میز ناهارخوری گرد، دورهمی های خوشمزه با مدل های جدید! - سازه برتر



میز ناهارخوری گرد، دورهمی های خوشمزه با مدل های جدید!

میز ناهارخوری گرد، دورهمی های خوشمزه با مدل های جدید!

از آنجایی که میز ناهارخوری اغلب مکانی برای جمع شدن خانواده و دوستان کنار یکدیگر و گذراندن اوقات خوش است، می توان آن را از مهمترین مبلمان منزل دانست. میزهای ناهار خوری در انواع مختلف و جنس های متنوع در بازار موجود هستند و شاید انتخاب مناسب ترین مدل میز ناهارخوری دشوار باشد.

.

ویژگی منحصربه فرد میز ناهارخوری گرد

این روزها، با توجه به متراژ کم آپارتمان ها، استفاده از یک میز ناهارخوری گرد در منزل می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. چرا که میز ناهارخوری گرد به دلیل اینکه گوشه های تیز و زاویه دار ندارد، فضای کمتری نسبت به انواع مستطیل یا مربع میز ناهارخوری اشغال می کند و همین ویژگی به شما امکان استفاده از صندلی های بیشتر در اطراف میز و در نتیجه پذیرایی از افراد بیشتری را می دهد.

.

میز ناهارخوری گرد و کنج های بی استفاده

یکی دیگر از مزایای استفاده از میز ناهارخوری گرد، قرار دادن آن در فضاهای غیر قابل استفاده مثل کنج ها یا فرورفتگی های منحنی شکل است.

.

میزبانی راحت تر با میز ناهارخوری گرد

یکی از مزایای استفاده از میز ناهارخوری گرد در دکوراسیون منزل،علاوه بر ظرفیت پذیری بیشتر، این است که امکان نشستن افراد در اطراف میز را به گونه ای ترتیب می دهد که همگی می توانند یکدیگر را ببینند در نتیجه هم صحبتی بین افراد و انرژی حاصل از آن بهتر جریان خواهد گرفت. لذت یک پذیرایی گردان

.

میزهای ناهارخوری گرد با صفحه گردان، این روزها جای خود را در خانه بسیاری از افراد باز کرده اند. یکی از مزیت های قرار دادن صفحه گردان بر روی سطح میز، علاوه بر زیباتر کردن میز، افزودن فضای بیشتر به میز ناهارخوری است. همچنین، این صفحات گردان امکان دسترسی افراد به غذاها و وسایل پذیرایی را آسان تر می کنند، به این صورت که افراد با گرداندن صفحه به سمت خود می توانند از آن ها استفاده کنند.

.

میز ناهارخوری گرد، دورهمی های خوشمزه با مدل های جدید!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی