آموزش مدلسازی برج پیزا (قسمت سوم) - سازه برتر



[caption id="attachment_6337" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , 3dsmax آموزش مدلسازی برج پیزا (قسمت سوم)[/caption]

سلام و درود به دوستداران سایت سازه برتر و علاقه مندان تری دی مکس در معماری. در این پست قسمت سوم و در واقع قسمت آخر آموزش رایگان شبیه سازی برج کج پیزا در تری دی مکس را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. در این آموزش به طول 20 دقیقه به ادامه مبحث مدلینگ برج میپردازیم، همچنین بطور کامل و مفصل با مبحث edit poly که مهمترین متد مدلسازی است آشنا خواهیم شد.

در انتهای این آموزش با تمامی تکنیک ها و گزینه های مدلسازی معمارانه آشنا شده ایم و قادر خواهیم بود تا تمامی آثار معماری مدرن و کلاسیک مشابه را شبیه سازی کنیم. این آموزش بی صدا است اما از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار است و براحتی قادر به یادگیری خواهید بود.

با ما باشید.

. عنوان: آموزش مدلسازی برج پیزا _ قسمت سوم فرمت: mp4 حجم:  MB 19 منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir SAZE20.IR برای دانلود آموزش مدلسازی برج پیزا _ قسمت اول کلیک کنید برای دانلود آموزش مدلسازی برج پیزا _ قسمت دوم کلیک کنید .  width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.