آموزش نقاشی روی دیوار، تغییر دکور در سه شماره! - سازه برتر



آموزش نقاشی روی دیوار،

آموزش نقاشی روی دیوار، تغییر دکور در سه شماره!

وقتی برای مدت طولانی در یک محیط و با یک سبک از دکوراسیون زندگی کنیم همه‌ چیز کم‌کم در نظر ما عادی جلوه می‌ کند، در حالی‌ که یکی از عوامل مؤثر در شاد بودن زندگی انسان به محیطی وابسته است که قسمت زیادی از وقتش را روزانه در آن سپری می‌ کند؛ اما همیشه برای تغییر به دنبال ایده‌ های بزرگ و کارهای خارق‌ العاده و پرهزینه نباشید. شما می‌ توانید به‌ سادگی قلم‌ موی رنگ به دست بگیرید و طرح دلخواهتان را روی دیوار نقش بزنید.

وسایل موردنیاز

رنگ پلاستیک غلتک ساده ده سانتی قلم‌موی متوسط چسب پهن کاغذی

قبل از هر چیز باید دقیقا مشخص کنید که کدام فضا و چقدر از آن را برای رنگ نیاز دارید؟ این فضا می‌ تواند بالای مبل نشیمن، بالای میز کار یا قسمت دکور خانه باشد. برای انتخاب رنگ هم عجله نکنید و به‌ درستی به رنگ‌ های اطراف فضا دقت کنید.

اولین مرحله از شروع کار، قاب‌ بندی است. قاب موردنظرتان را ابتدا با خط کش اندازه بگیرید و سپس فضا را با کمک چسب ببندید. داخل قاب را با خطوط موازی و منظم چسب بزنید. در ایجاد اندازه‌ ها دقت و حوصله به خرج دهید.

.

آموزش نقاشی روی دیوار،

  .

برای این که طرح را از حالت منظم خارج کنید قسمت‌ هایی از اضلاع به وجود آمده را بردارید و طرح موردنظرتان را با حذف چسب‌ های اضافی بسازید. در ایجاد طرح موردنظر خود به خاطر داشته باشید که یک طرح زیبا لزوما منظم و متقارن نیست.

حال می‌ توانید رنگ‌ آمیزی را شروع کنید! رنگ را به کمک غلتک روی قسمت‌ های جداشده توسط چسب بزنید. بهتر است طرح شما تلفیقی از دو رنگ باشد تا نمای بهتری به دیوار ببخشد. سپس قسمت‌ های نامنظم را به کمک قلم‌ مو یکدست کنید.

اجازه دهید تا رنگ، کمی خودش را بگیرد؛ اما مراقب باشید که خشک نشود. سپس به‌ آرامی چسب‌ های میان طرح‌ ها را بکنید و اجازه دهید کاملا خشک شود.

.

آموزش نقاشی روی دیوار، تغییر دکور در سه شماره!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی