نظام مهندسی بزرگترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است - سازه برتر



نظام مهندسی بزرگترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است,

نظام مهندسی بزرگترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان نظام مهندسی بزرگترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است و باید از این ظرفیت برای توسعه استان بخوبی استفاده کنیم. به گزارش سازه نیوز، داود محمدی در آیین تجلیل از مدال آوران علمی و ورزشی سازمان نظام مهندسی استان قزوین که چهارشنبه شب در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهارداشت: اگر فعالیتهای ورزشی در جامعه گسترش یابد بسیاری از آسیب های اجتماعی کمتر می شود و همه باید در این عرصه کمک کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی در کنار فعالیتهای تخصصی در حوزه ساختمان وقتی وارد فعالیتهای ورزشی می شود قطعا در تقویت شادابی و نشاط کاری آنها نیز موثر است و می تواند در این عرصه نیز موفقیتهای خوبی کسب کند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی پیروزی تیم ملی در یک مسابقه فوتبال می تواند یک ملت را شاد کند باید این ظرفیت را مهم بدانیم و برای بهره مندی از آن برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: شاید شاد کردن اینگونه مردم هزینه های سنگینی برای ما داشته باشد در حالی که براحتی در میادین ورزشی این کار ممکن است به شرط آنکه از این فرصت درست استفاده کنیم.

.

نظام مهندسی بزرگترین تشکل تخصصی است

.

محمدی اظهارداشت: نظام مهندسی بزرگترین و کیفی ترین تشکل مردمی است که می تواند دستاوردهای بسیار زیادی برای استان و کشور ما داشته باشد و ما نیز لازم است از این توانمندی بخوبی بهره مند شویم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: ساخت مجموعه ورزشی از سوی سازمان نظام مهندسی قزوین اتفاق مبارکی است که می تواند به توسعه ورزش استان هم کمک کند و ما از آن حمایت می کنیم.

.

وی اظهارامیدواری کرد با تسریع در ساخت این مجموعه ورزشی زمینه برخورداری مهندسان و جوانان از امکانات ورزشی در استان بیش از گذشته مهیا شود.

در این مراسم از مدال آوران رشته های ورزشی و نیز مدال آوران جشنواره اختراعات ژنو سوئیس شامل مدال طلا در طرح پنل های ضربه گیر جاده ای و مدال نقره طرح بتن تصفیه کننده آب های سطحی تجلیل شد.

.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در پنجاهمین مسابقات جهانی اختراعات ژنو سوئیس که اواخر فروردین ماه برگزار شد در میان 3 هزار اثر ارائه شده دو اختراع از تیم قزوین پذیرفته شد که مدال های طلا و نقره به احمد کریمی ایده پرداز و طراح، سید صالح صادقی، امید شاه محمدی و باقر جلوخانی عضو جامعه مهندسان ساختمان قزوین تعلق گرفت.

.

نظام مهندسی بزرگترین تشکل مردمی تخصصی در کشور است

منبع : سازه نیوز

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی