نقشه های معماری سوله - سازه برتر



دانلود نقشه سوله ,نقشه سازه سوله, نقشه معماری سوله,نقشه ساختمان ,

نقشه های معماری سوله

سوله ها با توجه به اینکه یکی از سازه های مهم و کاربردی در معماری محسوب میشوند و انواع مختلفی برای کاربرد ها و کاربری های مختلف دارند از این رو از مهم ترین و مورد توجه ترین سازه ها هستند از این رو با توجه به اهمیت این سازه ها در این مقاله از وب سایت تخصصی سازه برتر به ارائه نقشه معماری سوله می پردازیم تا نمونه پلانی از سوله را ارائه داده باشیم و دوستان و عزیزانی که به این مورد نیازمندند به دانلود این نقشه بصورت رایگان بپردازند .

.

سوله ها به عنوان نوعی از سازه های فلزی بسیار مورد توجه هستند و در موارد خاصی از این نوع سازه ها در مکان های مختلف برای کاربری های متفاوت استفاده میشود که برای مثال از این سازه ها برای ساختن آشیانه در فرودگاه ها و مجتمعات ورزشی بزرگ و سالن ها استفاده میشود تا بتوان با استفاده از این سازه ها دست به ساخت مکان های خاصی زد که با استفاده از اتصالات دیگر و کاربری سایر موارد نمیتوان بوجود آورد برای مثال برای ساختن مکان هایی با داشتن دهانه بزرگ و عریض و طویل از سوله ها استفاده میشود .

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه های معماری سوله را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />   <a href=نقشه های معماری سوله

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 833 KB</span></p>
<p style=عنوان:

نقشه های معماری سوله

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

————————————————————