رنگ های تیره در دکوراسیون منزل، به رنگ های اخمو لبخند بزن! - سازه برتر



رنگ های تیره در دکوراسیون منزل

رنگ های تیره در دکوراسیون منزل، به رنگ های اخمو لبخند بزن!

این روزها رنگ های روشن و خنثی سوژه داغ طراحی های داخلی است؛ البته اگر رنگ قهوه ای را فاکتور بگیریم! هرچه باشد قهوه ای ها هنوز محبوب دل خانه های ایرانی هستند. در این مطلب می خواهیم سری به دکوراسیون ها با رنگ های تیره، منظورم واقعا تیره، بزنیم. برای منزلی با دیوارها یا کف و سقف تیره چه وسایلی باید تهیه کنید؟

.

دیوارهایی به رنگ سورمه ای یا آرامشی به وسعت اقیانوس

شاید فکر کنید که رنگ های روشن محیط خانه را خارق العاده می کنند اما این رنگ های تیره هستند که می توانند به اتاق یا نشیمن شما وزن و عمق ببخشند. یکی از رنگ های تیره اخمو ولی دوست داشتنی سورمه ای است. این حجم از آبی تیره روی دیوار ها آرامشی غافلگیر کننده برای اهالی منزل به ارمغان می آورد. همان آرامش اعماق اقیانوس!

.

زمانی که دریوارهایتان به رنگ های تیره هستند بهتر است کف را روشن کنید. اگر منزل استیجاریست و پارکت ها هم تیره هستند بهتر است یک فرش سفید تهیه کنید و به پیروی از آن چند اکسسوری سفید خریداری کنید. تابلو های هنری سفید یا با طرح هایی از دریا بسیار برای این دیوارهای سورمه ای رنگ و فضای آرام ایجاد شده مناسب هستند.

این نوع دکوراسیون تیره مناسب افرادیست که نیاز به سکوت بیش تری دارند و خسته از هیاهو و زرق و برق محیط شهری هستند. پس بعد از یک روز خسته کننده چند شمع روشن کنید. تلفیق رنگ تیره دیوار و نور ملایم شمع ها فضایی آرام و رمانتیک را به وجود می آورد.

.

همه دیوار نه فقط بخشی را تیره کنید

اگر قصد استفاده از رنگ های تیره برای دکوراسیون منزلتان دارید اما هنوز مردد هستید؛ بهتر است بخشی از دیوار یا نقاط کانونی را تیره کنید و باقی را روشن تر یا سفید. در واقع یک بازی رنگ بین تیره و تیره تر راه می اندازید. برای مثال می توانید درب های وردی، پرده یا حتی قسمت ها یا تمام شومینه را تیره کنید(مشکی) و باقی دیوارها را سفید کنید یا رنگی روشن تر(خاکستری).

اگر قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه را دارید؛ می توانید تنها کابینت هایش را تیره کار کنید و برای دیوارها از رنگ روشنی مانند سفید استفاده کنید. این شیوه برای دکوراسیون آشپزخانه های پرنور هم بسیار کاربردیست و رنگ های تیره، نور کم تری را به داخل خانه منعکس می کنند.

.

کف ها را به رنگ تیره در آورید

اگر جسارت داشتن دیوارهایی تیره را ندارید بهتر است مصالح کف را تیره انتخاب کنید. بر خلاف تصور عموم این ترفند برای منازل کوچک بسیار کاربردیست. کف تیزه به همراه دیوارهای سفید فضار را بزرگ تر و دلباز تر جلوه می دهد. اگر کف تیره ای دارید بهتر است اکسسوری های تیره برای دیوارهای سفیدتان تهیه کنید.

.

رنگ های تیره در دکوراسیون منزل، به رنگ های اخمو لبخند بزن!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی