نقشه های معماری کنسرت - سازه برتر



نقشه های معماری کنسرت,

نقشه های معماری کنسرت

با در کنار یکدیگر قرار دادن دو مقوله پر اهمیت معماری و موسیقی دو هدف اصلی دنبال می شود، شناخت خاستگاه ها و مفاهیم مشترک میان این دو مقوله به منظور دستیابی به عالمی که این دو در آن واقعند، سپس بازشناسی آنچه در عالمه معماری و موسیقی یافته می شود. در طی دوران مختلف، جوامع بشری برای عرضه و اجرای هر چه بهتر موسیقی و درک و دریافت مخاطبین از موسیقی نیارمند طراحی فضاهایی استاندارد شدند.

پیشینه سالن های کنسرت و نمایش به یونان باستان باز می گردد و در روند تاریخی خود براساس نیازها و تکنولوژی هر دوره به طرح های مختلف تجسم پیدا می کند. در سالن کنسرت ما همه چیز را در خدمت گوش گرفتن به موسیقی می یابیم. به سالن کنسرت می رویم تا به قصد گوش گرفتن به برنامه ای معین و از پیش دانسته، نیروی خویش را متمرکز بخشیم. در آنجا کم و بیش تمام عوامل گیج کننده غایبند و آن لحظه های معلق سکوت، پیش از آمدن رهبر و آغاز برنامه، توجه ادامه دار ما را به تمرکز کلیه نیروهایمان سوق می دهد. در این مقاله قسمتهای مختلف سالن کنسرت بیان شده و در ادامه به استانداردها و ضوابط لازم طراحی سالن کنسرت اشاره شده است.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های معماری کنسرت را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />   <a href=نقشه های معماری کنسرت

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>    923 KB</span></p>
<p style=عنوان:

نقشه های معماری کنسرت

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

————————————————————