دانلود رایگان پلان پل کابلی شماره 1 - سازه برتر



دانلود رایگان پلان پل کابلی ,د

دانلود رایگان پلان پل کابلی شماره 1

طراحی پل به عنوان یک فضای عملکردگرا شناخته می شود و از گذشته تا امروز دسترسی را برای انسان و وسایل حمل و نقل تسهیل کرده است. پل ها به بیش تر به عنوان یک سازه شهری شناخته می شوند که وظیفه ارتباط دو نقطه برای بهبود رفت و آمد در شهر، یا خارج از شهر به داخل شهر را بر عهده دارند. عابرین پیاده و دوچرخه سوارها بزرگترین کاربران پل های شهری برای مقابله با ترافیک و خودروهای فضاگیر هستند.

همچنین پل های عابر پیاده و دوچرخه سواران یک مکان امن برای رفت و آمد این گونه افراد می باشد که از خطرات گذر در خیابان های شلوغ و راننده های بی دفت رنج می برند. امروزه پل ها فقط یک عنصر سازه ای محسوب نمی شوند و به واسطه زیبایی شناسی معماری و شهرسازی دارای کانسپت های طراحی منحصربه فرد و معناداری شده اند. معماران و هنرمندان امروزی طرح های مفهومی و جسورانه ای از پل را ارائه کرده اند.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های پلان پل کابلی را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />   <a href=دانلود رایگان پلان پل کابلی

 />  رمز فایل فشرده: <a style=www.saze20.ir

 /><a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  98.2  KB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان پلان پل کابلی شماره 1

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

————————————————————