دکوری منزل عروس، چه اکسسوری برای چه سبک چیدمانی؟ - سازه برتر



دکوری منزل عروس، چه اکسسوری برای چه سبک چیدمانی

دکوری منزل عروس، چه اکسسوری برای چه سبک چیدمانی؟

خرید جهاز و چیدنش یک طرف، خرید وسایل دکوری آن هم مناسب با منزل نو عروس طرف دیگر! وقتی وسایل اصلی خانه را می چینید در حالی که روی کاناپه راحتتان می نشینید تا استراحت کنید؛ تازه چشمتان به دیوار خالی روبه رویتان می افتد. سرتان را برمی گردانید و چشمتان به میز تلویزیون خالی می افتد. این جاست که آژیر خطر به صدا در می آید. حالا چه دکوری باید بخرید؟ چه اکسسوری هایی متناسب سبک دکوراسیون منزل عروس است؟

.

لوازم دکوری چیست؟

همین الان در ذهنتان نام چند وسیله دکوری زیبا را بگویید! شمع....... ساعت......گلدان..... و دیگر هیچ! حقیقت این است که دنیای وسایل دکوری به شمع و گلدان و یک ظرف تزیینی ختم نمی شود. دنیای اکسسوری ها از یک مجسمه کوچک می تواند آغاز شود تا یک میز عسلی رنگی یا یک مبل تک تنها. لوازم دکوری صرفا اشیا کوچکی نیستند!

.

وظیفه لوازم دکوری در منزل نو عروس

عروس خانوم ها در انتخاب دکوری ها دقت کنند! احتمالا بعد از عروسی دوست دارید دورهمی های متفاوت بگیرید و نتیجه زحماتتان را در خانه دلبرتان به دوستان و آشنایان نشان دهید. بهتر است وسایل دکوریتان کاربردی تر باشند. به عنوان مثال ظرف های دکوری انتخاب کنید که در پذیرایی از مهمانانتان بتوانید خلاقیت بیش تری به خرج دهید. نو عروس ها به دو دسته لوازم دکوری نیاز دارند: دسته اول وسایل دکوری عروسانه نمایشی دسته دوم لوازم دکوری عروسانه کاربردی!

.

جادوی لوازم چوبی در دکوراسیون منزل نو عروس

اگر عاشق سبک روستیک هستید یا سبک دکوراسیونتان کلاسیک است و یک مبل چستر فیلد با رویه چرم دارید در خرید اکسسوری های چوبی شک نکنید. وسایل دکوری چوبی می توانند شامل یک میز زیبا برای جلوی مبل چستر فیلدتان باشد. یک مجسمه چوبی دست ساز یا یک آینه تمام قد چوبی چطور است؟ خودمانیم بهتر است برای خرید لوازم دکوری سراغ وسایل چینی نروید و کمی اصیل پسندانه رفتار کنید.

.

لوازم دکوری سنتی برای عروس خانم های خوش سلیقه

همه ما عاشق فرهنگ اصیلمان هستیم و خوشحالیم که سنت هایمان با ساخت دکوری های متفاوت رواج پیدا کرده است. این روزها دکوری های ایرانی زیادی در بازار می بینیم که سبکی تلفیقی دارند اما دلنشین هستند. اگر سبک مدرن یا مینیمال را برای دکوراسیون منزلتان انتخاب کرده اید بهتر است با لوازم دکوری عروسانه سنتی کمی منزلتان را از سادگی در بیاورید.

.

دکوری منزل عروس، چه اکسسوری برای چه سبک چیدمانی؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی