رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن، ۸ پیشنهاد وسوسه انگیز! - سازه برتر



رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن، ۸ پیشنهاد وسوسه انگیز!,

رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن، ۸ پیشنهاد وسوسه انگیز!

یکی از مهم ترین انتخاب ها در خانه، رنگ در دکوراسیون نشیمن است. طبیعتا یک رنگ مناسب می تواند در انتقال حس و حال متفاوتی به شما کمک کند. این بدان معناست که یک انتخاب یک رنگ درست حتی می تواند در انتقال حس مثبت یا منفی نیز کارساز باشد. علاوه بر این انتخاب رنگ در دکوراسیون منزل می تواند تا حدودی نیز بازتاب دهنده روحیات شما نیز به حساب رود.

.

رنگ فیروزه ای در دکوراسیون نشیمن

رنگ فیروزه ای در دکوراسیون نشیمن می تواند شخصیتی پرجنب و جوش به آن ببخشد و احساس گرمای موجود در فضا را افزایش دهد. شما می توانید در کنار این رنگ از وسایل تزئینی پرزرق و برق و طرح داری نیز استفاده کنید تا جلوه آن را افزایش دهید. شما می توانید به عنوان رنگ همراه در کنار این رنگ به سراغ سفید بروید و آن را کامل تر کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در استفاده از رنگ فیروزه ای در دکوراسیون نشیمن، نورپردازی نیز اهمیت بسیاری می یابد.

.

هارمونی رنگ در نشیمن

یکی از مهم ترین چیزهایی که برای رنگ دکوراسیون نشیمن باید در نظر داشته باشید هارمونی است؛ برای مثال همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید رنگ موجود در هرکدام از بخش ها به نوعی در کنار بخش دیگر فضا را یکدست کرده است؛ از رنگ دیوار گرفته تا وسایل تزئینی و... پس بعد از انتخاب یک رنگ اولیه برای دکوراسیون نشیمنتان به دنبال هارمونی رنگی برای فضا باشید.

.

انتخاب رنگ های جسورانه در دکوراسیون نشیمن

شما می توانید با انتخاب یک رنگ جسورانه برای دکوراسیون نشیمن خود به آن شخصیت ببخشید. به این تصویر نگاه کنید. در این فضا به سراغ یکی از همین رنگ ها رفته شده است؛ رنگ سبز زمردی که توانسته دکوراسیون نشیمنی شیک و زیبا برقرار کند. انتخاب مبلمان مناسبی برای این رنگ در کنار لوازم تزئینی ای که در این تصویر مشاهده می کنید توانسته به طور کلی فضای خوبی ایجاد کند.

.

دکوراسیون نشیمن چند رنگ

دکوراسیون نشیمن بهترین فضا برای ترکیب رنگ های شاد است، چراکه شما زمان زیادی را با خانواده خود در این فضا سپری می کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با ترکیب رنگ های شاد و زیبا فضای بی نظیری را برای دکوراسیون نشیمنتان ایجاد کنبد. برای این کار بهتر است که رنگ دیوارها را سفید کنید تا پس زمینه مناسبی برای سایر رنگ ها آماده باشد.

.

رنگ نارنجی در نشیمن

به این تصویر نکاه کنید. در دکوراسیون نشیمن این خانه از رنگ نارنجی سوخته استفاده شده است که به انتقال احساس گرما در فضا کمک زیادی می کند. انتخاب کوسن های بزرگی که برای این نشیمن در نظر گرفته شده است در کنار نورپردازی مناسب آن نیز می تواند در زیبایی این دکوراسیون تاثیرگذار باشد.

.

استفاده از پارچه های طرح دار

در دکوراسیون نشیمن این خانه از پارچه های طرح دار استفاده شده است. اگر شما هم تصمیم به انجام این کار دارید باید این را بدانید که قبل از هرچیز، زیاده روی نکنید. پس احتیاط کنید و از ترکیب بیش از حد طرح ها امتناع نمایید. برای شروع بهتر است به سراغ فرش هایی به نسبت ساده تر بروید و توجه را به سمت کوسن ها و مبلمان معطوف کنید؛ کاری که در این تصویر به خوبی مشاهده می کنید.

.

رنگ صورتی در دکوراسیون

اگر به دنبال رنگ های لوکس تر هستید می توانید به رنگ صورتی هم فکر کنید. بهتر است رنگ ها را از دیوار و کف بگیرید و به وسایل انتقال دهید. همانطور که در تصویر می بینید این طیف از رنگ صورتی برای وسایل دکوراسیون نشیمن ترکیبی زیبا ایجاد کردخ است. پس صورتی را از قلم نیندازید.

.

کاغذ دیواری در دکوراسیون نشیمن

یکی از مهم ترین قسمت ها در دکوراسیون نشیمن کاغذ دیواری است. این قسمت از خانه به عنوان نقطه کانونی نقش بسیاری را در شکیل تر شدن منزل شما ایفا می کنند. نکته حائز اهمیت در رابطه با کاغذ دیواری در دکوراسیون نشیمن انتخاب رنگ و طرح مناسب آن است. همانطور که در این تصویر نیز به خوبی مشاهده می کنید رنگ آبی موجود در کاغذ دیواری توانسته با سایر وسایل دکوراسیون نشیمن نیز هماهنگی خوبی ایجاد نماید.

.

رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن، ۸ پیشنهاد وسوسه انگیز!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی