گران ترین مبلمان جهان، ۱۰ برندی که دنیا را گرفته اند! - سازه برتر



گران ترین مبلمان جهان، ۱۰ برندی که دنیا را گرفته اند

گران ترین مبلمان جهان، ۱۰ برندی که دنیا را گرفته اند!

همه ما دوست دایم که خانه خود را با برندهای گران قیمت ترین مبلمان دکور کنیم. مسلما این علاقه به دلیل وجود کیفیت در کنار زیبایی در این برندهاست. اگرچه ممکن است ما نتوانیم گران ترین برندهای دنیا را در خانه خود داشته باشیم اما با دیدن و شناخت آن ها حداقل می توانیم لذت ببریم. بنابراین من لیستی از ۱۰ برند گران قیمت در سرتاسر دنیا را برای شما آماده کرده ام که امیدوارم برایتان جالب و جذاب باشد.

۱۰. فرنچ هریتیج (French Heritage) اگر می خواهید خانه خود را با عالی ترین و با کیفیت ترین مبلمان دکور کنید، میراث فرانسوی مبلمان لوکس شما را فراهم خواهد آورد. بعد از یک تجربه چندین ساله در این زمینه، آن ها به هنر و تولید مبلمان سنتی زندگی دوباره داده اند. هر میز و صندلی به گونه ای طراحی شده که با در کار هم قرار گرفتن خلق و خویی جذاب به خانه شما می بخشند. این مبلمان فرانسه به شما احساس سبک مدرن معاصر را می دهد. پس جای تعجب نیست که صندلی های ساخته شده از چوب مرغوب و ابریشم ۴،۱۷۳ دلار ارزش دارند.

.

۹. کریستوفر گای ( Christopher Guy ) این برند به معنای واقعی کلمه "طراح لوکس بین المللی" است که ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون خانه ها را از سال ۱۹۹۹ آغاز کرده است. او در ابتدا آینه های فانتزی را طراحی کرد که بتوانید خانه خود را تزئین کنید. اما امروز، کریستوفر گای طیف گسترده ای از مبلمان لوکس را ارائه می دهد: مبل های طلای ارزشمند، مبلمان اداری مدرن اثاثه یا لوازم داخلی لوکس و .... .

.

۸. هنکل هریس (Henkel Harris) زمانی که از مبلمان با کفیت بسیار بالا صحبت شود، این برند به عنوان برند معروف آمریکایی شناخته می شود. هنکل هریس در ابتدا از سال ۱۹۴۶ شروع به کار کرد و تا کنون خود را متعهد به ایجاد یک شاهکار طراحی می دانند.

.

۷. فندی کاسا ( Fendi Casa) این دارای یک مجموعه نمادین کامل با احساس عصر معاصر است. این مبلمان در سرتاسر نقاط جهان شناخته شده و عرضه می شوند و مانند صنایع دستی بسیار ارزشمندند.

.

۶. کارتل ( Kartell ) این برند تجمل گرایی و زرق و برق را با نوآوری همراه کرده است. کارتل از سال ۱۹۴۹ کار خود را با مبلمان با کیفیت بسیار بالا آغاز کرد. چیزی که باعث شده این برند در دسته گران ترین ها قرار بگیرد، مواد اولیه خام با بالاترین کیفیت است.

.

۵. Boca do Lobo Boca do Lobo یکی از مبلمان منحصر به فرد و ظریف ساخته شده برای لوکس پسندها است. یک تیم متشکل از طراحان برجسته جهان، آن ها را به یکی از برترین برندهای مبلمان در جهان تبدیل ساخته است. مجموعه های آن ها از مبلمان اتاق خواب، سالن غذاخوری و اتاق نشیمن مجلل تا حمام و سرویس بهداشتی را شامل می شود. شما با دیدن این مبلمان به شور و عشق طراحان در هنرشان پی خواهید برد.

.

۴. پلی فرم ( Poliform ) اگر می خواهید سبک های گذشته را در کنار مدرن بودن داشته باشید این برند نیاز شما را برآورده می کند. آن ها سبک کلاسیک را در عصر مدرن به کار می برند و بهترین طرح ها را ارئه می کنند. چیزی که در این مبلمان می بینید خلاقیت با استفاده از مواد خام اولیه است که در پروژه های مسکونی و تجاری طرفداران زیادی دارد.

.

۳. ادرا ( Edra ) این برند به طراحی و تولید مبلمان جدید و خلاقانه شناخته می شود.بهترین روش آن ها در طراحی ترکیبی از مبلمان سنتی به مدرن است. که همین امر باعث شده به برندی برای مبلمان های فانتزی در دنیا تبدیل شود.

.

۲. Restoration Hardware یکی از جوان ترین برندهای محبوب مبلمان محسوب می شود. از مهم ترین ویژگی های آن ها به راحت بودنشان می توان اشاره کرد. محصولات این برند شامل مبلمان منزل، نورپردازی، منسوجات و دکوراسیون های لوکس است.

. ۱. Henredon و بالاخره گران ترین مبلمان جهان برند Henredon است. با توجه به کیفیت محصولاتی که تولید می کنند، آن را به یکی از قابل اعتماد ترین و گران ترین برندهای مبلمان در جهان تبدیل کرده است. در حال حاضر حدود ۶۵ سال در این زمینه فعالیت می کنند اما هنوز هم با ارائه طرح های متنوع و بی نظیر به کار خود ادامه می دهند.

.

گران ترین مبلمان جهان، ۱۰ برندی که دنیا را گرفته اند!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی