سیستم مبلمان داخلی Helix ، خلاقیت در طراحی مبلمان - سازه برتر



سیستم مبلمان داخلی Helix ، خلاقیت در طراحی مبلمان

خلاقیت در طراحی مبلمان, خلاقیت در طراحی داخلی,طراحی داخلی,طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون منزل,

کارگاه طراحی OSW-Open Source در هفته طراحی میلان 2014، سیستم مبلمان جدید Helix  ،  که  به طور همزمان دارای قابلیت گسترش در فضاهای داخلی و تطابق با آن را در تمامی جهات عمودی و افقی برروی سطوح داخلی فضا و با ارائه شکل همه جانبه فضایی است، را ارائه داد .این مبلمان فضایی به گونه ای فراگیر، فضای داخلی را در بر می گیرد و شکل گیری آن به گونه ای یادآورنده سیستم طبیعی است که ریشه می دواند و می توان آن را نشات گرفته از سازه زیرین بنا دانست.

Helix مدولار است و این امکان را دارد که فرم ها وشکل های گوناگون و متنوعی را با تبعیت از منطق فضا خلق کند و منشعب شود و رشد یابد. این سیستم می تواند در هر فضای داخلی اعم از خصوصی و عمومی ارائه شود. مدول ها می توانند ابعاد و رنگهای متفاوت و جهات هندسی متنوعی داشته باشند. سیستم مذکور جلوه ویژه گرافیکی به فضا می بخشد و این امکان را به بیننده می دهد مسیر خلق شده و شکل یافته بوسیله قطعات را دنبال کند.

این قطعات تولید انبوه دارند به وسیله ماشین ها تولید می شوند و دارای 5 آکس می باشند و از ماده ای جامد و متراکم تهیه می شوند. مبلمان داخلی Helix از پلی استر منبسط حاصل از ذرت ساخته می شود و کاملا قابل بازیافت و بازگشت به طبیعت می باشد و در مراحل تولید و ساخت آن به کاهش نشر گاز دی اکسید کربن  کمک می کند و بدین سبب مراحل تولید پایدار و بی ضرری دارد. استراکچر قطعات ،سبک و بسیار مقاوم و روکش نهایی آن از جنس رزین می باشد.

خلاقیت در طراحی مبلمان, خلاقیت در طراحی داخلی,طراحی داخلی,طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون منزل, خلاقیت در طراحی مبلمان, خلاقیت در طراحی داخلی,طراحی داخلی,طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون منزل, خلاقیت در طراحی مبلمان, خلاقیت در طراحی داخلی,طراحی داخلی,طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون منزل, خلاقیت در طراحی مبلمان, خلاقیت در طراحی داخلی,طراحی داخلی,طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون منزل, خلاقیت در طراحی مبلمان, خلاقیت در طراحی داخلی,طراحی داخلی,طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون منزل,