مکان‌یابی بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر اشتباه بود - سازه برتر



مکان‌یابی بسیاری از پروژه‌ های مسکن مهر اشتباه بود,

مکان‌یابی بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر اشتباه بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مکان‌یابی بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر اشتباه بود.

سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر لزوم فعال‌سازی شورای تامین مسکن در شهرستان‌ها برای بستن سریع‌تر پرونده مسکن مهر، افزود: متاسفانه مکان‌یابی بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر اشتباه بود و بدون توجه به تامین زیرساخت‌های لازم مانند فضاهای آموزشی، ساخت آنها در دستور کار قرار گرفت و هنوز نیز گامی جدی برای رفع مشکلات آن برداشته نشده است.

.

وی با تاکید بر اینکه تامین فضاهای آموزشی در مسکن مهر باید دغدغه دولت باشد، تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی در مسکن مهر از متوسط کشوری پایین‌تر است، در این رابطه می‌طلبد بودجه لازم برای ساخت مدارس در مسکن مهر اختصاص یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: در سطح کلان باید به سیاست‌گذاری و بودجه‌ریزی مناسب برای تامین فضاهای آموزشی در مسکن مهر توجه شده و در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز شوراهای مسکن فعال شوند و وزارت راه و شهرسازی با ورودی جدی به این موضوع یک بار برای همیشه با رفع مشکلات موجود پرونده مسکن را ببندد.

.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت فضاهای آموزشی و مدرسه در مساکن مهر امری پیچیده نیست و می‌توان زمین مناسب برای ساخت آن را تامین کرد، افزود: در این رابطه محدودیت فضا نداریم و مسئولان باید با اختصاص بودجه لازم اراده مناسب برای ساخت فضاهای آموزشی را داشته باشند.

.

مکان‌یابی بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر اشتباه بود

منبع : ایسنا

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی