آموزش مدل سازی، تحليل ديناميکی و طراحی ساختمان ۶ طبقه بتنی در ایتبس - سازه برتر



مدل سازی، تحليل ديناميکی طيفی و طراحی ساختمان ۶ طبقه بتنی دارای ديوار برشی (پنج طبقه روی پيلوت + خرپشته) توسط نر م افزار Etabs 9.5

آموزش مدل سازی، تحليل ديناميکی و طراحی ساختمان ۶ طبقه بتنی در ایتبس,جزوه آموزش ایتبس,آموزش ایتبس با مثال,آموزش طراحی ساختمان در ایتبس,آموزش مدلسازی ساختمان در ایتبس,آموزش تحلیل ساختمان در ایتبس,جزوه آموزش Etabs,آموزش Etabs با مثال,آموزش طراحی ساختمان در Etabs,آموزش مدلسازی ساختمان در Etabs,آموزش تحلیل ساختمان در Etabs,

در این پست از سازه برتر آموزش مدل سازی، تحليل ديناميکی و طراحی یک ساختمان ۶ طبقه بتنی در ایتبس را برای شما آماده کرده ایم که در ادامه میتوانید دانلود کرده و استفاده کنید.

توجه: پاگردهای شمالی اتاق راه پله دال بتنی و پاگرد جنوبی اتاق راه پله تيرچه بلوک است. به جزء طبقه اول که کل پاگردهايش دال بتنی است.

توجه: ارتفاع جان پناه از روی دال بتنی سقف برابر يک متر فرض می شود. در صورتی که وزن خرپشته کمتر از ۲۵ درصد وزن بام باشد مدل کردن خرپشته مهم نيست. فقط کافی است بار آن را به محل های مربوطه اعمال کرد.

توجه: در طبقه همکف ۳۰ سانتيمتر کفسازی برای عبور تاسيسات و فاضلاب روی فونداسيون در نظر گرفته مي شود. که مقداری از پله هم در آن مدفون است.

عنوان: آموزش مدل سازی، تحليل ديناميکی و طراحی ساختمان ۶ طبقه بتنی در ایتبس فرمت: pdf حجم: 2MB صفحات: 51

 width=


  1. AryanP

    ممنون مطلب خوبی بود : )