دانلود رایگان نقشه اتوکد مسجد - سازه برتر



پلان اتوکد مسجد رایگان, پلان اتوکدی مسجد, پلان مسجد, پلان مسجد dwg, پلان مسجد ساده, دانلود پلان اتوکدی مسجد,

دانلود رایگان نقشه اتوکد مسجد

به در خواست زیاد دوستان مبنی بر قرار دادن چند نمونه نقشه اتوکد مسجد، این فایل اتوکد را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم. همان طور که از تصویر پیش نمایش آن مشخص هست، شامل یک پروژه کامل به همراه پلان و نما وبرش و سایر جزئیات اجرایی، دیتایل و نقشه های معماری است. امیدوارم که برای شما کابردی باشد.

.

ملاحظات طراحی مسجد

جهت شرایط بحران بنای مسجد بعنوان مهمترین ساختمان جامعه اسلامی لازمست با رعایت ضوابط ومقررات ملیساختمان به طریقی طراحی و اجراء شود که علاوه بر مقاومت کافی برای ایستادگی در برابرخطرات بتوانددرمواقع ویژه بعنوان پایگاه مدیریت بحران مورد استفاده قرار گیرد . ١- الزامات : ١- استفاده از مصالح استاندارد توسط مجریان صاحب صلاحیت . ٢- امکان دسترسی خودرو های امدادی از معبر اصلی به مسجد . ٣- بررسی کیفیت ابنیه مجاور زمین مسجد از نظر خطرات احتمالی و ارائه گزارش آن قبل از شروع طراحی . ۴- رعایت ضوابط ومقررات ملی ساختمان در طراحی پله ها و پاگردها. ۵- تامین خروجیهای اضطراری و سطوح باز اطراف و صحن مسجد جهت امکان تخلیه سریع جمعیت -در مواقع بحران . ۶- در صورت احداث آشپزخانه در زیر زمین لازم است : ٣ متر باشد. / ١- حد اقل ارتفاع مفید ٢- تامین حیاط همطرازکف آشپزخانه جهت نور وتهویه مناسب بامساحت حداقل ٢۵ مترمربع ٧- جانمائی سرویسهای بهداشتی ، آشپزخانه ، موتورخانه ، دودکشها و هواکشها با رعایت جهت باد و استانداردهای لازم ٨- در شبستان ، سالنهای چند منظوره وسایر فضاهای جمعی مسجد در صورتی که سطح آن کمتر از ٧٠ مترمربع باشد و جود یک درکفایت می کند ، وعرض آن حد اقل ١۵٠ سانتیمتر در نظر گرفته شود ،وبالاتر از ٧٠ مترمربع تابع ضوابط آتش نشانی می باشد . ٩- در موتورخانه با مساحت کمتر از ١٠٠ مترمربع وجود یک در کفایت دارد . ١٠ – در طبقات شبستان فاصله دو پلکان باید بانصف قطر بزرگ شبستان مساوی یا بزرگتر باشد. ونمازگزاران به هردو پله دسترسی داشته باشند ١١ – حد اقل عرض فضای محصور پله ٣ متر، وعرض هر پله ٣٠ سانتیمتر،ارتفاع هرپله حد اکثر ۱۷٫۵ سانتیمتر وعرض پاگردها ١۵٠ سانتیمتر در نظر گرفته شود (۶) ١٢ – فاصله دسترسی از حاشیه معبر تا برساختمان شبستان اگر از ١۵ متر بیشتر باشد ؛ باید یک فضای باز ۶×١٠ متر در نزدیکی ساختمان شبستان ایجاد شود ، و در جبهه  متری این فضا باید یک درب حداقل بعرض ۵ متر در نظر گرفته شود . ١٣ – استفاده از سیستمهای اعلام واطفای حریق باتوجه به ضوابط سازمان آتش نشانی .

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه اتوکد مسجد را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />   <a href=دانلود رایگان نقشه اتوکد مسجد

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  18.5 KB </span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان نقشه اتوکد مسجد

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت معماری ایرانی معماری درون‌گرا

پاورپوینت نور ، رنگ ، آب در معماری اسلامی

پاورپوینت رنگ در معماری

پاورپوینت معرفی و تحلیل دبیرستان ایرانشهر

پاورپوینت نقوش هندسی و معماری اسلامی

————————————————————



  1. محمد امین

    عالی