سقف کشسان چاپی، تصویر زیباترین رویای شما روی سقف! - سازه برتر



 width=

سقف کشسان چاپی، تصویر زیباترین رویای شما روی سقف!

تازگی ها در بعضی فضاها، مخصوصا در قسمت هایی مثل استخر و سرویس بهداشتی با سقف هایی مواجه شده اید که با هر آنچه با عنوان سقف تاکنون دیده اید متفاوت است؟ سقف هایی که دیگر از گچ و مصالح صلب نیستند و حس فضا را رویایی کرده اند؛ سقف کشسان! شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که سقف کشسان چیست؟

.

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه دلخواه کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد.

.

از دیوار کشسان هم خبر دارید؟

از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. شما می توانید به جای استفاده از تابلو و یا پوستر دیواری از این نوع دیوار به منظور دکور دیوار استفاده نمایید. به ویژه که سقف و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند و این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

.

ویژگی های پارچه سقف کشسان

اجزای پارچه سقف کشسان: %۹۰ PVC و ۵% پلاستی سایزر و %۵ افزودنی های مجاز ضخامت سقف کشسان: ۰.۸ تا ۱ میلی متر (جزو متریال سبک ساختمانی) انواع پارچه سقف کشسان: مات، ساتن، لاکر (آینه ای)، ترنسپرنت و برلیانت

.


سقف کشسان چاپی، تصویر زیباترین رویای شما روی سقف!,

.


قابلیت های سقف کشسان

پارچه سقف کشسان دارای قابلیت های فراوانی است که آن را از انواع سقف متمایز می کند.

قابلیت شستشو قابلیت جابجایی قابلیت چاپ ضد آب ضد رطوبت آنتی باکتریال مقاوم در برابر اشتعال ضد گرد و غبار ۵۰ سال عمر مفید سقف کشسان ۱۲ سال گارانتی

.

منظور از قابلیت جابجایی این است که اگر مجبور به اثاث کشی و تغییر مکان باشید، امکان این وجود دارد که پارچه و ریل را از سقف جدا کرده و به محل جدید ببرید. سپس می توانید دوباره آن را بر روی سقف محل جدید نصب کرده و همانند روز اول از آن بهره ببرید.

ا گفته نماند که منظور از غیر قابل اشتعال بودن پارچه سقف کشسان این نیست که این پارچه کاملا در برابر آتش مقاوم است، بلکه هنگام آتش سوزی این پارچه فقط جمع می شود و هرگز آتش نمی گیرد. این سقف چکه نمی کند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری می نماید.

.

نصب سقف کشسان

برای نصب سقف کشسان از پروفیل های آلومینیومی یا پروفیل هایی از جنس PVC استفاده می شود که دارای قابلیت انعطاف پذیری بوده و گزینه مناسبی برای ایجاد خم، اشکال گنبدی یا بسیاری از اشکال دیگر می باشند.

.

سقف چاپی

دوست دارید تصویری از طبیعت یا شخصیت محبوبتان را با کیفیت بالا و اندازه بزرگ در خانه خود داشته باشید؟ با سقف چاپی شما می توانید سقف خانه خود را تبدیل به یک اثر هنری کنید. سقف کاذب کشسان لابل دارای قابلیت چاپ عکس و طرح دلخواه مشتریان می باشد. پس از انتخاب تصویر مورد نظر خود، تیم چاپ لابل با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های چاپ، تصویر شما را با بالاترین کیفیت و بهترین وضوح چاپ می کند. این قابلیت، فضایی چشمگیر و زیبا به محیط خانه یا محل کار شما می بخشد.

.

سقف کشسان چاپی، تصویر زیباترین رویای شما روی سقف!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی