دعوت از خارجی‌ها برای ساخت خدمات روبنایی پردیس - سازه برتر



دعوت از خارجی‌ها برای ساخت خدمات روبنایی پردیس,

دعوت از خارجی‌ها برای ساخت خدمات روبنایی پردیس

۱۷ شرکت خارجی برای تکمیل خدمات روبنایی شهر جدید پردیس و بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی به دعوت شرکت عمران قرار است ۲۵ تا ۲۶ بهمن‌ماه پای میز مذاکره بنشینند.

به گزارش ایسنا، در راستای برقراری بین سرمایه‌گذاری و مشارکت در شهر جدید پردیس، قرار است طی روزهای ۲۵ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری حدود ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی و همچنین مدیران شهری در تالار دو روزه در پارک علم و فناوری پردیس حضور پیدا کنند.

.

سعید غفوری- مدیرعامل شرکت عمران پردیس- با اعلام این خبر به ایسنا گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری که از سوی شهرهای جدید و برخی شهرداری‌ها در این تالار ارائه خواهد شد، در زمینه تکمیل مراکز محلات، نوسازی بافت فرسوده، شهر بازی‌های روباز و سرپوشیده، هتل، انرژی‌های پاک، پسباند و بازیافت، شهر هوشمند، خودروهای هیبریدی و برقی، ساخت و سازهای شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوع است.

وی تصریح کرد: پروژه و فرصت‌های متعددی در شهر جدید پردیس وجود دارد که اجرایی شدن آنها نیازمند حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: در این راستا از اول بهمن ۱۳۹۶ با دعوت این شرکت و با همکاری چندین تیم مجرب، اقدامات لازم برای برقرار سیستم سرمایه‌گذاری و مشارکت در حال انجام است. یکی از اقدامات، برگزاری تالار سرمایه‌گذاری است که برنامه‌ریزی لازم انجام شده و این تالار در تاریخ‌های ۲۵ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۶ در شهر پردیس- محل پارک علم و فناوری- با حضور صدها نفر از مدیران شرکت‌های داخلی و خارجی و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

غفوری خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و اقدامات متعددی در پردیس برای ایجاد سیستم سرمایه‌گذاری و مشارکت در حال طرح‌ریزی است که نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

.

دعوت از خارجی‌ها برای ساخت خدمات روبنایی پردیس

منبع : ایسنا

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی