خرید تابلو تزئینی، چگونه دیوار خالی خانه را نجات دهیم؟ - سازه برتر



خرید تابلو تزئینی، چگونه دیوار خالی خانه را نجات دهیم

خرید تابلو تزئینی، چگونه دیوار خالی خانه را نجات دهیم؟

تابلوها، نقش کلیدی در تزیین دیوارها دارند. اما دانستن این نکته که چه نوع تابلویی، بر روی کدام دیوار مناسب‌تر است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما میتوانید مناسب با کارکرد فضای مورد نظرتان، از عکس‌های مرتبط برای تزیین دیوارها، استفاده کنید. مثلا در اتاق کار، موضوع عکس‌ها را مرتبط با شغل و کارتان انتخاب کنید. در فضای پذیرایی و نشیمن، میتوانید از موضوعات متنوع‌تری استفاده کرد. در صورتی که علاقه‌مند به طبیعت هستید، میتوانید یک عنصر را انتخاب کرده و آن را قاب بگیرید.

.

همچنین اگر علاقه‌مند به ساخت تابلوهای پازلی هستید، بهتر است، طرح دلخواه‌تان را خریداری کنید و بعد از چیده شدن تکه‌های پازل، آن را قاب بگیرید و در فضای پذیرایی نصب کنید. هر بار که به آن نگاه کنید، برای شما خاطرات خوبی زنده می‌شود و حس شادابی خوبی وجودتان را فرا می‌گیرد. هر چه باشد، چیدن یک پازل، هوش و ذکاوت خوبی را طلب میکند! تصاویری از مکان‌های دیدنی که به آنجا سفر کرده‌اید، عکس‌های خانوادگی و تصاویری از موفقیت‌های تحصیلی و کاری‌تان، همگی موضوعات مناسبی برای قاب عکس‌ها خواهند بود. هر کدام را که بیشتر دوست دارید، مطمئن باشید فضای زیباتری را برایتان خلق میکند. قطعا با هر بار دیدن هر یک از آنها، سرشوق خواهید آمد.

.

پیشنهاد میکنم که با کمترین هزینه، خودتان دست بکار شوید و تابلو های دلخواه تان را خلق کنید. به سراغ آلبوم ها بروید. چند عکس خاطره انگیز را انتخاب کنید. آنها را پرینت بگیرید. قاب‌های دلخواه‌تان را سفارش دهید. حالا آنها آماده نصب بر روی دیوار هستند. در صورتی که دیوار مناسبی برای قراردادن تابلو های دلخواه‌تان ندارید، میتوانید قاب عکس‌های کوچک‌تری خریداری کنید و آنها را بر روی طبقات دیواری (شلف) و یا طبقات خالی کتابخانه‌تان جاگذاری کنید.

.

شما زمانی یک انتخاب مناسب خواهید داشت که طرح قاب را هماهنگ با موضوع قاب و دکوراسیون محیط‌تان در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر قصد دارید از چند قاب عکس در کنار یکدیگر استفاده کنید، حتما از قاب‌هایی استفاده کنید که ساده هستند. تابلویی که طراحی و کار زیاد بر روی آن انجام شده است، دیوارتان را شلوغ میکند. رنگ‌هایی مانند طلایی، آبی فیروزه‌ای و قهوه‌ای، مناسب با دکوراسیون‌های کلاسیک است. همچنین قاب‌هایی با رنگ مشکی، سفید و قرمز، مناسب سبک مدرن است.

.

قاب عکس، در جنس‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود. چوبی، فلزی، پی وی سی، پلی‌استر یا همان رزین، از انواع متریال‌های مورد استفاده، در ساخت قاب عکس هستند. از میان انواع آن، جنس چوبی محبوبیت بیشتری دارد. البته جنس پلی‌استر هم، به دلیل سبک بودن، قابلیت رنگ پذیری، نظافت آسان و قیمت مناسب، مورد پسند خیلی‌ها است.

.

خرید تابلو تزئینی، چگونه دیوار خالی خانه را نجات دهیم؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی