کانیت های شیشه ای با رنگ مات را نیز می بینیم که در هماهنگی کامل با چوب انتخاب شده اند و در نهایت کشی های بین کابینتی که با الگوی هندسی خاص خود، جزییات لازم را وارد فضا می کنند.

.


خانه دو خوابه 90 متری، یک دکوراسیون بدون تلویزیون

.


اتاق خواب اصلی در خانه 90 متری

در طراحی اتاق خواب اصلی نیز به پیروی از نشیمن، از رنگ های خنثی، مبلمان ساده و عناصر چوبی استفاده شده تا یک فضای مینیمال و امروزی خلق شود. در فضای اتاق خواب می توان در عین سادگی جزییات کمی تجملی مانند چراغ آویز گلدن رز را به خوبی مشاهده کرد.

.


خانه دو خوابه 90 متری، یک دکوراسیون بدون تلویزیون

.


دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

رنگ های آرام و طراحی ساده در دکوراسیون اتاق خواب نوجوان نیز ادامه پیدا کرده است. شاید در این فضا بیش تر از سایر قسمت ها مبلمان چوبی را می بینیم و البته این مورد که از سانتی متر به سانتی متر اتاق استفاده ای مفید شده است.

انتخاب رنگ ها این اتاق خواب را بسیار متفاوت از بقیه خانه ها کرده است. ترکیب رنگی متناسب با سن یک دختر نوجوان 18 ساله در نظر گرفته شده و آبی فیروزه ای بسیار خوشرنگ هیجان و آرامی مورد نیاز این سن را به خوبی در کنار هم قرار داده است.

رنگ آبی فیروزه ای برخلاف همیشه، در این اتاق یک سبک اسپرت را در کنار چوب ارائه می دهد که همین باعث زیبایی آن شده است. وجود آینه و بازتاب درب های کشویی در آن اتاق را بسیار بزرگ

.

خانه دو خوابه 90 متری، یک دکوراسیون بدون تلویزیون!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی