نقشه های معماری مجتمع خرید تجاری و تفریحی شماره 7 - سازه برتر



نقشه های معماری مجتمع خرید تجاری و تفریحی,

نقشه های معماری مجتمع خرید تجاری و تفریحی شماره 7

در این قسمت برای کاربران عزیز سازه برتر و سایر کاربران گرامی که به دنبال نقشه های معماری مجتمع خرید تجاری و تفریحی هستند . نقشه های معماری مجتمع خرید تجاری و تفریحی آماده شده است.

ضوابط: سطح زیربنا در طبقه همکف تا میزان ۱۰۰% مساحت عرصه می تواند باشد. – اراضی تجاری واقع در مراکز حوزه ها و مراکز مناطق تا چهار طبقه فقط مجاز به عملکردهای تجاری رده مربوطه بوده از طبقه چهارم تا طبقه هفتم مشمول عملکردهای تجاری،مختلط یا ترکیب هر دو می باشد. رعایت عقب نشینی جانبی نسبت به پلاکهای مجاور در ساختمانهای تجاری تا چهارطبقه به میزان ۵/۱ متر ازروی طبقه همکف الزامی است درصورتی که تعداد طبقات بیش از چهار طبقه باشد عقب نشینی جانبی نسبت به پلاکهای مجاور ۲ متر از روی طبقه همکف الزامی است. -ساختمان های واقع درحاشیه خیابانهایی که عرض آن بیش از ۳۰متر وبیشتر باشد تا سی متر ارتفاع نیاز به رعایت محدودیت ارتفاع ندارند. – در صورتی که پارکینگ در طبقات زیر زمین یا همکف ساختمان پیش بینی شده سطح این قسمت جزو تراکم محاسبه نخواهد شد. – رامپ پارکینگ که درفضای باز ساختمان پیش بینی شده جزو سطح زیر بنا محسوب نخواهد شد. – ارتفاع مفید واحد های تجاری منفرد در طبقه همکف حداقل ۶/۳ وحداکثر۸/۴ متر می باشد. – ارتفاع مفید طبقات حداقل ۳ متر وحداکثر ۶/۳ متر می باشد. احداث پله فرار واسانسور در ساختمانهای تجاری بیش از سه طبقه الزامی است . -در صورت استفاده از سقف شیب دار ارتفاع بنا تا حد اکثر ۲/۱ متر قابل افزایش است. حداقل عرض نور گیر،پاسیوها وحیاط های مرکزی برای بناها تا طبقه دوم ۶متر،تا طبقه چهارم ۹متروتا طبقه ششم ۱۲ متر می باشد. ایجاد پنجره یا بازشو از زیر زمین به خیابان یا کوچه ویا فضاهای عمومی مجاور مجاز نمی باشد. -احداث پیلوت دربنا های تجاری مجاز نمی باشد.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های معماری مجتمع خرید تجاری و تفریحی را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />   <a href= نقشه های معماری مجتمع خرید تجاری و تفریحی شماره 7

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>   MB 1.33</span></p>
<p style=عنوان:

نقشه های معماری مجتمع خرید تجاری و تفریحی شماره 7

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

———————————————————



  1. shaker

    متشکرم از از شما و این همه کمک های شما