نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل شماره 3 - سازه برتر



نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل

نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل شماره 3

تمدن جدید شمار زیادی از آدمیان و میزان فوق العاده ای مواد خام و محصولات کارخانه ای را از جایی به جای دیگر انتقال می دهند.تمام حیات و جریان زندگی متکی به این تحرک است .روز به روز بر سرعت این تحرک افزوده می شود روی نمیتوان تصور کرد که روزی از شدت آن کاسته شود به عبارت دیگر دیگر امروزه مسئله تحرک با زندگی روزانه بشر عجین شده است .

.

بدون تردید می توان مدعی شد که این سرعت و تحرک امروزی جوامع مدیون پدیده های به نام اتومبیل ایت .در دنیای امروز ماشین در اشکال و ابعاد گوناگون به هدایت امور روزمره مشغول است.

این روند بدون اختراع اتومبیل انجام نمی شد.زندگی مردم قبل اختراع ماشین یک روند کند و در برخی از موارد بسته را طی می کرد.مشکل ترین مانع تحرک جامعه بشری ، طی مسافتی بود ،در گذشته اگر کسی مسافتی را پیاده طی می کرد زمان زیادی را از دست می داد ،به عنوان مثال فاصله دو شهر کارلسر دهه و استانبورگ را در نزدیکی مرز ۲ کشور المان و فرانسه نزدیک به ۴۰ کیلومتر بود و برای طی کردن این مسافت به ۱۶ ساعت زمان نیاز بود . کالسکه ها که وارد عرصه حمل و نقل و تردد شدند در طی کردن سریع مسافت به انسان کمک کردند. اما این وسایل نقلیه برای طی کردن مسافت های طولانی کارایی نداشتند.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل شماره 3 را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />    <a href=نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل شماره 3

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  2.10 MB</span></p>
<p style=عنوان:

نقشه های معماری نمایشگاه اتومبیل شماره 3

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

————————————————————