ترکیب رنگ آشپزخانه، ۵ روش ست کردن رنگ ها! - سازه برتر



 width=

ترکیب رنگ آشپزخانه، ۵ روش ست کردن رنگ ها!

من فرد رنگ‌ دوستی هستم که همیشه از انواع رنگ‌ های شاد استقبال می‌ کنم؛ از استفاده آن ها در دکوراسیون اتاق و فضا گرفته تا انواع لباس‌ های رنگی. این روزها از بهترین و هیجان‌ انگیزترین روزهای زندگی من است. روزهایی است که رویاهایم را می‌ توانم به حقیقت تبدیل کنم و خانه رویایی خود را چیدمان کنم. خرید لوازم آشپزخانه و انتخاب رنگ برای آن می‌ تواند چالشی بزرگ برای هر خانمی باشد؛ اما برای من این مسئله سخت نبود. من آشپزخانه‌ ام را رنگی انتخاب کردم. کابینت‌ های لیمویی‌ رنگ، میز سفید به همراه صندلی‌ های رنگی، ظروف رنگارنگ، وسایل دکوری رنگی، گلدان‌ های گل با رنگ‌ های متنوع و... . می‌ دانم که بهترین انتخاب را کرده‌ ام و آرزویم به‌ زودی برآورده خواهد شد. اگر شما نیز مثل من آدم رنگی‌ ای هستید در ادامه همراهم باشید.

.

رنگ کابینت آشپزخانه

کابینت در آشپزخانه یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین عناصر است و در زیبایی و تعیین سبک در آشپزخانه نقش مهمی دارد؛ بنابراین باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد. هم‌چنین دوام و مقاومت کابینت نیز اهمیت زیادی دارند. اگر روحیه بسیار شادی دارید و از عناصر رنگی در خانه‌تان استفاده می‌کنید، کابینت‌ های رنگی انتخاب جذابی برای شماست.

.

میز و صندلی در آشپرخانه

قرار دادن میز و صندلی در آشپزخانه، ایده بسیار خوبی است. بودن آن ها در کنار سایر وسایل مهم در آشپزخانه باعث می‌شود تا به‌ راحتی به موارد موردنیازتان دسترسی داشته باشید. هم‌چنین باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه ما دنج‌ تر گردد. برای ما که آشپزخانه رنگی را انتخاب کرده‌اید صندلی‌های رنگی می‌تواند انتخاب جذابی باشد.

.

لوستر و روشنایی آشپزخانه

نور مناسب در هر فضایی باعث می‌شود تا از آن فضا به‌درستی استفاده شود، البته سلیقه افراد در انتخاب میزان نور متفاوت است؛ اما این مقدار باید حداقل به مقداری باشد تا باعث ناراحتی چشم نشود. با انتخاب لوستر مناسب با سبک آشپزخانه رنگی‌تان در آن واحد زیبایی و جذابیت را وارد آن فضا نمایید.

.


 width=

.


ظروف دکوری رنگی برای آشپزخانه

وسایل دکوری همان‌طور که از نامش پیداست برای دکور کردن و زیبایی بیشتر فضا استفاده می‌شوند و در آشپزخانه رنگی نیز می‌توانند بسیار جلوه کرده و آن فضا را جذاب‌تر نمایند. شما برای آشپزخانه رنگی‌تان می‌توانید از انواع ظروف دکوری با رنگ‌های متنوع استفاده کنید؛ اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که رنگ‌های زیاد در فضا ممکن است آشپزخانه را بی‌نظم و شلوغ جلوه دهند؛ بنابراین از تعداد رنگ کم، ولی متنوع و هماهنگ با هم استفاده کنید.

.

رنگ در آشپزخانه با گل و گیاه

اگر شما از علاقه‌ مندان به گل و گیاه هستید، مطمئنا آشپزخانه‌ تان را فراموش نکرده‌ اید. قرار دادن گلدان سبزیجات نیز این روزها بین خانواده‌ ها جا افتاده است. شما می‌ توانید در آشپزخانه رنگی‌ تان از گلدان‌ های رنگارنگ استفاده کنید. هم‌چنین می‌ توانید از گل‌ های رنگی در کنار پنجره آشپزخانه استفاده کنید تا آشپزخانه‌ تان جذاب‌ تر شود.

.

ترکیب رنگ آشپزخانه، ۵ روش ست کردن رنگ ها!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی