رنگ مناسب اتاق خواب،پالت رنگی شاد و تابستانی! - سازه برتر



رنگ مناسب اتاق خواب، ۱۵ پالت رنگی شاد و تابستانی

رنگ مناسب اتاق خواب،پالت رنگی شاد و تابستانی!

تغییر فصل ها بهترین منبع الهام برای طرح دکوراسیون هستند. تابستان یکی از آن فصل هاییست که باید به داخل خانه راهش بدهید. تابستان پر از رنگ و نور است. اگر میوه های آبدار و رنگی، بستنی های خنک یا سفرهای تابستانه را دوست دارید؛ چرا دکوراسیون اتاق خوابتان را با طعم ها و رنگ های تابستانی دیزاین نکنید؟

.

اتاق خواب به رنگ سفرهای تابستانی

اگر به سفرهای تابستانه و روز های روشن و گرم تابستان علاقه دارید، این پالت ها مناسب روحیه شماست! خورشید درخشان و آبی آسمان دو رنگیست که در تمام سفرهای تابستانی به چشم می خورند. این رنگ ها اتاق خوابتان را بینهایت دلباز می کنند و روح ماجراجویی را در شما می پروراند.

.

اتاق خواب به رنگ سواحل مدیترانه ای

اولین نوستالژی تمام آدم های روی زمین از تابستان، بازی و غلطیدن یا راه رفتن روی شن های ساحل و دومین نوستالژی آدم ها فارغ از نژاد و ملیت تماشای غروب دریا در کنار محبوب ترین فرد زندگیشان است. این پالت های رنگی به طور کامل اتاق خوابتان را به یک ساحل مدیترانه ای تبدیل می کنند و شاید با رنگ های داغ تابستانی اتاق خواب خود را رمانتیک تر از هر لحظه دیگری بیابید!

.

رنگ مناسب اتاق خواب، ۱۵ پالت رنگی شاد و تابستانی

.

اتاق خواب به رنگ تفریحات تابستانی

تفریحات تابستانه هم مانند خود فصل، هیجان انگیزند و در عین حال آرام بخش! اگر به شنا یا تفریحات ساحلی علاقه دارید، بهتر است از این پالت های رنگی استفاده کنید. این پالت رنگی را به جوانان توصیه می کنیم. رنگ های آرام و شاد این پالت ها هرگز افسردگی را به درون اتاق خوابتان راه نمی دهد.

.

اتاق خواب به رنگ دشت های پر گل تابستانی

اگر عاشق عطر گل ها هستید و حریف خریدن گل های طبیعی نمی شوید، با رنگ های این پالت ها حضور دشت های پر از گل را در دکوراسیون اتاق خوابتان دائمی کنید.

.

رنگ مناسب اتاق خواب، ۱۵ پالت رنگی شاد و تابستانی

.


اتاق خواب به رنگ بستنی ها و کیک های تابستانی

اصلا فکر نکنید که این پالت های رنگی خوشمزه تنها مختص اتاق کودکان است! البته که یک انتخاب مناسب تابستانی برای اتاق کودکان و نوجوانان است اما اگر عاشق بستنی هستید و در روزهای گرم تابستانی یک دکوراسیون خنک را ترجیح می دهید، حتما از این ترکیب های رنگ استفاده کنید.

.

رنگ مناسب اتاق خواب،پالت رنگی شاد و تابستانی!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی