گیاهان آویزی آپارتمانی، ۷ ایده برای سبزتر شدن خانه! - سازه برتر



گیاهان آویزی آپارتمانی، ۷ ایده برای سبزتر شدن خانه!

گیاهان آویزی آپارتمانی، ۷ ایده برای سبزتر شدن خانه!

گیاهان آپارتمانی تنوع بالایی دارند و راه های مختلفی نیز برای استفاده از آنها در دکوراسیون منزل وجود دارد. یکی از روش های استفاده از گیاهان آپارتمانی در خانه داشتن گیاهان آویزی است. این گیاهان می توانند زیبایی و انرژی مثبت موجود در دکوراسیون منزل را افزایش دهند.

.

گیاهان آویزی در گوشه دیوار اتاق خواب

همانطور که در این تصویر می بینید این ایده بسیار زیباست و احساس تازگی و طراوت را به دکوراسیون اتاق خواب شما می بخشد. آویزان کردن این گیاه آویزی هم کار سختی نیست، کافی است از یک دریل و حلقه کمک بگیرید و با احتیاط ولی با استحکام بالا آن را از گوشه دیوار آویزان کنید.

آویختن گیاهان آویزی آپارتمانی در یک اتاق کوچک

پیشنهاد هیجان انگیزی برایتان داریم! گلدان های جذاب و دوست داشتنی تان را در یک جا جمع آوری کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید ترکیبی از چند گلدان و البته با وجود گیاهان آویزی آپارتمانی می تواند این اتاق کوچک را به فضایی سبز و خارق العاده تبدیل کند. بهتر است در این اتاق طبقه بندی را رعایت کنید تا گلدان هایی با اندازه ها و نگهداری های مختلف به خوبی جای بگیرند.

.

بازی با رنگ های گلدان آویزی

اگر دکوراسیون داخلی منزل شما روشن و پرطراوت است بهتر است با کمک گلدان های آویز خود این ویژگی را پررنگ تر کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید گلدان هایی با اندازه های مختلف از دیوار آویخته شده اند، آن هم با کمک رنگ های جالب و شیطنت بار! این کار می تواند ویژگی خاص و منحصر به فردی را به دکوراسیون منزل شما ببخشد.

.

آویختن گیاهان آویزی از میله

میله های پرده حمام و گلدان های آویزی ترکیبی رویایی هستند. شما می توانید با کاشتن گیاهان نیمه گرمسیری در گلدان آویزی آنها را برای قرار گرفتن در محیط مرطوب حمام آماده کنید. با کمک میله پرده دیگر نیازی به قلاب و یا میخ نیست و گیاهان آویزی آپارتمانی تان به راحتی بر روی آن آویخته می شوند.

.


 width=

.


گیاهان آویزی آپارتمانی متقارن

ایجاد تقارن در بین گیاهان آویزی، آن هم در دکوراسیون ناهارخوری می تواند کاری هوشمندانه باشد. اینکه گیاهان شما مثل هم باشند یا نه چندان اهمیتی ندارد. مسئله مهم در متقارن قرار گرفتن آنها در بالای میز ناهار خوری است. پیشنهاد ما این است که گیاهانی را انتخاب کنید که شرایط نگهداری نسبتا مشابهی دارند.

.

خلاقیت با کمک گیاهان آویزی

برای آنکه گیاهان آپارتمانی خود را به سبک بوهو چیدمان کنید می توانید از آثار هنری و صنایع دستی خودتان کمک بگیرید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید با کمک قوری، گلدان های آویز جالب و منحصر به فردی ساخته شده است. در کنار این از بافت های سفید مکرومه هم استفاده شده و ترکیب این خلاقیت و هنر، نتیجه خاص و ویژه ای را به جا گذاشته است.

. گیاهان آویزی در فضای بیرونی منزل

از نمونه های استفاده از گیاهان آویزی در فضای بیرونی منزل این تصویر خواهد بود. همانطور که می بینید در بالای میز ناهار خوری گیاهان آویزی را می بینیم که همانند توده ای معلق سبز، فضای پر طراوتی را ایجاد کرده اند.

.

گیاهان آویزی آپارتمانی، ۷ ایده برای سبزتر شدن خانه!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی