دکوراسیون پذیرایی کوچک، پاسخ به ۵ پرسش متداول در چیدمان! - سازه برتر



دکوراسیون پذیرایی کوچک، پاسخ به ۵ پرسش متداول در چیدمان

دکوراسیون پذیرایی کوچک، پاسخ به ۵ پرسش متداول در چیدمان!

مهمان نوازی ما ایرانی ها زبان زد همگان است. بیش ترین سوالاتی که در خرداد ماه دریافت کرده ایم؛ در مورد چیدمان پذیرایی کوچک است. یک دکوراسیون اصولی کمکتان می کند تا مهمانان بیش تری را دعوت کنید. هرچه باشد به تابستان نزدیک می شویم و شب نشینی ها کم کم از راه می رسند. با چیدانه همراه باشید!

سوالات پر تکرار شما در مورد دکوراسیون پذیرایی کوچک

.

۱-برای دکوراسیون پذیرایی کوچک تنها باید از رنگ های روشن استفاده کرد؟ رنگ های تیره فضا را کوچک نشان می دهند؟

استفاده از رنگ های تیره آن هم در دکوراسیون پذیرایی کوچک جسارت می خواهد! بر خلاف تصور همه اگر از رنگ های تیره اصولی استفاده شود، پذیرایی بزرگ تر دیده می شود. برای استفاده از رنگ تیره بهتر است یک دیوار و کف را تیره و دیوار مقابل و سقف را روشن کنید. در دکوراسیون تیره پذیرایی کوچک حتما از مبلمان روشن استفاده کنید. اکسسوری های فلزی باعث انعکاس نور در کل فضای دکوراسیون می شوند و دکوراسیون پذیرایی شما را لوکس می کنند.

.

۲-پیش تر پیشنهاد داده بودید برای بزرگ تر نشان دادن پذیرایی ام از آینه دکوراتیو استفاده کنم ولی اعضای خانواده تمایلی به این کار ندارند! راه حل دیگری پیشنهاد کنید.

استفاد از آینه در دکوراسیون پذیرایی کوچک به خصوص روبه روی پنجره ها بسیار به روشنایی فضا کمک می کند. بهتر است به جای آینه از تابلو های نقاشی افقی استفاده کنید. استفاده از تابلو های چند تکه و پازلی هم بسیار کمک می کند تا دیوار را کشیده تر یا بلند تر نشان دهند. می توانید یک عکس دلنشین از یکی از عکاسان مطرح خریداری کنید. عکس ها برخلاف نقاشی ها روح زندگی دارند.

.

۳-آشپزخانه ما بسیار کوچک است. چطور می توانم یک میز غذا خوری در دکوراسیون پذیرایی کوچکم داشته باشم؟

یکی از راه های پزرگ تر نشان دادن پذیرایی های کوچک ایجاد اتصال با فضا های دیگر است. بهتر است بین آشپزخانه و پذیرایی یک میز کوچک و ساده بگذارید و به جای صندلی از نیمکت استفاده کنید. نیمکت ها به شما این اجازه را می دهند تا از افراد بیش تری دور میز پذیرایی کنید. می توانید در طرف دیگر میز از صندلی استفاده کنید.

.

۴-بسیار به اکسسوری های دکوراتیو علاقه دارم. برای دکوراسیون پذیرایی کوچک محدودیتی در خرید لوازم دکوری وجود دارد؟

مهم ترین اصل در دکوراسیون پذیرایی کوچک و هر فضای نقلی دیگر نظم است. استفاده از اکسسوری ها و لوازم دکوراتیو بیش از حد می توانند پذیرایی را شلوغ و کوچک نشان دهند. زیبایی در سادگیست! بهتر است در مورد استفاده از کوسن ها نیز نکته ای را بگویم: از بافت ها و طرح های متفاوت استفاده نکنید. سعی کنید بین لوازم پارچه ای دکوراسیون پذیرایی وحدت بافت وجود داشته باشد. می توانید یک یا دو کوسن را با بافتی متفاوت تهیه کنید اما زیادروی نکنید!

.

۵-علاوه بر کوچک بودن پذیرایی، سقف کوتاهی هم داریم. قبلا برای حل ارتفاع کم پیشنهاد داده بودید از کاغذ دیواری با راه های عمودی استفاده کنم. راه های دیگری هم پیشنهاد کنید.

در پذیرایی هایی که ارتفاع سقف کم است و لوستر نمی شود آویزان کرد؛ بهتر است از پرده های بلند و سبک مانند حریر و تور استفاده کنید. علاوه بر این می توانید یک ردیف عمودی شلف نصب کنید تا چشم را تشویق به دیدن ارتفاع کنید و در ناخودآگاه سقف بلند تر به نظر برسد. استفاده از کتابخانه در قسمت های پرت فضا نیز همین کار را انجام می دهد!

.

دکوراسیون پذیرایی کوچک، پاسخ به ۵ پرسش متداول در چیدمان!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی