کدام رنگ اتاق را بزرگ تر نشان می دهد؟ - سازه برتر



کدام رنگ اتاق را بزرگ تر نشان می دهد؟

کدام رنگ اتاق را بزرگ تر نشان می دهد؟

اگر فکر می کنید که واقعا نیاز دارید فضایتان بزرگ تر نشان داده بشود، اولین راهی که به ذهن می رسد استفاده از رنگ های روشن و خنثی است. البته که این روش می تواند اتاق شما را روشن تر نشان بدهد اما این شما هستید که باید اولویت را در دکوراسیون اتاقتان مشخص کنید و ممکن است زیباتر شدن اتاق کمک بیش تری به شما بکند تا بزرگ تر نشان داده شدن آن! اما در حالت کلی اگر اتاقتان بسیار کوچک بوده و فاقد پنجره می باشد باید رنگ های خنثی را انتخاب نمایید.

. استفاده از سبک مونوکروماتیک

سبک مونوکروماتیک یکی از ایده های بسیار جالب برای فضاهای کوچک است. این سبک به معنای استفاده از یک تک رنگ برای کل فضا در دکوراسیون یا صنعت مد می باشد. توضیح واضح تر این است که که در این روش از یک تک برای فضا استفاده شده و برای جلوگیری از یکنواختی و امکان ست کردن وسایل مختلف، رنگ های تیره تر و روشن تر همان رنگ در کنار یکدیگر قرار می گیرند. این روش علاوه بر این که ست کردن لوازم مختلف را برای شما آسان می کند، احساس سبکی و آرامش خاصی را نیز به وجود می آورد.

.


کدام رنگ اتاق را بزرگ تر نشان می دهد؟

.


رنگ های تیره در یک فضای کوچک

این تصور که فکر می کنیم در فضاهای کوچک حتما باید از رنگ های روشن استفاده کنیم تا حدودی غلط است. اگر شما به رنگ های تیره علاقه مندید با یک ترفند بسیار شاده می توانید آن را در فضای کوچکتان استفاده نمایید. به این صورت که باید پالت رنگی فضا را ساده و خنثی نگه داشته و فقط یک قسمت خانه مانند یکی از دیوارها را با رنگ تیره رنگ آمیزی نمایید. این ایده برای کوچک بوذن فضا مشکلی پیش نخواهد آورد.

.

رنگ های گرم و سرد برای رنگ آمیزی اتاق کوچک

استفاده از رنگ های سرد در یک اتاق کوچک، یکی دیگر از ایده های محبوب است. در تئوری رنگ، گفته می شود که رنگ های خنثی و رنگ های سرد تمایل به عقب نشینی در فضا دارند. به این معنا که فضا را دورتر یا به اصطلاح عامیانه تر بزرگ نشان می دهند. اما این به این معنا نیست که شما مجبور هستید همیشه ترکیب رنگی خانه کوچک تان را به رنگ خنثی یا سرد نگه دارید. برعکس اگر به رنگ های گرم علاقه مندید، می توانید بدوت هیچ ترس و نگرانی، سایه های نازکی از این رنگ ها را برای دیوارها یا اکسسوری های خود انتخاب نمایید. این رنگ ها بهتر است به صورت محدود و در کنار رنگ هایی مانند خاکستری یا سفید قرار گرفته و یا این که به صورتی ترکیبی با رنگ های سرد استفاده شوند. به طور مثال یکی از دیوارها را با یک رنگ گرم رنگ آمیزی کرده و مبلمان و سایر لوازم را با رنگ های سرد انتخاب نمایید. این نکته را فراموش نکنید که برای طراحی باید از قوانین اطلاع کافی داشته باشید، اما اید در کنار آن اجازه دهید سبک شخصی خودتان نیز شما را راهنمایی کند.

.

کدام رنگ اتاق را بزرگ تر نشان می دهد؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی